We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Ongeldig E-mail Adres? za 3 maa 2012 - 20:02
Hi!
Ik wilde dus een account aanmaken, maar volgens de registratie pagina was mijn e-mail adres ongeldig. Tot nu toe heb ik dit nog nooit eerder met een e-mail adres van 10 minute mail gehad. Is dit een foutje van actieforum of ..? Is hij echt niet geldig?
- Fallenpaw
Autumnleaf
StarClan
Aimee 359
CAT'S PROFILE Age: 30 moons for always Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Ongeldig E-mail Adres? za 3 maa 2012 - 20:33
Toen ik een site op actieforum wou maken, was het ook fout... Maar toen gebruikte ik een ander tien mail adress, en het werkte
Reno
Member
<3 193 Afwezig Doubt kills more dreams
than failure ever will
Onderwerp: Re: Ongeldig E-mail Adres? za 3 maa 2012 - 20:49
Ik denk dat Actieforum voor een groot deel alle spam-emails heeft geblokkeerd, zodat de meeste daarvan niet 'juist' zijn. Maak anders gewoon een hotmail account aan, wanneer je een nieuw account aan wilt maken. Het is wat meer werk, maar ja :3.
Lostvoice
StarClan
Quinty 1249
CAT'S PROFILE Age: 90 Moons x Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Ongeldig E-mail Adres? za 3 maa 2012 - 21:01
Gewoon geen 10 minute mail gebruiken xD
Ga over op ikbenspamvrij.nl werkt veel beter dan 10 minute mail (:
Colorkit
Member
50
CAT'S PROFILE Age: I'm just 5 moons... It looks yesterday i was born... Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Ongeldig E-mail Adres? zo 4 maa 2012 - 18:58
zelf heb ik Gmail en die werkt ook prima!! Hotmail werkt BTW ook goed, die heb ik ook een. Ik heb eerlijk nog nooit van 10 minute mail gehoord...
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.