|
|
1472
| |
| Onderwerp: Warrior cats online game za 14 aug 2010 - 0:03 | |
| Kijk eens wat ik op de officiele warriors website ( www.warriorcats.com) vond~ 'Will there be a warriors online game? Yes! Right now we are in the process of creating an online warriors game, which will be released sometime in late 2010. More details will come as they are available, but we're all very excited to share this with you and we hope you'll be excited to play!' Het staat in de FAQ, derde vraag geloof ik. |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game za 14 aug 2010 - 9:39 | |
| Jeej! Ik ben zo blij! Zou die dan alleen op de computer beschikbaar zijn? |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game za 14 aug 2010 - 11:17 | |
| |
|
| |
16
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game za 14 aug 2010 - 12:33 | |
| Wat zou je dan moeten doen? |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game za 14 aug 2010 - 12:42 | |
| - Honeyfeather schreef:
- Kijk eens wat ik op de officiele warriors website (www.warriorcats.com) vond~
'Will there be a warriors online game?
Yes! Right now we are in the process of creating an online warriors game, which will be released sometime in late 2010. More details will come as they are available, but we're all very excited to share this with you and we hope you'll be excited to play!'
Het staat in de FAQ, derde vraag geloof ik. Haha idd, die had ik ook gevonden, op de officiele warrior cats site niet? x |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game za 14 aug 2010 - 13:10 | |
| Ja op de officiële site Dat is ook wat ons zo blij maakt. Het wordt natuurlijk voor de computer, maar wat zou je kunnen doen enzo. Ik ben echt opgewonden |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game za 14 aug 2010 - 13:35 | |
| Ja inderdaad, dan kun je zelf ook rondlopen als Warrior cats, ik denk dat het zoiets word als WolfQuest alleen dan met meerdere spelers. Ik hoop dat er toch nog wél een spel komt in de winkel, AAAAWSOOOME <3 |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game za 14 aug 2010 - 13:39 | |
| Ze zei over een spel in de winkel dat er dan eerst een film zou moeten komen. |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game za 14 aug 2010 - 14:41 | |
| Hopelijk kost het niets.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game za 14 aug 2010 - 14:48 | |
| Die online game? Idunno. Zou heel goed kunnen dat je het gratis kan downloaden maar dat er dingetjes bij zitten, extra's waarvoor je wel kan betalen om ze vrij te krijgen ofzow. |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game za 14 aug 2010 - 14:51 | |
| Wil je het doorsturen als het online game gereed is? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game za 14 aug 2010 - 14:52 | |
| Tuurlijk. Dan zal er wel een topic over gemaakt worden. En het ligt eraan hoe het gaat zijn, maar miss kunnen we met z'n allen met elkaar spelen. |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game za 14 aug 2010 - 14:53 | |
| Warrior Cats RPG ~ The online game! |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game za 14 aug 2010 - 15:00 | |
| Dan gaan we met zn alle in zo'n server in een clan ^^ Zou toch vet zijn Hey Firepaw dan maak jij of iemand anders zo'n server en dan maak je hier een topic waar we een tijd kunnen afspreken dat iedereen hier rond dezelfde tijd erin kan dan hebben we met zn alle een clan |
|
| |
16
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game di 17 aug 2010 - 17:40 | |
| goed iedee dat word echt funny muisjes word maar al bang hahah lol |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game wo 18 aug 2010 - 15:18 | |
| ZALIG ik kijk er al naar uit. Ik hoop dat het een leuk spel word. Het zou echt leuk zijn als je dan met je eigen kat in de warrior cats wereld kon rondlopen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game wo 18 aug 2010 - 17:18 | |
| Uhu, dat zou idd erg gaaf zijn. Zoals mijn idee van het gaafste Warriors spel zal het wel nie worden, maar miss dat er dingen in zitten.
Ik hoop dat je veel zelf kan kiezen, en dat het echt lekker spannend word. Dat veel kiezen, ThunderClan, Loner, Tribe cat enz.. Maar ik wil zo graag nu al weten hoe het een beetje gaat worden.. Waarom bewaren ze dat voor het laatst, ik wil het nu! |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game wo 6 jul 2011 - 14:12 | |
| die game is er (helaas) nog steeds niet D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game wo 6 jul 2011 - 14:22 | |
| Ze zijn de laatste tijd veel bezig met seekers want de site is ook al lang niet meer geupdate. |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game wo 6 jul 2011 - 14:33 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warrior cats online game | |
| |
|
| |