Beertje 619 Actief for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own
| |
| Onderwerp: Tekenbeet za 24 jul 2021 - 16:19 | |
| Carrioncough had de hulp ingeschakeld van Brittleshell toen hij pijn achter zijn oor begon te voelen. Die had hem laten weten dat er niet 1 teek, maar wel 3 teken zaten variërend in grote. Met zijn domme kop had hij ze er proberen uit te klauwen en de grootste was eruit gekomen, maar de rest niet. Daarbij deed het verdomd veel pijn en deed de wond niet anders dan trekken. Hij kondigde zich dan ook aan in de medicine cat den met een kuchje. "Goedemiddag dames, kan iemand mij helpen?"+ Mousepaw ♝ carrioncough |
|
MouseplagueMed. cat apprentice
Sans 349 Actief “Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”
| |
| Onderwerp: Re: Tekenbeet do 29 jul 2021 - 1:28 | |
| Mousepaw lag nog gewoon in haar nest. Ze had geen idee hoe laat het was. Niet dat het wat uitmaakte. Ze had aan Shimpnose verteld dat ze zich niet zo lekker voelde en dat ze even wilde rusten. Ze was niet echt ziek; of tja als je "luiheid" als een ziekte zag dan was ze zeker geïnfecteerd. De grijze kattin kreunde zachtjes toen er een stem door de den heen klonk. Iemand had zo te horen "hulp" nodig. Nou dat mocht Shrimp dan wel oplossen. Zij had buikpijn. Maar er gebeurde niks. Mousepaw hoorde geen poten over de grond heen trippelen of de zachte stem van haar mentor. Het bleef even dood stil.
Verdomme, die meid was hem gewoon gesmeerd. Ze was alleen hier. Jammerend kwam de medicine cat apprentice overeind. Ze knipperde een paar keer en sloeg haar ogen moeizaam in de richting van de kat die ze herkende als Carrioncough. "Ja? Wat is er?" Vroeg ze iets wat geïrriteerd.
|
|
Beertje 619 Actief for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own
| |
| Onderwerp: Re: Tekenbeet do 12 aug 2021 - 23:00 | |
| "Goedemiddag dames, kan iemand mij helpen?", miauwde hij. Een aantal hartslagen verstreken zonder antwoord. Net wanneer hij weer wilde roepen hees Mousepaw zich overeind. Ze antwoorde kort en ietwat geïrriteerd. Nou zeg het was midden op de dag, wie lag er dan nog in zijn nest? Carrioncough slikte een kordaat antwoord in en flikte met zijn oor. "Je zou me eens moeten helpen met twee teken achter mijn oor, er was een derde maar die is er niet helemaal goed uitgekomen denk ik." Dat was zijn beste gok. Hij boog zijn kop en ging voor haar liggen, zodat ze een goede blik kon werpen op de nare situatie. ♝ carrioncough |
|