|
59
| |
| Onderwerp: Speler Ashcloud zo 19 feb 2012 - 18:49 | |
| Ik zoek een speler voor Ashcloud, het is een oud acc. van Babs. Ik heb toestemming een nieuwe speler te zoeken omdat ik verder wil met Sandspots. Ik ga er heel picky over zijn. Ik hoop op veel aanmeldingen, Sand is bovendien zwanger van één dove, en één dode kitten.
Info;
Ashcloud heeft zijn rang als Med. cat opgeheven en is gewoon warrior van Shadowclan geworden. Ondanks dit maakt zijn relatie met Sandspots dit niet beter. Toch is hij vastbesloten de vader van de kittens te zijn, misschien gaat hij later over naar ThunderClan voor Sandspots.
-----------------
Ook zoek ik iemand uit ThunderClan die zich voordoet als de nep-vader van de kittens, een netzoals in Bluestar's prophecy, iemand die een goede vriend van haar zal zijn, en het er voor over heeft zich op een tricky position te stellen. Later komt de Clan er wel achter dat Ashcloud de vader is. Deze kat moet hen ontdekken bij een ontmoeting.
-Sanne
|
|
| |
70
| |
| Onderwerp: Re: Speler Ashcloud zo 19 feb 2012 - 18:54 | |
| Mockingjay wil wel, hij is een vrouwenspotter. Moonspell-Blacksoul-Lavenderkit-Hoeps-Silverwhisper-Redfur-Tigerwing- |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Speler Ashcloud zo 19 feb 2012 - 19:01 | |
| Sunshine. wil wel de nep-vader spelen Hij is een heel optimistisch typetje. Hij komt btw ook in TC maar blijkbaar is hij nog niet geaccepteerd. x'D Hij is ook een typetje dat graag iedereen helpt en geen nee durft te zeggen, dus dat past ook wel geloof ik. Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Speler Ashcloud ma 20 feb 2012 - 9:09 | |
| en Jaypaw wilt wel ontdekken dat Ashcloud de vader is en naar Bluestar gaan >3 Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Speler Ashcloud ma 20 feb 2012 - 10:51 | |
| Hooi :3
Goed, ik zou eigenlijk wel een poging willen wagen naar de kater die doet alsof hij kittens heeft van Sandspots. Waarom? Omdat het eigenlijk wel bij Moony's charcarter zou passen als hij dat zou doen voor een vriend. En hij is drama wel gewend, dus dat stukje van het verhaal kan ook wel.
En als er niemand anders opduikt, zou ik wel een poging willen wagen naar Ashcloud. Zet me anders maar op een misschien-lijst ufzeuw? Goed, jullie zien wel ;D
x
|
|
| |
5
| CAT'S PROFILEAge: 2.5 Years. I count in years, not moons, that's lame.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Speler Ashcloud ma 20 feb 2012 - 12:40 | |
| Jaypaw sorry het moet echt een oudere kater zijn die de rol als nep-vader op zich wilt nemen.
Ik overleg het met Babs guys (: |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Speler Ashcloud ma 20 feb 2012 - 12:41 | |
| @Sanne: ik bedoel dat Jaypaw ontdekt dat Ashcloud de vader is ^^ dat is het idee Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
5
| CAT'S PROFILEAge: 2.5 Years. I count in years, not moons, that's lame.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Speler Ashcloud ma 20 feb 2012 - 13:01 | |
| Oh zo, nee dat is ook de taak van de nep vader. Sorry D:
-----
Sunshine is de Fake-Vader & Moonstripe will be Ashcloud.
All Agreed? & Sorry Mocking, next time better!
|
|
| |
L A U R A (call me Lau, Laury, ...) 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Speler Ashcloud ma 20 feb 2012 - 13:12 | |
| Ik vind het super! Dankjewel <3 |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Speler Ashcloud ma 20 feb 2012 - 13:14 | |
| O ik wou me nog aanmelden voor Ash maar ik vind het super voor Zsa ;3 Succes bijde x'D I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Speler Ashcloud di 21 feb 2012 - 13:19 | |
| Ow, dankje :3 Zal echt mijn best doen hur C: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Speler Ashcloud | |
| |
|
| |