.:Here i am:.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormwise
StarClan
.:Here i am:. Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: .:Here i am:.   .:Here i am:. Icon_minitimeza 18 feb 2012 - 23:07

Het was al tegen de zonshoog, de zon werd bijna oranje. De sneeuw was bijna zo goed als weg, en het was best een mooie dag, met een kraak heldere lucht. Het waren de hoog landen, waar een grijze kater zich bevond. Hij was aan het rennen, hij scheerde door het lange gras heen. Zijn poten dreunde hard tegen de grond, ploffend en lenig, door de vaart van Stormstar. Een bovenlaag aarde waaide op, door zijn vaart. Hij strekte zich uit, momenten met zijn ogen gesloten, genietend van de wind door zijn vacht. Hij bleef gewoon door rennen. Om gewoon even te ontsnappen aan de dagenlijkse sleur. Hij had het mischien druk, maar nu... Voelde hij zich écht vrij. Als een vogel in de lucht, vliegend door de wind. Hij hoorde de wind gieren om zijn oren, schaduwen flikkerde langs zijn schimmige vacht. Heerlijk! Wat een ontlading was dit! Hij rende, en rende. tot hij een grote rots partij zag. Een vast beraden, en speelse blik lag in zijn ogen, bij het zien van de opgestapelde rotsen. Hij stopte niet, wachtte niet. Hij rende door, recht op het gevaarte af. Binnen enkele seconden, was hij er. Hij nam binnen een tel, een grote soepele sprong. Als een schaduw scheerde hij door de lucht, en belande op een van de stenen. Hij klom, klom omhoog. Steeds hoger, en hoger. Tot hij tevoorschijn kwam, en met een grote sprong op de hoogste rots terecht kwam. Hij snoof genietend de verse lucht op. Kou prikkelde pijnlijk in zijn neus. Maar hij vond het heerlijk met gesloten ogen. Majestueus, stond hij boven op de rots met een poot voorzich uit. De wind speelde met zijn lange haar. Hij genoot, was vrij. Here i am!
Een tijdje later, zat hij op de rots, zichzelf even te wassen. Opeens rook hij een bekende geur, en keek op. Vragen keek hij om zich heen, naar beneden, waar was die nu weer? '' Dreamheart?!!'' Riep hij vragend.

~Dreamheart~
Insp: of course: https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=8XIYNhregAY&NR=1
En: https://www.youtube.com/watch?v=9lPXwQXHpkk
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
.:Here i am:. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: .:Here i am:.   .:Here i am:. Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 18:44

Met langzame passen liep ze door.. Opnieuw zijn onzichtbare vacht tegen de hare alsof hij haar wou beschermen.. Een kitten darrelde voor hen uit met haar inktzwarte vachtje. Hij geinnekte even naast haar om de gekke bokkensprongen die de kitten maakte en keek half weg. Mwt een glimlachje bleef ze doorlopen. Hij had haar zonder woorde. Gevraagd hierheen te gaan met hem en de kitten. Het leek bijna een familie-uitje al was er een ding.. Geen ander wezen zou de bruine kater of de zwarte kitten kunnen zien.. Ze waren of geesten of waanbeelden.. Dream wist het niet zeker en vragen bang dat ze dan zouden verdwijnen.. Waanbeelden of niet het maakte haar gelukkig.. Zachtjes zuchtte ze en sloot even haar ogen. Tot een stem die ze herkende haar naam riep. "Stormstar.." Klonk zijn stem terwijl ze zijn ogen opende en zag hoe hij wn de kitten verdwenen. Snel hief Dreamheart haar hoofd en glimlachte even toen ze de grote grijze gestalte op de top van bergen zag staan. Snel en soepel bewoog ze zich voort in een klim naar hem toe. Ze volgde het pad dat de grijze later haar liet zien tot ze bij de top kwam. Toen verdween hij op ieuw.. De wind joeg door haar vacht en ze keek Stormstar aan. "Wat doe je hier! Riep ze boven die wind uit terwijl ze hem met een vriendelijke glimlach aankeek.
Stormwise
StarClan
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: .:Here i am:.   .:Here i am:. Icon_minitimeza 3 maa 2012 - 11:32

Stormstar had Dreamheart opgemerkt. Hij lachtte, toen ze tevoorschijn kwam. "Wat doe je hier!'' Riep ze boven die wind uit terwijl ze hem met een vriendelijke glimlach aankeek. De wind waaide nog wat enkele seconden hard. Maar ging toen wat rustiger, zodat ze even konden praten, als vrienden. Stormstar liep op haar af en hielp haar op de rots. Toen ze zaten, keek hij over het landschap uit. Hij zuchtte, maar schoot ook even in de lach, gewoon omdat dit goed voelde. Hij keek naar beneden, zag de hooglanden, het bos en voelde de wind rustig door zijn vacht strijken. Tussen de bomen door, ving je een glimp op van de rustig kabbeldne rivier. Hij wendde zich tot Dreamheart, [í]'' En dreamheart. Hoe is het met je?''[/i] Hij ging met zijn klauw even over de aarde dat op de rots lag. Grappig om er vreemde vormen in te maken. Ondertussen waren zijn oren wel degenlijk geintereseerd in wat Dreamheart te zeggen had. Hij keek haar weer aan, en wist dat ze verdriet had. Hij wist dat al gewoon uit wat ze had megemaakt. Maar Dreamheart's ogen spraken boekdelen. Hij wist dat ze het moeilijk had met Crookedstar's dood. Ze had nu alleen nog haar kittens om bij hem te zijn. De kleine Stormkit vond Stormstar erg leuk, het was de kitten die hi9j nu het best kon van het nestje. Hij leek van zijn uiterlijk heel erg op zijn lieve moeder, maar zijn innerlijk leek meer Crookedstar. Zijn ondeugende avontturlijke manier deed hem denken aan zijn vorige leader. '' Die Stormkit van je, is me er eentje. ghehe.'' Hij lachtte plagend, en warmhartig.
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: .:Here i am:.   .:Here i am:. Icon_minitimema 12 maa 2012 - 16:55

Stormstar ging de rots af en rustig volgde Dreamheart hem zodat ze normaal konden praten. [í]'' En dreamheart. Hoe is het met je?''[/i] Hij ging met zijn klauw even over de aarde dat op de rots lag. Zachtjes glimlachte de poes en keek even voor zich uit, zachtjes sloot ze haar oven en een glimlach streelde even haar mond al verging die snel. Het verdriet.. De pijn die haar hart had overgenomen, het zou nooit verdwijnen, nimmer meer zou haar hart lief hebben zoals ze Crookedstar lief had.. Dat deel van haar was met hem mee gegaan Starclan in. '' Die Stormkit van je, is me er eentje. ghehe.'' Hij lachtte plagend, en warmhartig. Die woorden deden Dream lachen en ze keek hem aan. "Achja, ik heb hem niet voor niets naar jou vernoemt." Glimlachte ze even waarna haar blik zich weer op oneindig keerde. "Niet alleen Stormkit maar ook de andere zien je als hun oom.. Misschien moet ik je ook wel als broer gaan beschouwen." Zachtjes grinnikte ze even terwijl ze hem aankeek. Ergens was hij ook wel als een broer voor haar, en tenminste beter als haar zusje wie nogsteeds niets meer was als een verraadster.. Kon Dream dat aan? Ze wist het niet.. Eigenlijk.. "Storm misschien is er iets wat je moet weten, wat je niet fijn zal vinden." Fluisterde ze zachtjes en keek hem recht aan. Zou ze nou gewoon alles vertellen? Haar hart uitstorten.. Het knaagde aan haar.. Ze moest het kwijt, het kon niet anders.. Echt niet..
Stormwise
StarClan
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: .:Here i am:.   .:Here i am:. Icon_minitimema 12 maa 2012 - 18:18

''Die Stormkit van je, is me er eentje. ghehe.'' Hij lachtte plagend, en warmhartig. Hij keek voor zich uit. Tot ze hem antwoord gaf., en haar lachen dat deed hem goed. Ze had lang niet meer zo gelachen, afgeleid door verdriet. "Achja, ik heb hem niet voor niets naar jou vernoemt." Stormstar keek haar verbaasd, maar speels aan, '' Hoho, weet je wel tegen wie je het hebt poesje. Hij lachtte nogmaals, om zijn de grap. Hij meende dat niet echt, maar dat wist ze. '' Maar inderdaat, ik dank je voor zijn naam. Het is me een eer. Hij lijkt innerlijk veel op zijn vader, ondeugend en speels maar ook sereus. Ik heb met hem gepraat toen hij op avontuur was in mijn hol.'' Ze glimlachte even, en richtte haar blik op het oneindig. Samen keken ze in de verte. "Niet alleen Stormkit maar ook de andere zien je als hun oom... Misschien moet ik je ook wel als broer gaan beschouwen." Zachtjes grinnikte ze even terwijl ze hem aankeek. Stormstar zuchtte. '' Ik wist niet dat ze dat deden, maar dat kan. Ik weet het niet, het is wat je gevoel zecht Dream. Als jij mij als je broer wilt beschouwen, is dat aan jou. Ik ben altijd al alleen geweest vroeger, was enigskit.'' Hij keek naar de lucht en dacht aan Silvertear, moest hij het haar vertellen? Hij wist niet of dat mocht. Hij deed even zijn ogen dicht, en dacht aan haar. Stelde die vraag, hij opende zijn ogen weer. Opeens vloog er een windzucht, langs zijn vacht en neus. Het bracht haar geur, die alleen hij kon ruiken. Hij hoopte dat hij het juiste deed, en vertelde '' Ehm, al had dat niet zo kunnen zijn. Ik weet nu, sinds kort dat ik een dood geboren zusje heb. Ze heet Silvertear, en rend in The Starclan samen met mijn ouders.'' Het was er uit. Ze was de enige die het wist. Hij keek weer Dreamheart aan, '' Maar als het zo moet zijn, wil ik je ook wel als mijn zusje beschouwen.'' maar oppeens, fluisterde Dreamheart iets, dat hem zorgen baarde. "Storm misschien is er iets wat je moet weten, wat je niet fijn zal vinden." Fluisterde ze zachtjes en keek hem recht aan. Stormstar, keek haar fronsend, en zorgenlijk aan. '' Wat is er dan? Gaat het om de clan?''
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: .:Here i am:.   .:Here i am:. Icon_minitimema 12 maa 2012 - 18:32

Dream kon zichzelf wel vervloeken toen de eerdere woorden van Stormstar pas volledig tot haar door drongen. '' Ik wist niet dat ze dat deden, maar dat kan. Ik weet het niet, het is wat je gevoel zecht Dream. Als jij mij als je broer wilt beschouwen, is dat aan jou. Ik ben altijd al alleen geweest vroeger, was enigskit.'' Die woorden hadden haar enkel warm gemaakt en hadden haar aangespoort het te vertellen, maar nu.. Na die laatste woorden voor ze haar zit had gesproken.. '' Ehm, al had dat niet zo kunnen zijn. Ik weet nu, sinds kort dat ik een dood geboren zusje heb. Ze heet Silvertear, en rend in The Starclan samen met mijn ouders.'' Het was er uit. Ze was de enige die het wist. Hij keek weer Dreamheart aan, '' Maar als het zo moet zijn, wil ik je ook wel als mijn zusje beschouwen.'' Hij ha haar een Starclan geheim verteld, hij had haar iets toevertrouwd.. Waarom kon ze zich wel afvragen, waarom?! Maar hij leek er duidelijk van te zijn dat hij dat moest doen, dat dat het beste was voor hen allebij, in stilte bad ze dat Starclan het hem zou vergeven al was de jonge poes het daar niet helemaal zeker van. Stormstar, keek haar fronsend, en zorgenlijk aan. '' Wat is er dan? Gaat het om de clan?'' Hij sprak en langzaam keek ze hem recht aan, maar toen snapte ze het ook. Ja dit moest wel.. Ze vertrouwde hem door en door en hij moest het geheim weten van zijn oud apprentice.. "Ja zo ongeveer wel.. Een geheim wat enkel Butterbell, Snowcrystal, Starclan en ik weten.." Haar stem stokte even, enkel Nightstream hun Medicine Cat wist het nieteens hoewel Dream haar ook vertrouwde. Toch was het Stormstar haar..broer die het moest weten.. "Stormstar.. de kittens van Snowcrystal, de jonge Razorkit, Glacierkit, Blossomkit en Trothkit zijn niet volledig van Riverclan afkomst.." Beschamend liet ze haar ogen zakken, niet wachtend op zijn woedde over dit verraad maar sprak verder. "De jonge Thunderclankrijger Moonstripe wie Snowcrystal al van haar apprentice tijd kent is de vader van deze halflingen.. Het spijt me" Haar stem beefde zacht en haar ogen in de grond geboord wachtend.. Wachtend op de woede van de Clanleader.. En wachtend op het lot van haar kleine onozele zusje..
Stormwise
StarClan
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: .:Here i am:.   .:Here i am:. Icon_minitimema 12 maa 2012 - 20:03

Stormstar zag, dat ze geschokt was van zijn woorden, over zijn vroegere tijd. Maar ook zag hij een blik in haar ogen, die hij oncijferde, als een vraag. Hij wist mischien de vraag, maar het antwoord was duidenlijk: Hij vertrouwde haar volledig. Hij keek haar aan, maar toen kwam ze bij de vraag, die hij had gesteld, op haar aanduiding naar iets. Hij fronste zijn voorhoofd, en wachtte het antwoord zorgvuldig af. "Ja zo ongeveer wel.. Een geheim wat enkel Butterbell, Snowcrystal, Starclan en ik weten.." Haar stem stokte even. Het werd steeds serieuzer, en Stormstar begon ook serieuzer te kijken. "Stormstar.. de kittens van Snowcrystal, de jonge Razorkit, Glacierkit, Blossomkit en Trothkit zijn niet volledig van Riverclan afkomst.." Beschamend liet ze haar ogen zakken, en in de grond wegzaken. Stormstar hief zijn hoofd even, met ernst in zijn ogen. Snowcrystal, ooit Snowpaw was zijn leerling geweest. Hij had respect voor de poes, en vond haar een goede warrior nu. Ze had de kittens in haar leven verdient. Maar nu begon er een donker randje aan te komen.
Ze sprak verder, al had hij niks willen zeggen. Rustig wachtte hij het af. "Stormstar.. de kittens van Snowcrystal, de jonge Razorkit, Glacierkit, Blossomkit en Trothkit zijn niet volledig van Riverclan afkomst.." Beschamend liet ze haar ogen zakken, "De jonge Thunderclankrijger Moonstripe wie Snowcrystal al van haar apprentice tijd kent is de vader van deze halflingen.. Het spijt me" Stormstar, snoof diep in, maar zuchtte bedacht uit. Zijn ogen gesloten. Hij kon het bijna niet geloven, liefde was sterk en kon veel veranderen. Maar hij wist, hoe erg ook. Dat dit niet acceptabel was, het ging tegen de warrior code in. Hij was niet boos... Maar teleurgesteld door Snowcrystal. Hij had gedacht, dat ze de clan voledig trouw was. '' Oke. Ten eerste Dreamheart, dank ik je dat je me dit verteld. Op jou ben ik niet boos, je kunt er niks aan doen. Ik ben eerder teleurgesteld door Snowcrystal. Maar ik kan dit niet goedkeuren, en dat weet je. Ik zal over haar straf nadenken, al was ze mijn apperentice en doe ik het met pijn in mijn hart. Ik bedenk mij ook, dat het moeilijk zal zijn voor die Thunderclan kater. Hij ziet zijn kittens in een andere clan opgroeien, en zal ooit tegen ze vechten, in de strijd. Ik zal haar een deze dagen, bij mij roepen. '' Hij keek streng, en bedachtzaam, maar hij vond het van binnen zo vreemd. Hij was teleurgesteld door een poes, waar hij een hele goede klik mee had. Hij voelde wind in zijn vacht, nu nog bedenken wat het lot zou kiezen voor deze poes.
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: .:Here i am:.   .:Here i am:. Icon_minitimedo 15 maa 2012 - 10:38

Stormstar, snoof diep in, maar zuchtte bedacht uit. Zijn ogen gesloten. '' Oke. Ten eerste Dreamheart, dank ik je dat je me dit verteld. Op jou ben ik niet boos, je kunt er niks aan doen. Ik ben eerder teleurgesteld door Snowcrystal. Maar ik kan dit niet goedkeuren, en dat weet je. Ik zal over haar straf nadenken, al was ze mijn apperentice en doe ik het met pijn in mijn hart. Ik bedenk mij ook, dat het moeilijk zal zijn voor die Thunderclan kater. Hij ziet zijn kittens in een andere clan opgroeien, en zal ooit tegen ze vechten, in de strijd. Ik zal haar een deze dagen, bij mij roepen. '' Hij keek streng, en bedachtzaam en Dream sloot haar ogen. Ze had die reactie wel verwacht hoeveel pijn het haar ook deed. "Alsjeblieft Stormstar wees niet te lief voor haar maar ik smeek je.. Verban haar niet, ik zie de pijn in haar ogen als ze aan die kater denkt. Ik hoor die kittens samen met de mijne vragen of hun vader ooit nog komt. Dit is niet enkel een straf voor Snowcrystal en Moonstripe. Ook is dit een straf voor Razorkit, Glacierkit, Blossomkit en Trothkit.." Verzuchtte de poes zacht met haar ogen dicht. Kwam er een einde aan de stroom van pijn? Dreamheart dacht even over die jonge Somali poes die ze toen haar Crooked nog leefde en toen ze zwanger was had ontmoed. Hollystar, de eerlijke vriendelijke poes die de verwarde Queen haar hele verhaal had aangehoord. Dream vroeg zich af hoe het nu zou gaan met haar, misschien zou ze nog met de poes kunnen spreken op de Gathering haar bedanken vertellen over de kittens.. Ze mocht haar wel. De vijand wellicht, maar misschien kon ze de poes wel als vriendin beschouwen ooit.. "Storm, vertel eens wat weet jij over Hollystar?" Even trok ze met haar oren, ja het was een afleiding van het onderwerp Snowcrystal maar ze vroeg het zich ook af.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: .:Here i am:.   .:Here i am:. Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: