We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Heya~ Met mijn toetsen die langzaam afgerond worden (nog maar twee te gaan!) wil ik ook graag mijn art weer oppakken. Ik heb nog best wat pixels te gaan, maar als opwarming maak ik graag designtjes on base, gewoon om een beetje in de flow te komen. Omdat mensen interesse erin hadden getoond leek het me wel leuk om een raffle te doen. Het mag voor een bestaand account zijn, mag ook voor een nieuwe baby. Het zijn ook redelijk verassingskinderen! Dus als je een super specifiek design in je hoofd hebt is dit niet the place to be. Creatieve vrijheid all the way. Maar goed als je mee wilt doen hoef je alleen even dit lijstje in te vullen (je mag ook dingen openlaten) en hier te droppen:
Wow daar, zie ik nu kleurenpallet staan? Ja! Ik vind het wel een leuke uitdaging om als uitgangspunt een kleurenpalletje te hebben. Ik heb wel graag de stijl zoals deze: https://colorpalettes.net/wp-content/uploads/2020/12/color-palette-4287.png waarin je dus het plaatje waar de kleurtjes vandaan komen er ook bij hebt. Maar die stap mag je ook gewoon skippen als je daar geen zin in hebt. Hopelijk kan ik iemand blij maken ermee!
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Dreamdust
Member
✮ Michelle ✮ 289 Actief I am not ruined. I am ruination.
Onderwerp: Re: Design Raffle wo 16 jun 2021 - 0:31
Naam kat: Heatherpaw (hawk) Vachtkleur: Reddish brown Vachtpatroon: Torti met twoface (1 helft geheel zwart.) Oogkleur: Zwarte helft = rood bruine helft = geel Kleurenpallet:https://colorpalettes.net/wp-content/uploads/2017/10/cvetovaya-palitra-3572.png Overig: Het zou chill zijn als haar gezichtje relatief t zelfde blijft als dr sheetplaatje (anders moet ik babs weeeeer vragen heuheue) voor de rest. ga wild
The world seemed suddenly large again. I wasn't sure I liked it.
Laatst aangepast door Dreamdust op wo 16 jun 2021 - 11:05; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Design Raffle wo 16 jun 2021 - 0:35
Naam kat: Shiverwisp Vachtkleur: Crème en chocoladebruin Vachtpatroon: Colour point (maar ga wild!) Oogkleur: Lichtblauw Kleurenpallet:klik en klik 2 Overig: Ze heeft altijd wel ergens takjes in haar vacht zitten hahah maar voor de rest, enjoy!
EGGNEST
Cottonflower
Member
Renske 592 Actief The woods would be very silent if no bird sang, except those who sang best
Onderwerp: Re: Design Raffle wo 16 jun 2021 - 0:37
Naam kat: Cottonpaw Vachtkleur: Chocolate point Vachtpatroon: Maybe like wat streepjes in het bruin ofzo, idk dat had ze ooit Oogkleur: Blauw Kleurenpallet:KliK! Overig: Ze is eigenlijk heel simpel, maar ga los en kijk of je er wat spannends van kan maken B) Baby van Blueflower x Appleseed
SHE'S A TORNADO WITH PRETTY EYES AND A HEARTBEAT
Ravenpaw
Member
Eline 91 Actief "Every time a new Targaryen is born, the gods toss a coin.."
Onderwerp: Re: Design Raffle wo 16 jun 2021 - 1:05
Naam kat: Ravenkit Vachtkleur: Zwart Vachtpatroon: Effen Oogkleur: Geel Kleurenpallet: Hij is zo simpel dat het denk ik niet nodig is, zeg het anders maar ^^ Overig: Ik ben benieuwd!
You don't want to wake the dragon,
do you?
Firespirit
Member
»Quinty« 241 Actief "I often feel like a failure and a success withing the same hour"
Onderwerp: Re: Design Raffle wo 16 jun 2021 - 1:47
Naam kat: Firespirit Vachtkleur: Rood Vachtpatroon: Tabby Oogkleur: Ocean green (same as Crystalstar) Kleurenpallet:Klik or Klik or Klik or Klik Sorry, just pick whatever works best. Zolang er iets van vuurkleuren en wat blauw in zit, vanwege Riverclan xD Overig: Firespirit heeft een brandwond op zijn rechterflank zitten, verder laat ik je helemaal vrij in wat je wilt doen c:
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words? We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance? With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Onderwerp: Re: Design Raffle wo 16 jun 2021 - 8:55
Naam kat:Grimestripe Vachtkleur:Grijs Vachtpatroon:Charcoal Bengal, strepen en vlekken rondom de heupen Oogkleur:lichtgroen Kleurenpallet:zal nog zoeken Overig:Angry smol boi
Onderwerp: Re: Design Raffle wo 16 jun 2021 - 13:46
Naam kat: Nieuw acc; Hawk nog wat Vachtkleur: lichtbruin en wit, met hier en daar roodkleuren en golden-ish erdoor (geen calico/tortie tho, this een man) Vachtpatroon: tabby (A) Oogkleur: goud bruin honing kleur ;w;
oogkleur??:
Kleurenpallet:
de pumpkaboo one misschien? idk of je er wat aan hebt. also, hier is zijn inspo char, daar kan je ook kleuren uit plukken (A):
Overig: *bows down*
BELIEVE THAT YOU WON'T REGRET THE CHOICES YOU MAKE
Onderwerp: Re: Design Raffle wo 16 jun 2021 - 14:33
Naam kat: Petalberry Vachtkleur: oranje, zwart grijs, wit Vachtpatroon: caliby Oogkleur: blauw Kleurenpallet:https://i.imgur.com/GP8RbO2.jpg :3 (plus wit ofc, daar staat de achtergrond voor, heb ik heel diep over nagedacht) Overig: (◕‿◕✿)
i am a member of the butterfly culture
flap flap
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Onderwerp: Re: Design Raffle wo 16 jun 2021 - 14:41
Naam kat: Sandpaw Vachtkleur: Silver Somali Vachtpatroon: Ticked, gezien Somali Oogkleur: Green with an amber tint Kleurenpallet:https://colorpalettes.net/color-palette-1114/ Overig: -
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Onderwerp: Re: Design Raffle wo 16 jun 2021 - 15:29
Dimpaw schreef:
Naam kat: Nieuw acc; Hawk nog wat Vachtkleur: lichtbruin en wit, met hier en daar roodkleuren en golden-ish erdoor (geen calico/tortie tho, this een man) Vachtpatroon: tabby (A) Oogkleur: goud bruin honing kleur ;w;
oogkleur??:
Kleurenpallet:
de pumpkaboo one misschien? idk of je er wat aan hebt. also, hier is zijn inspo char, daar kan je ook kleuren uit plukken (A):
Overig: *bows down*
dit is de man, btw (A)
Too fast for his own good
Hawkchase
Day •
Chief
Floriske 598 Actief Koester het licht
en het zal de schaduwen verjagen
Onderwerp: Re: Design Raffle wo 16 jun 2021 - 17:55
Naam kat: Crowcall Vachtkleur: Zwart Vachtpatroon: Effen (maar je mag losgaan met subtiele patronen) Oogkleur: Oranje Kleurenpallet:kleurtjes of andere kleurtjes Overig: Succes met de laatste toetsen!
Days Postzegelverzameling:
Icecream
Member
Julia 1022 Actief All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost
Onderwerp: Re: Design Raffle do 17 jun 2021 - 9:56
Naam kat: Rumble Vachtkleur: Bruin Vachtpatroon: Tabby Oogkleur: Okergeel Kleurenpallet:https://interieur-ideeen.com/wp-content/uploads/kleuren-woning-2015.png Overig: Geen idee of je toevoegingen doet, maar zo ja. Het zou erg cool zijn als je hem een paarse halsband zou kunnen geven
Onderwerp: Re: Design Raffle do 17 jun 2021 - 11:34
Naam kat: Nieuwe baby Vachtkleur: Warme tinten Vachtpatroon: Je mag kiezen! Oogkleur: Blauw of Goud Kleurenpallet: - Overig: Ga helemaal je eigen creatieve gang en verras me maar (als je wil natuurlijk) !
"When we feel stuck, look at the sky. The clouds remind us that everything changes."
Posten komen van ma t/m vrij tussen 08:30 tot 17:00 uur. Belangrijke post? Stuur me een bericht!
Rousebell
Member
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
Onderwerp: Re: Design Raffle do 17 jun 2021 - 11:43
Naam kat: Stormbringer Vachtkleur: Bruin/rood Vachtpatroon: Bengaal Oogkleur: Amber/golden Kleurenpallet:clicky Overig:toyhouse & De drie puntjes bij dr beide ogen moeten wel blijven. Zou cool zijn als ze wat meer op mom & siblings zou lijken.
Onderwerp: Re: Design Raffle do 17 jun 2021 - 12:58
Naam kat:Alligatorpaw Vachtkleur:Bruin tabby Vachtpatroon:Tabby Oogkleur:Groen Kleurenpallet:* Klik * of * Klik * Overig: ze heeft al een headshot design maar maakt mij niet helemaal uit of die t zelfde blijft of niet, verras me xoxo * Klik *