23
| |
| Onderwerp: [RPG] Magic Animals vr 17 feb 2012 - 16:44 | |
| Welkom op Magic Animals. Een Anime-style text-based RPG waarin je een dier met krachten speelt. Je kan zelf je dier kiezen, aansluiten bij een groep of gewoon lekker alleen blijven leven. Het forum bestaat al geruime tijd, maar nu hebben de overgebleven Admin's er weer nieuw leven ingeblazen!
Welkom (:
- Lijstje:
Naam: Magic Animals Soort: RPGOnderwerp: Anime dieren met krachten Omschrijving: Zie hierboven Link: http://magicanimalz.actieforum.com/Eventuele banner/afbeelding: Zie hierboven.
"coɴтrole yoυr eмoтιoɴѕ. dιѕcιplιɴe yoυr мιɴd!" |
|
70
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Magic Animals vr 17 feb 2012 - 17:03 | |
| Het ziet er erg mooi uit, maar hoe je post spreekt mij niet erg aan. Er zijn, vind ik zelf best veel gebieden. Moonspell-Blacksoul-Lavenderkit-Hoeps-Silverwhisper-Redfur-Tigerwing- |
|
<3 193 Afwezig Doubt kills more dreams
than failure ever will
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Magic Animals vr 17 feb 2012 - 17:05 | |
| Mooi, heel mooi :3 ben er zelf Razze op en vind dat dit forum heus wel een kansje mag krijgen om actief te worden. En veel gebieden heeft ook veel voordeel, dan kun je lekker veel posten, :3. - Warrior cats heeft btw meer gebieden dan MA, Moonspell - I'm scared of what she'll say if what I say sounds incomplete |
|
23
| |
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Magic Animals zo 25 maa 2012 - 19:34 | |
| Jammer dat het toch een beetje inactief is geworden. |
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: [RPG] Magic Animals zo 25 maa 2012 - 20:11 | |
| Wie heeft de plaatjes gemaakt (Zoals die hier en bovenaan de pagina van het forum)? Want die zijn heel mooi! And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| Onderwerp: Re: [RPG] Magic Animals | |
| |
|