|
Jûûl Und Irô 103
| |
| Onderwerp: .: RPG FInal Fantasy:. wo 15 feb 2012 - 18:47 | |
| Naam: Final fantasy Soort: [ RPG ] [ Site ] [ Forum ] [ Blog ] [ Game ] ... Onderwerp: Mensen in een fantasie wereld, Final Fantasy. Omschrijving: Je speelt hier een mens met een wapen. Je ontdekt deze wereld vanuit de ogen van je eigen karakter. Handel, koop, steel en doe wat je niet laten kan. Hier, op Final Fantasy! Link: http://final.actieforum.com/Eventuele banner/afbeelding: Hierboven ;p Mvg, Yuna I'm in love with the enemy, my heart, my soul, my Fightsoul. |
|
| |
140
| |
| Onderwerp: Re: .: RPG FInal Fantasy:. wo 15 feb 2012 - 18:48 | |
| Ik dacht toen ik dit topic zag van "omg, final fantasy!" en toen ik de layout van de site zag, zag ik dat het de helft nog van een standaard layout van hitskin was. Dat heeft me nogal afgeknapt, daarom ga ik me niet aanmelden. |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: .: RPG FInal Fantasy:. wo 15 feb 2012 - 19:00 | |
| Ik weet het, het is alleen om alvast een start aan de site te geven. Als er veel geRPGt word komt er een splinter nieuwe layout. Want als het inactief is, heeft het toch geen nut om me uittesloven. Vandaar :3
|
|
| |
140
| |
| Onderwerp: Re: .: RPG FInal Fantasy:. wo 15 feb 2012 - 19:04 | |
| Nou, dat heeft het juist wél. Zoals ik onder andere, jaag je zonder die mooie en geweldige layout alle potentiele nieuwe leden weg omdat ze de layout een afknapper vinden. Dat is meestel het eerste waar mensen naar gaan kijken, als dat hun niet zint dan zijn ze weg. (En dit weet ik ook omdat Waz me dat als tip heeft meegegeven). |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: .: RPG FInal Fantasy:. wo 15 feb 2012 - 19:13 | |
| Ja, je hebt gelijk. Ik zal morgen metteen beginnen :3 Dankje :3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: .: RPG FInal Fantasy:. do 16 feb 2012 - 7:21 | |
| Ja, Waz. :3 Ik ben nu ook bezig met een nieuwe layout :3
|
|
| |
Jûûl Und Irô 103
| |
| |
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .: RPG FInal Fantasy:. vr 17 feb 2012 - 22:54 | |
| Ik vind dit inderdaad wel wat beter, misschien dat je sommige knopjes op die balk wat op gelijke hoogte zet, maar verder is het wat netjes. Maar voor mijn oogjes is het soms wat fel, ligt vast aan mij, ^^" |
|
| |
73921 253
| |
| Onderwerp: Re: .: RPG FInal Fantasy:. za 18 feb 2012 - 8:32 | |
| Het lukt niet om me te aanmelden. Steeds staat er dat de gebruikers naam al in gebruik is maar als ik bij members kijk staan ze er helemaal niet bij.
Edit: Ben geaccepteerd |
|
| |
23
| |
| |
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: .: RPG FInal Fantasy:. zo 19 feb 2012 - 15:18 | |
| yay i like FF it's fantastic!!! |
|
| |
23
| |
| |
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| |
| |
SF-A2-Miki 97
| |
| Onderwerp: Re: .: RPG FInal Fantasy:. di 28 feb 2012 - 15:57 | |
| ~Update~ Alle gebruikers hebben in totaal 593 berichten geplaatst We hebben 21 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is King
FF moet actief! Meld je aan en help mee! |
|
| |
| Onderwerp: Re: .: RPG FInal Fantasy:. | |
| |
|
| |
|