|
|
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. di 13 maa 2012 - 17:39 | |
| De kittens worden zo meteen geboren! Meld je dus nog snel aan als gevonden kitten! Anders hebben we die niet |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. di 13 maa 2012 - 18:10 | |
| sawry maar 3 katten kan ik nie spelen xD - Thanks <3:
|
|
| |
Lyan 29
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. di 13 maa 2012 - 18:12 | |
| Je hoeft ook maar een kitten te spelen XD - Spoiler:
Tailstorm
Darkpaw*
Whitenose
Shinekit*
Deathkit
Yaro
|
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. di 13 maa 2012 - 18:14 | |
| ja maar heb ookal een kitten voor hun aangemeld en speel ookal Summernight bij de Hillclan xD - Thanks <3:
|
|
| |
Lyan 29
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. di 13 maa 2012 - 18:20 | |
| O sorry, wist ik niet XD - Spoiler:
Tailstorm
Darkpaw*
Whitenose
Shinekit*
Deathkit
Yaro
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. wo 14 maa 2012 - 7:20 | |
| Hopelijk ben ik niet te laat met het lijstje, maar als er nog een kitten nodig is:
Naam: Crystalkit Rang: kitten Leeftijd: unborn Partner/kittens: - Broers/zussen: Darkkit, Beatykit, Sunkit Ouders: Whitefur en Sunlight Uiterlijk: Ze is bijna helemaal wit met een paar lichtoranje strepen op haar rug Spelersnaam: Crowkit Geslacht: poes And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Lyan 29
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. wo 14 maa 2012 - 7:21 | |
| Zal ik je bij de gevonden kitten zetten? - Spoiler:
Tailstorm
Darkpaw*
Whitenose
Shinekit*
Deathkit
Yaro
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. wo 14 maa 2012 - 17:58 | |
| Is goed ^^ And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. vr 16 maa 2012 - 18:49 | |
| Ik laat de kittens zo geboren worden dus... |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. vr 16 maa 2012 - 20:45 | |
| Ik wordt dus gevonden door Sunlight? And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. zo 18 maa 2012 - 20:38 | |
| (sorry voor dubbelpost)
Als Crystalkit inderdaad gevonden wordt door Sunlight, kan ik dan doen dat Dreamchaser de kitten ziet in een droom bij de Mosstenen en dat dan als ze terug zijn aan Sunlight verteld? Dan gaat hij naar het bos en vindt Crystalkit. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Lizle 9
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. zo 18 maa 2012 - 20:39 | |
| Ja dat is een goed idee!
Tailpaw hier! |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. zo 18 maa 2012 - 20:55 | |
| Oké, dan ga ik dat doen And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. za 31 maa 2012 - 10:00 | |
| Hmm, het is een beetje dood aan het worden... |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Amber 30
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. za 31 maa 2012 - 10:38 | |
| Ja, Firelion heeft gelijk. Het is jammer als de Hllclan dood gaat. |
|
| |
TRALALA...Ach, wat zal zijn, zal zijn? 114
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. za 31 maa 2012 - 11:28 | |
| Naam:Rainpaw Rang:leerling Leeftijd:7 manen Partner/kittens:nee Broers/zussen:tailpaw mischien? Ouders:dood Uiterlijk:ze heeft een licht grijze vacht maar op het puntje van haar staart zit een witte vlek Spelersnaam:crowpaw, Geslacht:poes |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 101
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. za 31 maa 2012 - 16:58 | |
| Hmm... Ik ga me aanmelden, en ik weet dan ook nog een leuke story, maar vertel later Naam: Dangerclaw Rang: Warrior Leeftijd: 48 manen (4 jaar.) Partner/kittens: // Broers/zussen: // Ouders: Onbekend Uiterlijk: Kijk maar op de foto: Spelersnaam: Whitekit, Blackpoint, Scars, en Sparklekit Geslacht: Man Dangerclaws doel is om uiteindelijk de leader te vermoorden, maar hij is schijnheilig. Niemand weet van zijn sluwe plannetjes en daarom is hij zo gevaarlijk. Hij heeft een goede band met de leader en daarom vertrouwd de leader hem. Maar het is schijn. Misschien kunnen we doen dat een van de kits of appirences erachter komt wat Dangerclaw in zijn schild voert?? xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. za 31 maa 2012 - 20:29 | |
| Fijn dat jullie je hebben aangemeld! Jullie kunnen gaan RPGen. En eigenlijk wilde ik dit niet gaan doen, maar ja. En Rainpaw is nu de zus van Tailpaw! En je aanmeld lijstje is ook je karakter profiel dus dit moet je regelmatig veranderen. Bijv. als je leeftijd is veranderd of je hebt een partner en broers en zussen enz. En als je familie zoekt moe tje het gewoon hier neer zetten! Naam: Brokenheart Rang: Warrior Leeftijd: 24 moons Partner/kittens: - Broers/zussen: - Ouders: - Uiterlijk: Een knappe donkerbruine tabby kater. Spelersnaam: Tailstorm Geslacht: Kater
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, aanmeld topic. | |
| |
|
| |
|