[Open]Let me down slowly

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Open]Let me down slowly

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moros
Member
[Open]Let me down slowly DPKsfdL
99
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Young One
Moros
BerichtOnderwerp: [Open]Let me down slowly   [Open]Let me down slowly Icon_minitimezo 23 mei 2021 - 23:03

So bite your tongue
And choke yourself to sleep
Moros likte zijn lippen af na genoten te hebben van een beste wel dikke vogel, iets waarvan hij vond het wel eens verdiend te hebben. Om hem heen waren de anderen ook klaar met eten of nog bezig. Het begon inmiddels al donker te worden en de jonge kat keek door de bomen heen naar de lucht. Straks zouden de sterren weer aan de hemel staan, samen met de maan. Hij wist van vele verhalen over de sterren, verteld door zijn moeder voordat hij meegenomen was naar zijn nieuwe leven. Hij wist ook inmiddels dat voor de vier clans de sterren belangrijk waren, want blijkbaar dachten ze dat daar hun doden heen gingen. Dat sloeg toch nergens op? Als je dood was was je dood en dat was het einde. Daarom moest je het zo goed mogelijk maken in je leven, zodat je tenminste nog iets achterliet. Hij zou dat doen, hoe dan ook. Ook al zou hij morgen sterven, zijn naam zou dan al langer besproken worden dan een maand. Dat wist hij zeker, al was het nog niet genoeg. Nee, de naam Moros moest een naam worden die vlug gevreesd zou worden. Hij wou daar staan tussen de grote leiders die hem voorgegaan waren, hij wou dat ze zijn naam uit zouden spreken met angst. Natuurlijk was hij niet de enige, want velen hier aasde op meer dan dat ze hadden. Maar hij had geduld.

@open
Terug naar boven Ga naar beneden

[Open]Let me down slowly
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: