[Open] Ik leef op het randje

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spottedrain
Deputy
[Open] Ik leef op het randje Greg
Eline
520
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: [Open] Ik leef op het randje   [Open] Ik leef op het randje Icon_minitimeza 15 mei 2021 - 10:25

De zwakke ochtendzon wist ietwat warmte in deze ijzige dag te brengen. Ze had al wat gevangen en kon dus in principe terug naar het kamp, maar daar zou ze vast meteen weer een nieuwe taak krijgen. Nog even niet.. Doelloos bewoog ze zich langs de grens, te diep in gedachten verzonken om haar omgeving écht op te merken. Het was haast therapeutisch. Ze hoefde niet na te denken over waar ze heen wilde lopen, maar liet zich gewoon leiden door het geurspoor. Hierdoor had ze echter niet door dat er weleens iemand in de buurt kon zijn.

[Open] Ik leef op het randje 2ze9t7r
[Open] Ik leef op het randje OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
[Open] Ik leef op het randje Dutch22
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Ik leef op het randje   [Open] Ik leef op het randje Icon_minitimema 17 mei 2021 - 18:38

Settleddust was de nacht buiten geweest, gejaagd op de prooien die alleen 's nachts ontwaakten, en in deze eindeloze bladkaal, leken ze het maar nodig te hebben. En hij vond de nachten in zijn eentje het beste, als hij in slaap probeerde te komen, overvielen altijd dezelfde gedachten hem, het eeuwige gepeins. Dus ging hij eropuit, werkte tot hij praktisch neerviel, en baadde in de glorie van droomloze slapen. Toch was hij niet de enige die in de vroege ochtend zijn weg in het woud had gevonden. Toen hij dichterbij de grenzen kwam, merkte hij dat hij niet de enige was. Ochtendpatrouille? Of een ochtendmens? Settleddust weer een keer slaperig zijn poot langs zijn ogen. Hij kwam tot de conclusie dat het maar één was. Hm, kijkje nemen waard? Hij rekte zijn lijf in het zwakke zonlicht, waarna hij dichter naar de grens slenterde en hij een bruine poes spotte. ‘Morgen,’ bromde hij vriendelijk. Hij kon heus wel schappelijk zijn, Thunderclan zorgde niet vaak voor problemen.

Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit

Spottedrain
Deputy
Eline
520
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Ik leef op het randje   [Open] Ik leef op het randje Icon_minitimedi 18 mei 2021 - 12:20

Een geschrokken kreetje verliet haar bek en ze maakte een sprongetje in de lucht. Verwilderd draaide ze zich om. De stem had vriendelijk geklonken, maar was wel héél onverwachts. Het was een ShadowClanner, in het bijzonder hun Deputy. Aangezien ThunderClan momenteel geen vijanden had wist ze zichzelf te weerhouden van haar vacht opzetten. Een paar seconden keek ze hem aan. Deze ontmoeting deed haar denken aan die met Crystalstar. Ze was precies op dezelfde manier geschrokken, al had ze deze keer niet Settleddust's naam geroepen. "Laat me nooit meer zo erg schrikken." Pufte ze uiteindelijk, waarna een ongemakkelijke grijns op haar bek verscheen.

Settledstar
Catministrator
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Ik leef op het randje   [Open] Ik leef op het randje Icon_minitimedi 18 mei 2021 - 18:06

Settleddust kon niet laten om te grinniken toen de poes een gat in de lucht sprong toen hij enkel morgen had gezegd. Niet oplettend dus? Of was ze gewoon nerveus van zichzelf. Zijn snorharen trilden geamuseerd toen hun blikken kruisten. Ze miauwde vervolgens dat ze hem nooit weer zo moest laten schrikken, en een vermoeid lachje gleed weer soepel over zijn lippen. ‘Hmm, ik denk het niet,’ antwoordde hij plagend. ‘Het was erg vermakelijk.’ Zijn groene ogen glommen, ondanks ze wat klein waren omdat hij moe was. Maar hij wierp een snelle blik naar de Thunderclanner. Hij kende haar nog niet, vergeef hem dat hij nog niet iedereen van andere clans bij de naam kende.

Settledstar
I remember the minute
To pick this armor up
and suddenly it fit

Tidepool
Member
[Open] Ik leef op het randje BBTakD
Bunny
365
Actief
"Love recognizes no barriers"

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Tidepool
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Ik leef op het randje   [Open] Ik leef op het randje Icon_minitimedi 18 mei 2021 - 18:57

Tidepaw was een vroege vogel. Dat was niet altijd zo fijn, want vroeg in de ochtend waren er vaak nog niet heel veel katten wakker en dan moest ze alleen haar tijd verdrijven tot het wat drukker werd. Soms ging ze dan het camp uit, wanneer ze aan de geursporen rook dat een andere vroege vogel er al op uit gegaan was. Vandaag was zo'n dag. Ze had opgemerkt dat Settleddust al vertrokken was, en dus volgde ze nu zijn geurspoor. Hij ging heel ver - naar de grenzen, waarschijnlijk. En als ze goed opgelet had tijdens zijn lessen, was het de grens met Thunderclan. Het was niet haar favoriete grens, wat met het donderpad en de monsters enzo, maar Thunderclan was geen vijand van hen dus dat was al goed. Uiteindelijk spotte ze haar mentor. Hij leek aan de praat te zijn met een Thunderclanpoes. Tidepaw hijgde lichtjes van de inspanning die het haar gekost had om bij hen te komen en knikte beleefd naar elk van beiden. Ze vertrouwde haar stem momenteel niet om te spreken, van de vermoeidheid en ook de lichte angst omdat het iemand was die ze nog niet kende. De jonge kattin zette zich dus ook half achter haar mentor, alsof ze zich een beetje probeerde te verstoppen van de Thunderclanner, die ze met grote ogen aankeek. Hoewel ze nieuwsgierig was, was ze ook best bang. Maar Settleddust was hier, en die zou haar beschermen.

[Open] Ik leef op het randje AHtVtD
Spottedrain
Deputy
Eline
520
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Ik leef op het randje   [Open] Ik leef op het randje Icon_minitimedo 20 mei 2021 - 21:36

De kater leek enkel vriendelijke bedoelingen te hebben en plaagde haar zelfs een beetje. Haar oren werden langzaam warm van schaamte en een ongemakkelijk gegrinnik verliet haar bek. Echt weer iets voor haar hoor, zich zo voor schut zetten. En dan nog wel bij een Deputy. Gelukkig leek hij haar erg moe. Nog voor ze hiernaar kon vragen verscheen een andere ShadowClanner op het toneel. De apprentice zei niks en verschool zich enkel achter de tabby kater. Met de hoop de jonge poes te kalmeren zette ze een vriendelijke glimlach op. "Goedemorgen jongedame." Haar toon was alles behalve formeel, eerder amusant. Hierna richtte ze haar aandacht weer op Settleddust. "Ik ben Spottedrain, clown van de clan." Dat laatste sprak ze met een dik sarcasme uit. Jahoor, ze was weer eens "vermakelijk."

Settledstar
Catministrator
Renske
2612
Actief

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Ik leef op het randje   [Open] Ik leef op het randje Icon_minitimevr 21 mei 2021 - 1:32

Settleddust keek nog met pretlichtjes in zijn ogen naar de Thunderclanner. Ze leek het goed op te pakken, al kwamen de reacties nog niet direct weer terug. Dat kwam mede doordat er iemand anders aankwam. Settleddust draaide zijn oren naar achteren en zijn kop volgde. Achter hem stond opeens Tidepaw. Was ze hem op komen zoeken? Hij keerde zijn kop weer naar voren toen de Thunderclanner begon te spreken, ze stelde zich vervolgens voor als de clown van de clan. Nog een geamuseerde grinnik verliet zijn bek. ‘Overduidelijk,’ merkte hij droogjes op. Vervolgens wenkte hij Tidepaw ietsje dichterbij. ‘Aangenaam Spottedrain. Ik ben deputy en dit-’ sprak hij, waarna hij naar Tidepaw keek, de warmte scheen door zijn vermoeide blik. ‘-is mijn apprentice, Tidepaw.’ Vervolgens kwam er weer een klein lachje op zijn snoet. ‘Die mij heel goed opgespeurd heeft.’ Hij kon het niet laten om zijn dochter een beetje te prijzen, voor een ander, een Thunderclanner. Niet dat het een opdracht voor Tidepaw was om hem te vinden, maar ze had toch het voor elkaar gekregen.

Settledstar
I remember the minute
To pick this armor up
and suddenly it fit

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Ik leef op het randje   [Open] Ik leef op het randje Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: