Marieke 2083
| |
| Onderwerp: [RPG] Mystery Dungeons zo 12 feb 2012 - 9:48 | |
| Naam: Mystery Dungeons Soort: [ RPG ] [ Site ] [ Forum ] [ Blog ] [ Game ] ...Onderwerp: Pokemon (Mystery Dungeon) Omschrijving: Zie de wereld door de ogen van een pokémon, stap de wereld van de Mystery Dungeons binnen in deze RPG. Sluit je je aan bij de Whirlwind Guild of wil je liever het duistere pad kiezen en word je een crimineel. Alle pokémon zijn toegestaan, behalve zelfverzonnen pokémon of dingen die geen pokémon zijn. Link: http://mysterydungeons.actieforum.comDit is de opvolger van Pokémon Mystery World. |
|
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Mystery Dungeons zo 12 feb 2012 - 10:03 | |
| Ik ga me zeker aanmelden, als Soul (Again) |
|
TASHA 60
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Mystery Dungeons zo 12 feb 2012 - 13:00 | |
| De lay-out enz. mag van mijn part wel wat anders, het ziet er niet echt 'prachtig' uit. Maar iedereen moet ergens mee beginnen, ik neem aan dat dit een van jouw/iemand anders eerste isite is? |
|
63
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Mystery Dungeons zo 12 feb 2012 - 15:43 | |
| nee, maar ik ben geen kampioen in layouts en had niet echt een goed idee voor de layout... En een Layout hoeft trouwens ook niet op te vallen, toch? |
|
Chihuahua 43
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Mystery Dungeons zo 12 feb 2012 - 15:45 | |
| Ik vind van wel, want dat is tenslotte het eerste wat je ziet, en als dat niet leuk is, dan kijken de meesten niet meer verder dan dat . Ik wil je wel helpen met een leuke lay-out? Ik heb vele lay-outs gemaakt, en ze zijn stuk voor stuk goed gelukt ;3 With the jobs I`ve taken The bones that I`ve broken Seems nothings the way that it used to be But now it`s over, I guess that I`m older The proof is on paper in front of me Write it down, sound it out Make it loud, and this time make it count |
|
63
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Mystery Dungeons zo 12 feb 2012 - 15:56 | |
| Ik weet het niet, ik mocht de layout een beetje maken, maar ik ben niet de hoofdadmin van het forum... |
|
Chihuahua 43
| |
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Mystery Dungeons | |
| |
|