Butter 874 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [OPEN] Cold water di 27 jul 2021 - 12:26 | |
| We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past Haar amberkleurige ogen stonden somber toen ze het over Waterpaw had, hij was al bijna volleerd geweest. Voordat hij uit het leven van zijn Clan was gerukt en was verdwenen. Remnantpaw wist dat ze benoemd was op een punt van instorten en ze kon niet helpen dit om te keren, ze was simpelweg te jong. Het was beangstigend, om te staan waar haar voorouders ook hadden gestaan met een rol die de Clan moest beschermen. Echter kon ze niemand beschermen, een kat die makkelijk door draaide, geestelijk niet in orde was liep nog onder hen. Rousebell moest rouwen om het verlies van haar eerste Apprentice en zijzelf was net uit de Nursery en werd gestort in verwarring en onrust. Geen wonder dat de jonge kattin zich telkens anders gedroeg en hoopte ooit op het juiste punt te raken. 'Het spijt me dat te horen, Remnantpaw,' miauwde ze. 'Maar, ik ben bang dat ik je niet.. kan helpen. Ik kan niet komen helpen, in ieder geval.' Shrimppaw stond ook alleen, dat was een ding dat Remnantpaw wist uit de lessen over de andere Medicine Cat's. Misschien dat ze daarom ook de ander had opgezocht omdat ze zich alleen voelde. 'Het spijt me ook dat Waterpaw verdwenen is, maar.. Jullie hebben Rousebell nog.' Remnantpaw knikte langzaam, de grijze cyperse kattin was immers ervaren in het vak. Die zou niet zomaar haar rol neerleggen. 'Ik zou haar gewoon helpen zo goed als je kan, Remnant. Meer kun je ook niet doen.' Mauwde de knappe crème kattin waardoor de kleine grijze Apprentice knikte. 'Ik ben bang...' Even hield ze stil, alsof de woorden niet uitgesproken konden worden. 'Ik zal mijn best doen.' Murmelde ze uiteindelijk enkel waarna ze een dankbare blik naar de ander stuurde. Ze was heel even niet alleen in haar zorgen en hoewel Shrimppaw beperkt was in wat ze kon betekenen, was het goed om met iemand te spreken die iets meer naar haar leeftijd neigde.
❅ |
|