Start over



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Start over

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Falconstrike
Member
Start over SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Thirtythree moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Start over   Start over Icon_minitimedi 6 apr 2021 - 16:50


Falconstrike
to be or not to be
Er waren gelukkig wel een aantal katten die Falcon binnen RiverClan kende, maar toch waren er zat moment dat hij zijn eigen thuis mistte. Vooral omdat natuurlijk... dit was een compleet andere clan en hij werd meer onder de loep gehouden dan ieder ander hier. Maar goed, vandaag had hij even tegen Shrimp gezegd dat hij eventjes wat quality time zou gaan spenderen, vooral met zijn moeder. Zijn moeder, die hier in RiverClan was gekomen. Die hij nog een aantal keer op de Gathering had gezien en.. aan de grens toen.. tja. Het was nog steeds een pijnlijk punt. Die wond was nog niet helemaal geheeld voor hem. Maar, hij was wel voor een aardige verrassing gekomen.. want eenmaal hier had hij al snel door wat er aan de hand was. Zijn moeder had kittens gekregen. Van wie en hoe? Hij had geen idee, oprecht geen idee. En ergens rees de paniek daarom achterin zijn hoofd, ook al wist hij dat het loze paniek was. Ze was niet zoals Amberstorm. Shatteredice was lief en zorgzaam, die zou haar eigen kittens niet vermoorden. Hij duwde zichzelf de nursery in met een zachte glimlach op zijn gezicht terwijl hij naar alle kleine bolletjes keek die in de nursery lagen. Oh, hoe hij altijd gelukkig werd van de kleine kittens. "Hey mam," sprak hij met een warme glimlach op zijn snuit, waarna hij zijn neus tegen haar voorhoofd drukte. Hij was oprecht blij om haar te zien, na alles wat er gebeurd was in WindClan, was bij Shattered zijn (ondanks alle regels die Crystalstar hem had opgelegd) een opluchting, waarbij alles van zijn schouders af viel. "Hoe gaat het?" vroeg hij met sprankelende ogen. Nu zou hij niet veroordeeld kunnen worden, niemand die zou gaan huilen omdat hij contact met haar had. Hij was nu tijdelijk RiverClan, dus dit kon hem ook niet bestraft worden.


- Shatteredice <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Start over Untitl10
Mark
563
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Start over   Start over Icon_minitimedi 11 mei 2021 - 13:25


Start over Dbep0o11

Shatteredice sliep sinds dat ze in Riverclan woonde al een stukje beter maar nooit volledig vredig. Immers bleven haar vijanden vrijuit rondlopen in haar vorige clan waar ook haar kinderen nog altijd woonde. Er was geen dag dat voorbij ging dat de gesproette flame-point met angst leefde dat Daintywhiff of Wolfheart weer een nieuwe slag zouden slaan. Helaas kon ze op het moment nog altijd weinig doen dan elke dag weer bidden naar Starclan dat ze hen veilig hield tot ze zelf de bedreiging kon verjagen. In ieder geval sliep ze al weer een beetje beter nu één van haar kinderen hier in Riverclan bevond. Hoewel ze hem niet gebaard had voelde de Falconpaw voor haar als haar echte eigen zoon en niemand die haar kon wijs maken dat ze niet zijn moeder was. Ondanks ze niet meer bij hun leefde, had ze haar rang als moeder nooit opgegeven. Ze zou er altijd zijn en ze zou er alles aan doen dat ze veilig en gelukkig zouden worden.  Dat gelde voor haar kinderen in Windclan als haar drie andere zoontjes hier in Riverclan. Ze kon niet wachten tot ze Falconpaw haar kroost kon laten zien. Helaas had ze nog wat geduld moeten hebben. Falconpaw was niet hier enkel voor visite, hij was er om te werken en hoewel ze elkaar natuurlijk allang gesproken hadden, hadden ze nog geen volledig guality time gehah saampjes. Falconpaw werd ook steeds groter en volwassener. Het was maar ook de vraag in hoeverre hij daar nog behoefte voor had. Sommige kinderen vlogen namelijk sneller uit het nest dan een ander. Dat was natuurlijk harstikke normaal maar Shattered moest stiekem toegeven dat ze soms nog wou dat ze met al haar kinderen nog gekruld in het mosbed kon liggen. Hen in haar armen hebbend en tegen haar pluizige buik aan. Shatteredice sloeg haar staart om haar drie kindjes heen en wurmde haar eigen snoet ook in haar pluizestaart. Haar oogje viel langzaam dicht en kort was ze in slaap gevallen. Haar slaap was echter wel kort, want toen ze een bepaalde stem zachtjes hoorde in de ingang was haar kopje al omhoog gekomen. Ze bleef een golf van goedkeuring en liefde voelen als ze de titel mama hoorde, vooral als het uit de mond kwam van Falcon. Haar blauwe oogje keek op naar de rode tom. Elke keer weer leek hij een kop groter gegroeid te zijn. Het betreurde haar wel dat ze hem en haar andere kindjes nooit goed zou zien opgroeien. Dat ze Gorsepaw nooit zou zien opgroeien samen met zijn familie.. Haar oortjes lagen slapjes naar beneden gezakt toen ze de neus van haar zoon tegen haar voorhoofd voelde. Kort had ze haar oogje weer gesloten. ''Mijn zoonlief.'' Murmelde ze zachtjes terug. ''Ik kan soms niet helemaal geloven dat je hier bent.'' Vertelde ze hem. ''Het is zo fijn om je hier te hebben. Alles gaat al een stuk beter nu je hier bent.'' Mauwde ze met een moederlijke glimlach. ''Hoe gaat het met jou? Is Riverclan goed voor je?'' Ze had wel gemerkt dat ze streng waren voor hem. Ook Crystalstar kneep een beetje haar ogen toe maar ze vertrouwde erop dat haar vriendin zou inzien dat Falconpaw geen bedreiging vormde. Dat hij te vertrouwen was. Daarbij was het haar kind, dat was bijna al garantie dat hij een goeie goedzak was. Ze wurmde zich ondertussen wat meer overeind maar ondanks haar beweging bleven de kids in dromenland. ''Kom zitten.'' Sprak ze nog tussendoor, warm en uitnodigend. ''Ik krijg bijna nekpijn als je staat, zo groot ben je al zeg.'' Ze kon het bijna niet geloven. Falconpaw was zowat al een volwassen man. In haar oog zag ze soms nog een onschuldige kittentje rondrennen. Oh de tijd ging toch zo snel..

Start over Dbep0o11
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Start over SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Thirtythree moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Start over   Start over Icon_minitimewo 19 mei 2021 - 22:54


Falconstrike
to be or not to be
Het was lichtelijk als schok gekomen toen hij erachter kwam dat zijn moeder opnieuw kittens had gekregen, maar goed zijn historie met nieuwe nestjes was so far ook niet het beste geweest. De poes had al snel door dat hij aanwezig was, waarop hij haar blauwe oog zag en de trotse maar ook warme gloed die hij van haar kende voelde. Het was echt weer even thuiskomen in deze vreemde clan. ''Mijn zoonlief.'' klonk er zachtjes terug van zijn moeder, waarop hij warm naar haar glimlachte. ''Ik kan soms niet helemaal geloven dat je hier bent.'' Hij grinnikte even zachtjes op de woorden, nou dat had hij ook niet gedacht. In zijn stoutste dromen niet. Hij had gedacht dat de enige keer dat hij de binnenkant van het RiverClan kamp zou zien, zou zijn als er iets verschrikkelijks gebeurd was. ''Het is zo fijn om je hier te hebben. Alles gaat al een stuk beter nu je hier bent.'' Hij snoof even geamuseerd. ”Nouja zeg… RiverClan is toch hartstikke goed voor je?” sprak hij met een warme glimlach tegen haar. Zo niet dan.. dan moest hij een hartig woordje met Wolfstar gaan spreken. ''Hoe gaat het met jou? Is Riverclan goed voor je?'' De eerste vraag was al beladen genoeg voor hem, nog meer dan de tweede vraag. ''Kom zitten.'' Nog voordat hij op de vragen kon antwoorden sprak zijn moeder nog even, waarop Falcon rustig bij haar ging zitten met een zachte glimlach op zijn gezicht. ''Ik krijg bijna nekpijn als je staat, zo groot ben je al zeg.'' Ah, zo erg was het toch niet? ”Ah, zo groot ben ik nog niet.” sprak hij met een grinnik in zijn stem, terwijl hij zijn kopje even ietwat heen en weer schudde. ”En RiverClan behandelt me goed, ik probeer me aan alles te houden..” sprak hij met een warme glimlach. Hij kreeg eten, een nest en de meeste katten waren ook nog wel netjes tegen hem dus.. in dat opzicht ging het inderdaad wel gewoon goed met hem binnen RiverClan. Hij verwachtte niet om met iedereen buddy-buddy te worden. ”En… het gaat beter. Beter dan wat het was.” sprak hij met een lichte droevigheid in zijn ogen. Toen Shatteredice nog in de clan zat, maar ook daarna, was er zoveel gebeurd immers.. ”En hoe gaat het met jou? En de kleintjes?” vroeg hij terwijl hij voorzichtig naar beneden keek naar de kleine bolletjes. Ergens, al was het misschien loze hoop, hoopte hij dat zijn moeder hen ooit zou vertellen over hem en Gorse die in WindClan zaten. Maar eerlijk? Wist hij ook niet of het reëel was om het van haar te verwachten, vooral nu ze in een andere Clan zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Start over   Start over Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Start over
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: