| Grote Opruiming] Weggeven | |
|
|
105
| |
| |
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Grote Opruiming] Weggeven do 16 feb 2012 - 8:18 | |
| @Kearn: Ik zal je het ww doorsturen ^^
@Squirreltail/Dreamheart: Ik neem aan dat Squirrel ook met Waz overlegt heeft? NouikkannietkiezenxD Zouden jullie allebei een stukje voor met Dapple kunnen schrijven en dat naar me Pm'en? Ik denk dat ik dan beter kan kiezen ^^ ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
105
| |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Grote Opruiming] Weggeven do 16 feb 2012 - 12:11 | |
| Mijn postje is ook verstuurd ^^ I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Grote Opruiming] Weggeven do 16 feb 2012 - 12:34 | |
| Ik wil me ook aanmelden voor Dapplekit, maar voor een post zou ik graag wat meer weten over zijn karakter =3 ik heb Waz al gestalked voor een deel van het verhaal |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Grote Opruiming] Weggeven do 16 feb 2012 - 15:29 | |
| @Snow: Dapplekit is een kleine avonturier met een grote mond die graag zelf alles uitzoekt, soms heel druk kan doen en met een vrolijke blik naar de wereld kijkt. Als regels hem niet zinnen is hij geneigd zich er niet aan te houden, maar hij heeft wel respect voor degenen die ouder zijn dan hem. Hij is dol op personen die hij interessant vindt, kan hen nogal stalken, maar doet vooral veel om ook door hen leuk gevonden te worden als hij denkt dat ze dat 'waard zijn'. Ik hoop dat je wat hebt aan die beschrijving! Als je besloten hebt om mee te doen ja/nee, dan wacht ik op jouw postje met een beslissing nemen ^^
@Dream/Squirrel: Okii, ik ga ze lezen :3 ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Grote Opruiming] Weggeven vr 17 feb 2012 - 18:22 | |
| ik zou dapplekit echt graag willen hij lijkt me leuk |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Grote Opruiming] Weggeven vr 17 feb 2012 - 18:41 | |
| @Nightpaw: Wil je dan ook even een postje wat je met hem zou maken door willen sturen? Dan kan ik jullie vier posts naast elkaar houden om te kiezen. ^^ ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Grote Opruiming] Weggeven ma 20 feb 2012 - 15:15 | |
| sorreeh guys, na erover nagedacht te hebben ehb ik besloten toch maar uit de race te stappen. Ik vrees nu gwn dat ik hem niet meer actief kan houden, zeker niet met zoveel schoolwerk |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Grote Opruiming] Weggeven ma 20 feb 2012 - 18:59 | |
| Ow, jammer Gaby :3 Maar ik begrijp het wel ^^ Succes! Dan wacht ik nu nog het postje van Nightpaw voor ik ga beslissen ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
Charlie 163
| |
| Onderwerp: Re: Grote Opruiming] Weggeven wo 22 feb 2012 - 14:51 | |
| |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Grote Opruiming] Weggeven do 23 feb 2012 - 9:15 | |
| @Gingerpaw: Zorg aub goed voor haar, ze is één van mijn persoonlijke favorieten ^^ Als je haar niet actief kan houden wil ik haar graag terug :3 Maar bedankt! Ik stuur je het wachtwoord.
Ik heb trouwens nog een aanmelding ontvangen voor Dapplekit maar nog steeds geen postje van Nightpaw, dus ik ga proberen vandaag te beslissen. Aangezien ik er het hele weekend niet ben etc. ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
6
| |
| Onderwerp: Re: Grote Opruiming] Weggeven do 23 feb 2012 - 23:56 | |
| Ja die heb ik aangevraagt. Doe maar rustig aan ik hoor wel wat je beslissing is Kittyheart, maar ik zou Dapplekit graag willen hebben? I am as fast as the river and as strong as the storm! |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Grote Opruiming] Weggeven zo 26 feb 2012 - 17:42 | |
| Dapple gaat naar Squirrel ^^ Ik vond haar post het best bij zijn avontuurlijke inslag passen en daarom zie ik hem het liefst naar haar gaan. Ik stuur het wachtwoord naar je toe :3
Bedankt voor de interesse, iedereen! ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Grote Opruiming] Weggeven zo 26 feb 2012 - 17:55 | |
| Had je tock moeten ontvoeren toen ik de kans had >.< haha oke, veel succes met Dapple ^^
I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
| Onderwerp: Re: Grote Opruiming] Weggeven | |
| |
|
| |
|