INTRO
Aangezien ik het heel belangrijk vindt dat ik mijn hoge rang actief houdt, besloot ik dat het wellicht een goed idee was om een topic search te maken. Hierbij wil ik dan wel even vermelden dat ik zoveel mogelijk post maar er soms wat dagen tussen kunnen zitten doordat ik een best apart rooster heb voor werk. Het kan dan ook wel even duren voordat ik soms reageer. Toch doe ik erg mijn best om voornamelijk dit karakter goed bij te houden. Andere karakters waar je ook topics voor kan vragen maar die iets minder actief zullen zijn aangezien Remnantpaw nu mijn prioriteit heeft zijn
Honorpaw, Flutterpaw, Routkit, Waterkit, Mistkit en Palekit.
TOPICS
REMNANTPAWVoor Remnantpaw zoek ik allerlei topics, ik sta overal wel voor open, zolang er maar een goede reden is waarom ze die kat tegen komt. Bloodclanners zal ze proberen te vermijden maar verder sta ik open voor topics met elke Clan. Ook sta ik open om te helpen in kleine events, voor als iemand gewoon leuk vindt dat ik met Remnantpaw halverwege binnen kom vallen of dat ik haar gebruik om een event wat leven in te blazen. Karakterontwikkeling vindt ik zeer belangrijk voor dit dametje dus ze mag ook echt wel wat mee maken, en wat uitvinden. Het is daadwerkelijk een ontdekkingstocht. Per persoon mag natuurlijk meer topics aangevraagd worden en hoewel ik natuurlijk een deel zal startten, zal er ook een deel zijn waarvan ik vraag of de ander deze wilt starten. Ook ben ik in de PB of via Discord natuurlijk te bereiken. Mochten jullie leuke ideeën hebben maar die graag ietwat verborgen houden voor de rest. Het kan natuurlijk niet te gek worden aangezien het Team een leuk verhaallijn heeft gepland en ik Remnantpaw daarvoor ook nog een beetje stabiel wil houden. Ze mag zeer zeker ook leren haar starre blik naar de andere Clans te verstellen, hiervoor zoek ik dan ook katten die haar wellicht zouden kunnen doen smelten. Mocht je een kat hebben waarvan je denkt, die kan wel een leuke band met Remnant krijgen, dm me even of schrijf het in dit topic! (GEEN MAX)
HONORPAWMet dit karakter blijf ik een beetje vastlopen, niet omdat ze niet prima post maar omdat ik bijzonder kieskeurig met haar poststijl ben. Graag wil ik voor Honorpaw dan ook katten hebben die haar wat rust in haar leven kunnen brengen, ze mogen haar alle kanten op duwen en trekken, de goede en de slechte kant. Ze heeft een goed hart maar door haar heftige leventje is ze een beetje de draad kwijt. Haar droom is om haar beste vriendin Shrimppaw goed bij te staan. Hiervoor neem ik wat minder topics dan Remnantpaw aan. (MAX 5 TOPICS)
FLUTTERPAWMomenteel kan ik even geen topics met hem aannemen omdat hij nog in een evenement zit van de hond en ik niet weet hoe deze af loopt. Wel zoek ik voor hem topics zodra dit duidelijk is en ben je van harte welkom om al een topic aan te vragen. (MAX 10 TOPICS)
PALEKITVoor de kleine Palekit zoek ik katten die haar kunnen aanmoedigen om meer te spreken nu ze heel langzaam af en toe een fluisterend woordje kan uitspreken. Ook zoek ik katten die haar een beetje beschermen tegen de harde buitenwereld en katten die haar wellicht gewoon haten en zwak en sneu vinden en haar pesten. Ik sta open voor wat meer topics met haar dan met Honorpaw. Omdat ze net iets soepeler post doordat ik wat minder kieskeurig ben. (MAX 10 TOPICS)
ROUTKITDe kleine Routkit het jongste kind van Frayhowl en Fallenflight heeft natuurlijk ook topics nodig omdat ik haar nog niet heb opgestart doordat ik toen Remnantpaw kreeg. Graag ontwikkel ik deze kleine dame dan ook. Want ze is super leuk!! (MAX 5 TOPICS)
WATERKITDe dochter van Coalnose. Ze heeft ook een lichte handicap en beweegt hierdoor wat moeizamer. Toch is ze echt een sprankeltje in het veld en zou ik graag wat topics met haar hebben. (MAX 5 TOPICS)
MISTKITZoontje van Winterbird en Thymeflare, en vernoemd naar Mistgaze die zijn tante is. Hij is kort naar de geboorte ziek geworden door de koude en bevalling en hierdoor nog aan het aansterken. Hij verdiend ook wat liefde! (MAX 5 TOPICS)
LIJSTJE
REMNANTPAW-
HONORPAW-
FLUTTERPAW-
PALEKIT-
ROUTKIT- Routkit x Blazesong (ik maak)
- Routkit x Dragonpaw (ik maak)
MISTKIT- Mistkit x Blazepaw (ik maak)
WATERKIT- Waterkit x Steelpaw (ander maakt)
Liefs,
Butter