We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
laurel> gegeven door haar moeder, faintlight voor de lichte geur van laurier die in de lucht hing moon > voor haar rustige temperament en haar stralende vacht
age unborn date of birth ??? clan riverclan gender she-cat pronouns she/her
physical appearance
height 24 cm (volgroeid) weight average hair colour lilac point hair length verschillend hair texture korter op haar ribben, flanken en langer haar bij haar rug, nek, billen en wangen eye colour blauw/paarsig build slank, lenig voicemree scars
none
distinguishing features
Door haar liefde voor bloemen is ze vaak omhuld in bloemige geuren.
family background
mother Faintlight father Whitewalker siblings
none
children
none
best friend here
health & illnesses
sleeping habits
slaapt graag met dingetjes die ze verzameld heeft en emotionele waarde hebben, fanatiek rugslaper (volle zeester modus)
eating habits
onthoofd al haar vissen voordat ze ze durft op te eten
exercise habits
zwemmen is haar favoriete ding om te doen
emotional stability
is emotioneel heel erg stabiel, toch is ze ergens in haar hart een beetje onzeker en zal ze soms advies vragen bij haar ouders. Dit neemt af als ze ouder wordt.
relationships
sexual orientation bisexual current partner/s
none
past partner/s
none
+ gek op bloemen
+ uren naar vissen staren
+ vrolijk
+ gelooft erg in starclan en het lot
+ ziet er graag mooi uit
psychological
zodiac pisces (vissen) element water moral alignment neutral good temperament Sanguinicus deadly sin envy heavenly virtue patience hogwarts house ravenclaw archetype45% caregiver, 40% creative, 15% intellectual
favourites
phrase "doesn't matter a whisker" food voorn season summer location steppingstones colour lichtblauw, lila scent lavendel, wanneer het te ruiken is bij grens met WindClan flower gipskruid
personality
vissen, zwemmen, zonnebaden, sharing tongues, met haar moeder tijd spenderen, bloemen, zomeravonden, zonsondergang, sterren kijken
dislikes
koud weer, regen, een hard nest, pestgedrag
fears
iedereen waar ze van houd kwijtraken, bloodclan, grote roofvogels
Ze zal een ontzettend onzekere kitten zijn in het begin. Ze houd heel erg van spelen en gek doen, maar zodra ze een andere kitten per ongeluk zeer zal doen of aan het huilen maakt zal ze in één streep terug naar haar moeder trekken om zich te verstoppen. De onzekerheid neemt af naarmate ze ouder wordt en meer bevestiging krijgt. Ze wilt een sterke RiverClan warriro worden zoals in de verhalen die haar verteld zijn.
I babble on until my voice is gone
Ze zal heel erg van praten houden. Vertellen is een van haar favoriete dingen om te doen. Ze houd er ook heel erg van om met haar moeder te wandelen als ze ouder is en dan uit te leggen hoe alles er uit ziet. Maar ook in de clan zelf vertelt ze graag, ondanks dat ze niet heel erg houd van het middelpunt zijn. Zodra ze iets heeft waar ze een passie voor voelt dan zal ze voor uren er over kunnen praten. Een van haar favoriete bezigheden is het verzamelen van bloemen. Gipskruid is haar favoriete bloem en deze zal je ook veel in haar nest terug vinden. Ze zal omringd zijn door een bloemige geur als ze voorbij komt. Tenzij ze net uit het water stapt met een stel vissen in haar bek, dan is het een totaal ander verhaal.
show me the stars
Ze heeft een grote interesse in StarClan en het geloof. Ook gelooft ze in het lot en dat paden voor katten zijn uitgestippeld. Ze gelooft graag dat StarClan bij haar is en dat haar voorouders haar poten begeleiden. Ook kan ze uren op haar rug in de open lucht liggen om sterren te kijken, met of zonder iemand. Ze is ook een typische kat die vormen in wolken ziet en dit graag deelt met anderen voor de fun.
you know the galaxies of my heart
Ook is ze gek op tijd spenderen met haar vader. Het liefste met beide ouders tegelijk, maar als ze eenmaal apprentice wordt zal ze zeker haar vader ook gaan vragen om advies en trainingen. Ze wilt graag een goede warrior worden en in haar ogen is haar vader de aller beste die er bestaat. Ze wilt ook graag dat Whitewalker haar leert vissen en zwemmen, omdat ze heeft gehoord dat andere kittens dit ook van hun ouders geleerd hebben. Ze vult de hoofden van haar ouders graag met haar kinder fantasieën over hoe StarClan er uit moet zien en waarom de vissen zwemmen en niet kunnen lopen. (:
motivatie
Hallo het is mij, Kiki. Deze aanmelding is langer geworden dan ik had verwacht want ik had meer inspiratie voor dit karakter dan ik dacht. Ik ben wel toe aan een softer 'uwu-pwease be kind' soort karakter en ik vind dit dus helemaal geschikt er voor. Ik heb op het moment ook geen actieve RiverClanners meer (Stormwind gaat soon 't loodje leggen RIP die oude man) dus ik vond dit de uitgelezen kans om me aan te melden!
Ik hoop dat jullie mijn kleine quirks en dingetjes leuk vinden die ik verzonnen heb voor dit karakter. En dingen zijn aan te passen hoor! Als de naam bijvoorbeeld toch niks wordt (oeps ik vond palemoon zo mooi.....) maar ik heb opties! B)