We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [AG] ACCOUNTS that Lost the urge to play zo 5 feb 2012 - 13:29
Naam: Bloodheart !!! Clan: Roque Leeftijd: 4 years Geslacht: poes karakter: een poes die niet met zich laat sollen, en in lange na nog geen relatie wil. Deze kat haat kittens, ze heeft ook een zachtte kant Extra: Mag niets aan haar worden veranderd. Ze blijft poes, ze blijft 4 jaar en ze blijft dat karakter houden (mag er natuurlijk wel wat bij bedenken maar je gaat haar niet op eerste de beste verlieft laten worden en kittens krijgen.)
Naam: Thistlepaw - Thistlefrost !! Clan: River Leeftijd: 7/8 maanden Geslacht: kater karakter: hij is een shuw katje dat het liefste dicht bij zn moeder zit Mentor: Stormstar Ouders: Dreamheart x Lionclaw Extra: hij is mute, kan dus geen geluid produceren
Naam: Morningkit - Morningdrup/dew!! Clan: River Leeftijd: 2/3 maanden Geslacht: poes karakter: heeft ze niet echt Ouders: Dreamheart x Crookedstar Extra: is een evenbeeld van Crooked & is de jongste van het nest en zag er een beetje zwak uit
Naam Flowerstorm !! clan Riverclan Leeftijd 30 moons geslacht poes apprentice snowpaw extra ze is een goede vriendin van Dreamheart & wist ook als eerste van haar relatie met crooked
komen meer
! = niet kieskeurig !! = ik geef er wel om naar wie ze gaan !!! = mega kieskeurig
Onderwerp: Re: [AG] ACCOUNTS that Lost the urge to play di 14 feb 2012 - 19:39
Hoeveel emails kun je hebben? (Dit is niet onaardig bedoeld ofzo maar ik kan maar een account op mijn mail) maar mag ik Bloodclaw? Ik ben altijd heel actief. Tailpaw is ook mijn enige account dus ik kan er wel eentje erbij hebben;)
Onderwerp: Re: [AG] ACCOUNTS that Lost the urge to play zo 26 feb 2012 - 9:35
" Jaypaw dit moet ik ook met Dreamheart bespreken gezien ze goede vriendinnen zijn. En volgens mij neem je heel veel accounts over en je mag maar 1 account per maand aanmaken of overnemen
Love and kindness lead my way
Jaytail
Member
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
Onderwerp: Re: [AG] ACCOUNTS that Lost the urge to play zo 26 feb 2012 - 13:25
Silentcry schreef:
" Jaypaw dit moet ik ook met Dreamheart bespreken gezien ze goede vriendinnen zijn. En volgens mij neem je heel veel accounts over en je mag maar 1 account per maand aanmaken of overnemen
owkee dan hoeft het niet heuwr :3 dan trek ik mijn aanvraagje in.
Sucks don't it?
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts 2/05/2020 17:46
<3:
<3:
Thank you Waz! <33
Thanks Jamie!! <3
Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Onderwerp: Re: [AG] ACCOUNTS that Lost the urge to play ma 27 feb 2012 - 15:01
ik had een paar post van je bekeken en had het net met michelle er over en we vonden allebei dat je wel een geschil persoon bent voor Thistlepaw dus ik verander het wachtwoord en mail het je naar Spotpaw