| [Gezocht] Toekomstige kits voor M X S | |
|
|
Gasai-san 130
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Toekomstige kits voor M X S ma 6 feb 2012 - 16:56 | |
| Ik ga het er alleaal bijzetten :3 |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Toekomstige kits voor M X S ma 6 feb 2012 - 18:23 | |
| Hoi. Op zich, ik vind het goed, maar pas over een hééle tijd. Ik zou het graag van tevoren weten waneer er kitten nestjes komen.
mvg, Stormstar. |
|
| |
56
| |
| |
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Toekomstige kits voor M X S ma 6 feb 2012 - 20:11 | |
| brownkit is ook een geïnteresseerde ;o Ze moet jouw er misschien nog bij zetten... i don't know :') |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Toekomstige kits voor M X S di 7 feb 2012 - 19:26 | |
| Sorry ik had het niet gezien van brownkit. Cup mag niet, mhhh, dan twijfel ik nog tussen key en buddy... - Spoiler:
|
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Toekomstige kits voor M X S vr 10 feb 2012 - 12:40 | |
| Wat wil je dan later voor naam? Ik vind Key wel leuk. Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Toekomstige kits voor M X S vr 17 feb 2012 - 22:56 | |
| Wel, voor Key zou het, Keylife worden als hij warrior word.(Key is voor een kater) Voor Buddy dan, Buddyheart...
Maar ik zal veranderen! Ik neem Keykit!-paw en dan -dreamer of -life of anders -walker. ^^ - Spoiler:
|
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Toekomstige kits voor M X S za 18 feb 2012 - 12:58 | |
| Mag Lune ook een kitten van jullie worden? |
|
| |
23
| |
| |
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Toekomstige kits voor M X S zo 19 feb 2012 - 21:37 | |
| Lune, Als je kit wilt worden, Wil je dan een voorbeeldpost naar me sturen? Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Toekomstige kits voor M X S zo 19 feb 2012 - 22:44 | |
| Wachten heb ik al zolang gedaan dan is nog even niet zo lang meer. Is goed hier heb je een voorproefje: Lekker tegen moeder's buik. De ochtend was grauw en koud nu het bladkaal was. Niet dat het zwarte kitten met haar oogjes nog dicht daar last van had. Nee zij lag lekker warm tegen haar broertjes en zusjes aan en zoog de warme melk van hun gezamelijke moeder naar binnen. Warrior's liepen af en aan met prooi die kennelijk schaars was nu ze zich lekker warm in hun holletje verstopte en wanneer de hongersnood hoog begon te worden kwamen ze pas hun hol uit op zoek naar voedel, maar voor die gene die dat deden kwam de dood zeer snel en namen tanden en scherpe klauwen hen van hun leven. Lunekit draaide zich nog eens lekker om en hoorde hoe hun moeder lag te spinnen. Haar broertjes en zusjes lagen al te slapen en Lunekit zoog nog even voor ze verder naar het kloppende hart en het gespint luisterde. Het was zo'n lekker geluid dat ze er van in slaap viel. Ik hoop op je goed keuring. |
|
| |
23
| |
| |
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Toekomstige kits voor M X S ma 20 feb 2012 - 15:28 | |
| Goede post Ik accepteer je ook =3
-Skywalker- |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Toekomstige kits voor M X S ma 20 feb 2012 - 20:00 | |
| Bedankt. |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Toekomstige kits voor M X S ma 20 feb 2012 - 22:57 | |
| Welke kitten ben ik nu? - Spoiler:
|
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Toekomstige kits voor M X S za 5 mei 2012 - 14:29 | |
| *blaast stof van topic* ;D RC kittenstop gaat er af ;p (zie topicje op accountmarkt van Stormstar) En omdat ik never nooit geduld heb gehad, vraag ik nu... Zal ik Nimble nu bij RC proppen + wanneer beginnen we? Really, mijn geduld is echt 0,005, heb alleen geduld als het echt, écht moet. xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Toekomstige kits voor M X S | |
| |
|
| |
|