|
111
| |
| Onderwerp: Story Writers [RPG] za 4 feb 2012 - 9:46 | |
| Naam: Story Writers Soort: [ RPG ] Onderwerp: Een plek waar je je eigen verhaal kunt schrijven in een van de drie werelden. Omschrijving: Zie hierboven ^^ Link: www.storywriters.actieforum.com Eventuele banner/afbeelding: -
Tips zijn altijd welkom! |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Story Writers [RPG] za 4 feb 2012 - 9:53 | |
| Ik vind het een mooi forum, maar één klein dingetje. Hoe kom je op de naam Ciamora? |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Story Writers [RPG] za 4 feb 2012 - 9:54 | |
| Gewoon uit mijn hoofd bedacht, hoezo? |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Story Writers [RPG] za 4 feb 2012 - 9:59 | |
| Ik had ooit een verhaal bedacht met precies dezelfde naam, >.< Nah, umm, ik vind het wel een mooi forum. Alleen ga ik erover nadenken om lid te worden, omdat ik het een beetje druk heb.. Misschien dat je me ooit zal zien verschijnen als Newbie, X'D |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Story Writers [RPG] za 4 feb 2012 - 10:01 | |
| Owh sorry dat wist ik niet.. wil je misschien dat ik het verander ? . En oké , denk er maar over na . |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Story Writers [RPG] za 4 feb 2012 - 10:05 | |
| Nee hoeft niet, ^^ Ik ben er een beetje mee gestopt, dus, het viel me gewoon op, XD |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Story Writers [RPG] za 4 feb 2012 - 12:30 | |
| Waarom raar? :3 Het is gewoon een RPG >3 waarin je bijna alles zelf kunt beslissen. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Story Writers [RPG] za 4 feb 2012 - 12:31 | |
| Jeey! Heb me daarop aangemeld rararararara Wie ben ik ? >3 Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Story Writers [RPG] za 4 feb 2012 - 12:36 | |
| Nee, er zit idd geen echte verhaallijn in. Maar die kan altijd nog komen zoals oorlogen enz. En je kunt er altijd zelf een verhaallijn van maken . Misschien iets dat iemand word ontslagen bij earth, en dan dakloos word en nog steeds probeert te overleven enz. |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Story Writers [RPG] za 4 feb 2012 - 12:48 | |
| Ik ben trouwens ook van plan om er werelden met een echte verhaallijn erin te plaatsen. Misschien iets van de griekse mythologie, of de middeleeuwen ofzo. |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Story Writers [RPG] za 4 feb 2012 - 16:06 | |
| Ik vid het erg mooi, ik heb me aangemeld als Asura, maar ik vind dat er weinig categories zijn, alleen die drie landen, en dat vind ik een beetje jammer. |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Story Writers [RPG] za 4 feb 2012 - 16:20 | |
| Het was eigenlijk mijn plan om de RPG'ers een beetje hun fantasie te laten gebruiken. Steeds andere gebieden te ontdekken, en het echt omschrijven wat voor soort gebied het is. |
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Story Writers [RPG] za 4 feb 2012 - 18:49 | |
| Ik vindt het heel leuk en origineel, ook ene erg mooie lay-out! ;D Life's not fair, if they look at the outside.Credits to Darkfire |
|
| |
TASHA 60
| |
| Onderwerp: Re: Story Writers [RPG] zo 5 feb 2012 - 14:25 | |
| Als mensen een leuk idee hebben voor een wereld en/of voor een leuk plot dan kun je het me altijd vertellen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Story Writers [RPG] | |
| |
|
| |
|