The man on my left shoulder

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Settledstar
Catministrator
The man on my left shoulder  Dutch22
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: The man on my left shoulder    The man on my left shoulder  Icon_minitimedo 25 feb 2021 - 16:42

Settleddust was vandaag tot een conclusie gekomen. Eén die niet meer langer op zich kon laten wachten. Daarom had hij zijn "oppas" de opdracht gegeven dat hij Inkspots voor hem moest halen. Degene had eerst getwijfeld, maar Settleddust had hem eraan herinnerd dat hij nog steeds de deputy was. Hij misbruikte zijn rang bijna nooit, maar hij werd nu gek. Zijn geduld raakte op. En terwijl hij wachtte, zat hij ook onrustig met zijn voorpoten in zijn nest te trillen, rommelend met mos in zijn klauwen. De wonden op zijn schouders en buik waren inmiddels wel dicht, maar ze waren natuurlijk nog vers. Ze trokken irritant aan zijn huid, maar hij was heel. Heel genoeg. Hij moest zijn poten strekken, maar dat was egoïstisch. Nee, er was iets anders wat hij moest doen, tot welke realisatie hij was gekomen. Hij moest naar Riverclan, zo snel mogelijk. En hij wist maar één kat in heel het kamp die bereid zou zijn om hem te helpen en wie Settleddust vertrouwde met alles. En als hij alles moest opbiechten, dan was het maar zo. Hij trommelde weer met zijn poten op de grond. Hoe lang duurde het? Hij moest gaan, nu, nu, nu.

[Inkspots]
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
The man on my left shoulder  Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: The man on my left shoulder    The man on my left shoulder  Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 18:08

Inkspots
Hij was gewild, dat was wel weer duidelijk. Het was niet lang geleden sinds Settled best wel hevig gewond terug was gekomen van een hond, ging het verhaal. Hij was natuurlijk bezorgd geweest om zijn vriend, maar de laatste tijd leek hij iets meer te helen. Al had hij wel gezien dat Acorn constant een bewaker naast de kater had zitten, arme jongen. Hij had totaal geen vrijheid meer door Acorn. Hij snapte dat de kater bezorgd was, maar kom op, het was een wijze man. Toen er een kat naar hem toe snelde om te vertellen dat hij naar Settled moest, draaide hij iets met zijn oren. Oh? Hij was nodig? Was er iets mis dan? Hij bedankte de kat met een knikje, waarna hij met een lichte pas zich naar de medicine cat den begaf en met een brede grijns op zijn gezicht naar binnen stapte. "Schatje! Ik ben thuis, wat is er mis?" sprak hij met een brede glimlach terwijl hij naar de kater keek. Jup, nog steeds gewond, maar hij zag er beter uit dan dat hij eerst had gedaan. "Je wordt weer met een dag mooier, fiet-fieuw." sprak hij grinnikend. Ach, je wist wat ze zeiden toch? Littekens vonden de meiden hot.

EL4A
Settledstar
Catministrator
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: The man on my left shoulder    The man on my left shoulder  Icon_minitimezo 28 feb 2021 - 23:29

Het voelde als een eeuwigheid, maar uiteindelijk hoorde hij pootstappen buiten de den en al snel volgde het gelaat van zijn vriend. Inkspots, die typisch Inkspots, binnenkwam met een domme mededeling. Normaal zou hij er om kunnen lachen, maar om eerlijk te zijn, was niets meer grappig op dit moment. ‘Oh Inkspots, dank Starclan, je moet me helpen,’ miauwde hij naar de kater, terwijl hij zich met een wat verbeten gezicht omhoog duwde uit zijn nest. Ja, hij was zeker nog beurs, maar hij voelde zich goed genoeg. Hij moest wel goed genoeg zijn. Toen hij ook nog eens een domme grap maakte over zijn uiterlijk, rolde hij zijn ogen. ‘Hier is nu geen tijd voor, Ink, je moet me helpen.’ Zijn blik was bijna wanhopig. Hij voelde zich ergens schuldig dat hij Inkspots weer voor een grote gunst moest gaan vragen, maar hij zag geen andere opties. ‘Je moet me hieruit krijgen, vannacht nog. Ik moet naar Riverclan, alsjeblieft Ink.’
Inkspots
Member
The man on my left shoulder  Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: The man on my left shoulder    The man on my left shoulder  Icon_minitimedo 4 maa 2021 - 22:29

Inkspots
Wow, niet eens een lichte glimlach. Niet eens een trek van zijn mondhoek. Was er iemand overleden? Was er een probleem? 'Oh Inkspots, dank Starclan, je moet me helpen,' klonk er van de kater af, waarop Ink natuurlijk een prachtige opmerking moest maken toen de kater  opstond. De kater rolde daarop zijn ogen. Wow, zelfs dat verdiende geen lachje vandaag? Was de kater ziek? Ging hij dood? 'Hier is nu geen tijd voor, Ink, je moet me helpen,' Nu ging het gezicht van de gevlekte kater toch wel iets meer richting de serieuze kant, een frons ontstond op zijn gezicht terwijl hij naar de andere kater keek. Vooral met die wanhopige blik van de kater die tegenover hem stond, was het duidelijk dat er iets anders speelde. 'Je moet me hieruit krijgen, vannacht nog. Ik moet naar Riverclan, alsjeblieft Ink.' RiverClan?! StarClan wat moest de kater nou weer bij RiverClan? Verwarring stond even in de ogen van de gevlekte kater terwijl hij naar de wonden van de kater keek. "Je staat zo dik bij me in het krijt." sprak hij met een diepe zucht terwijl hij zijn kopje lichtjes schudde. "Kom op dan, ik maak wel een mooi verhaal dat je even een wandeling moest maken om je spieren goed te houden, een oude tip die ik een keer heb gekregen ofzo." sprak hij, terwijl hij zijn lichaam half draaide, maar zijn ogen nog strak op de kater gericht. "Ik hoop dat er een goede reden is." Hij had al één keer bijna verbanning op zijn naam staan, een tweede keer zou hij misschien niet eens overleven.

EL4A
Settledstar
Catministrator
Renske
2612
Actief

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: The man on my left shoulder    The man on my left shoulder  Icon_minitimedo 4 maa 2021 - 22:57

Inkspots voelde er natuurlijk niets voor. Hij zag het in zijn ogen, op de manier waarop zijn gezicht betrok. Maar toen hij eenmaal begon met spreken, slaakte de deputy een zucht van opluchting. Oké, hij zou hem nodig hebben. Niet alleen om als alibi te dienen, maar ook als zijn bescherming. ‘Ik weet het,’ mompelde hij dan ook, ergens beschaamd dat hij zijn vriend zo veel moest vragen. Maar het kon even niet anders. ‘Dankjewel, Inkspots,’ miauwde hij toen zachtjes, waarna hij zichzelf op vier poten hees. Zijn hele schouder voelde aan als een stijve plank. Zijn huid stond strak van de wonden, en hij hinkte nog toen hij een stap zette. Het moest gewoon wat los komen allemaal, want Ink zei, toch? Inkspots vroeg nog of er een goede reden was, en hij knikte. ‘Anders zou ik het je niet vragen,’ miauwde hij zachtjes, waarna hij zijn vriend nog een dankbare blik wierp. Hij stootte zijn kop tegen zijn heup. ‘Nou kom op, geen tijd te verliezen.’
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The man on my left shoulder    The man on my left shoulder  Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: