Ego death

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Ego death

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Settledstar
Catministrator
Ego death Dutch22
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Ego death   Ego death Icon_minitimedo 25 feb 2021 - 16:34

Settleddust was wonder boven wonder thuis gekomen. Hij was praktisch naar de medicine cat den gedragen. Daar zou Pepperpaw op hem wachten. Zijn wonden bloedden nog steeds, sijpelend. Hij was er niet eens meer van in de stress. Hij had meer prioriteiten nu: overleven. Settleddust had zich praktisch in elkaar laten storten in een nest en beet op zijn kaken. Alles voelde gewoon gevoelloos, van zijn tenen tot aan zijn oren. Een gevoel van vrijheid, met een plezierige tinteling die over zijn huis kietelde. Enkel het gebons in zijn wonden was het enige nare gevoel. Elke hartslag weer en hij sloot zijn ogen. Hij was uitgeput, had geen zin om nog er tegenin te stribbelen. Hij had nu al zo lang ertegen gebuffeld, nu kon hij eindelijk liggen.

[Pepperpaw]
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Ego death 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Ego death   Ego death Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 21:37

Things my heart used to know
De eerste hulp was al uitgevoerd, hij was stabiel. Of tenminste, dat hoopte Pepperpaw. Ze kon nog duizenden manieren verzinnen hoe het mis zou kunnen gaan, hoe de wonden geïnfecteerd konden raken. Maar die dwong ze uit haar hoofd. Daar hoefde ze nu niet over na te denken. Ze drukte met delicate voetjes nog lichtjes wat spinrag op een nog iets sijpelende wond en plofte daarna neer met een zucht. Crisis averted. Voor nu. "Dat was het laatste voor nu Settleddust," miauwde Pepperpaw met een voorzichtige glimlach, waarna ze bij zijn hoofd ging zitten. "Ik heb je voor nu geen papaverzaadjes gegeven, want ik wil je voor de zekerheid graag kunnen wekken," ze beet eventjes kort op haar lip terwijl ze sprak, "maar mocht de pijn toch te erg worden, dan moet je het zeggen. Dan haal ik er alsnog eentje voor je." Heel voorzichtig begon ze zijn kop te wassen, het bloed uit zijn vacht poetsende.

Someone holds me safe and warm
Settledstar
Catministrator
Ego death Dutch22
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Ego death   Ego death Icon_minitimevr 12 maa 2021 - 14:42

Het was ergens een wonder dat hij nog niet weggezakt was, maar elke keer als Pepperpaw iets van een geurig goedje op hem aanbracht, dook hij weer een beetje in elkaar. Het was een nieuwe sensatie van pijn die hem op de been hield, maar uiteindelijk ebde het weg in een dreunende hartslag. Alles wat prikte vervaagde weer en werd één grote smurrie van bonkend gevoel. Settleddust had zich stil gehouden toen Pepperpaw aan het werk was, zijn pijn proberen te verhullen. Hij wilde haar niet meer zorgen geven dan ze waarschijnlijk al had. Toen ze klaar was, glimlachte hij eventjes zwakjes. ‘Dankjewel, Pep,’ miauwde hij schor. Ze vertelde nog wat over papaverzaadjes en wat wel niet, maar hij schudde koppig zijn kop. Nee, ze had gelijk, de pijn zou hem scherp houden. En toen begon ze hem te wassen, alsof alle rollen waren omgedraaid. Het voelde... vreemd. ‘Sorry, dat ik je dit heb laten doen,’ murmelde hij toen. Hij wist dat het nu haar taak was, dat dit hoorde, maar dat zij het moest doen, bij hém nog wel. Het zou niet moeten. Dit allemaal had niet mogen gebeuren. En het enige wat hij kon doen was erover liegen, en het verscheurde zijn hart dat hij moest liegen tegen haar. Maar het moest, het moest nou eenmaal.
moe poepe
Ego death JW5FP5

Laatst aangepast door Settleddust op vr 2 apr 2021 - 19:12; in totaal 1 keer bewerkt
Peppermint
Medicine cat
Ego death 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Ego death   Ego death Icon_minitimevr 2 apr 2021 - 14:16

Things my heart used to know
Hij wilde geen papaverzaadjes en Pepperpaw knikte kort toen hij zijn kop schudde. Ze had het al verwacht, Settleddust was een koppige kater. Een dappere deputy, en een goede warrior. Maar heel koppig. "Geen probleem, dit is waarom Starclan me immers geroepen heeft," miauwde ze met een zachte glimlach, waarna ze hem heel voorzichtig een kopje gaf. "En praat niet zo gek, leg me eerder maar uit wat er gebeurd is en hoe je zo toegetakeld bent." Hij wist beter dan ruzie te zoeken met honden, juist hij. En ze geloofde niet dat hij zomaar verrast was.

Someone holds me safe and warm
Settledstar
Catministrator
Ego death Dutch22
Renske
2612
Actief

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Ego death   Ego death Icon_minitimewo 28 apr 2021 - 16:59

Pepperpaw was hier te perfect voor. Het lag haar wel, en hij hoopte dat ze er ook plezier in vond. Ze miauwde nog zachtjes dat het geen probleem was, hoe haar kopje zachtjes langs hem gleed. Een trillende zucht rolde over zijn lippen en hij probeerde zich comfortabel te maken. En toen ze vroeg wat er gebeurd was, kneep het weer in zijn hart. Nog een leugen erbij, een verhaal dat hij moest gaan verzinnen. ‘Ik uhm.. Er waren honden, en ik wilde ze wegleiden uit ons territorium en toen..’ Hij zag het direct weer voor zich, die ijzige ogen van Arcticwolf, het geschreeuw van Seamist. De snijdende pijn. De ivoorwitte tanden van de hond. Hoe hij eruit wist te glippen was een wonder geweest. ‘En toen dreven ze me in een hoekje en wist een me te pakken.’ Dat was niet gebeurd, het was zo anders gegaan. Maar liegen was nu bijna een tweede natuur voor hem, en de leugen was zo simpel ook weer de wereld in geholpen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Ego death   Ego death Icon_minitime

Ego death
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: