Kiss me under the light of a thousand stars

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shatteredice
Member
Kiss me under the light of a thousand stars Untitl10
Mark
563
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Kiss me under the light of a thousand stars   Kiss me under the light of a thousand stars Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 17:52

Het was al water later op de avond toen Shatteredice het kamp verlaten had en haar wandeling ging maken. Elke avond weer opnieuw strekte ze even haar pootjes en rustte ze haar hoofd op al haar plannen. Terwijl ze bezig was met de kittens, met de taken van de clan, dan hield ze haar gedachtes af van wat er allemaal gaande was. Pas zodra ze haar uurtje had liet ze haar brein opgang gaan. Het was al een paar korte weken geleden dat ze via de sterren had gehoord hoe haar zoon werkelijk ter overlijden was gekomen en sindsdien had ze niet gerust. Ze had het meteen met Crystalstar gedeeld. De enige kat die ze deze zware informatie durfde toe te vertrouwen. Helaas, niet veel later, hadden ze te horen gekregen dat hun plannen moesten wachten. Dat gaf niet, had ze nog op de hart gedrukt van haar vriendin. Immers werd zij, en de clan waar ze nu leefde, bedreigd door andere moeilijkheden. Ze was er zelf bij geweest hoe de wolken voor de volle maan hadden gekropen. Nee, eerst moest Riverclan veilig zijn voor ze een eind kon maken aan Wolfstar. Haar wraak zal wel komen, en in de tussentijd kon ze enkel maar haar plan tot de puntjes verbeteren. De gesproette flame-point tippelde rustig veder. De sneeuw die een paar dagen geleden nog gelegen had was vervangen door groene uitgestrekte velden met kleine bloemetjes die uit de grond kropen. De zon, die normaal in de winter altijd vroeg wegzakte, was vandaag ook langer bleven plakken in de lucht. In conclusie: ze had een heerlijke dag gehad. Haar staart zwiepte blij terwijl ze veder het territory beliep. Toen ze ook aankwam bij de grens voelde ze zich nog helemaal niet klaar om weer terug te keren. Hoewel de zon nu echt onder de horizon was verdwenen, bleef het nog steeds nog warm genoeg om buiten te zijn. De she-cat sloot even haar oogje en snoof de aankomende lente geur in haar neusje: kort even de tijd nemend om hiervan te genieten. De rust, de vrede, de geur van bloemen en water. De lente verwarmde niet alleen de aarde maar ook haar humeur. De ex-Windclanner schudde haar pels zachtjes uit en liep de grens over. Niet door naar de andere clans, maar naar een plek dat tot niemand behoorde. Ze was nog niet moe, en zoals ze niet al zei: was de avond nog te lekker om al weer terug te keren. De sterren begonnen al zachtjes in de lucht te verschijnen, die met de seconde meer donkerder en donkerder werd. De paars rode kleur was geheel verdwenen en vervangen door het duister toen ze aankwam bij de Starlake. Enkel de sterren en de maan verlichtte nog de wereld om haar heen.

[closed]

my heart's cold and un-repaired.
Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Starlake-
Ga naar: