We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: 64 moons Gender: Tomcat ♂ Rank: General of the Armies
Onderwerp: [insert name here] do 11 feb 2021 - 20:34
Announcement00/00/0000Hey hallo daar! Leuk dat je hierop geklikt hebt en de moeite neemt om deze onnodige lange bericht te lezen. Nee hoor grapje, dit word super leuk om te lezen want hierbeneden word iets nieuws bekend gemaakt in de Elite! Wooo! Dus voor alle ambitieuze members, young-one's en of zelfs kittens opgelet: en lees gerust veder wat deze nieuwe pad voor jouw character misschien wel wezen mag zijn.
De [insert name] is een groep members die bestaan uit Sergeants die zich bewezen te hebben hoger te staan dan een normale member. Deze worden gezien als soort ‘bewakers’ en extra hulpjes voor de High Ranks. Met een nieuwe kamp in de toekomst zal Orchis niet meer alles kunnen zien. De [insert name] leden zullen er zijn om een beetje te kunnen overzien dat er niet stiekem gegokt word of speciale plantjes worden gedeald. Ze houden het zogezegd een beetje in de gaten wanneer de ogen van Orchis of Skadi ergens anders opgericht zijn. Dit betekend echter niet dat jouw char niet meer kattenkwaad kan uithalen! Voel je dus vooral niet benauwd om eens iets stiekems te doen wat niet mag.
De [insert name] bestaat voornamelijk uit de sterkste, intelligentste members die Orchis het meest vertrouwt. Een Sergeant word je dus ook niet zomaar, je moet je hiervoor IN-GAME moeten hebben bewezen en een aantal hondentanden hebben moeten bemachtigd voor je in aanmerking komt. De taken van een Sergeant kunnen variëren van verschillende soorten (soms dus ook special) patrouilles leidde tot het bewaken van gevangen etc. De [insert name] is er ook om de General te beschermen, zij zijn niet bang om zich te offeren. Een Sergeant ontvangt een speciale tand zodat hij/zij herkent wordt. Zodra je deze tand om je band draagt zal je boven de normale member staan, ongeacht hoeveel die er heeft. Hierdoor zal een Sergeant met bijvoorbeeld met maar 5 tanden een member met 12 mogen vertellen wat te doen.
Maar wat is nou die [insert name here]? Dat is omdat er nog niet besloten is welke naam deze speciale groep zal krijgen! Wat ik altijd persoonlijk zo leuk vind om te doen is het bedenken wat voor nieuws ik dit keer ga maken, hoe mijn nieuwe account noemen zal of wat de nieuwe event gaat inhouden etc. En ik weet zeker dat ik niet de enige hierin ben. Vanuit die gedachtegang heb ik besloten de naam van deze nieuwe groep samen met jullie te kiezen! Er zijn 3 naam ideeën waaruit gestemd mag worden welke jij het leukste, het coolste of het meest passend vind en de naam met de meeste stemmen wint! Simpel maar toch nog leuk right? Ik hoop dat jullie net als mij enthousiast zijn, enne, mogen de meeste stemmen maar winnen dan. -a-
1. Owsla:
De Owsla, zoals Orchis al had laten doorschimmen in de RPG. Deze naam stamt uit de tv-serie Watership Down waar deze nieuwe groep ook deels op gebaseerd is.
2. Corps:
De Corps, net zoals General, Captain en Sergeants stampt deze naam uit de militaire.
3. Warren:
De Warren, waar meerdere betekenissen aanzitten. De muren van een gevangenis wellicht, een extra verduidelijking op de bewaking of zit er toch iets meer 'konijn' related achter? Een Warren is namelijk ook een netwerk van verbonden konijnenholen..
Onderwerp: Re: [insert name here] vr 12 feb 2021 - 13:21
Stemdoos:
[2] Owsla [1] Corps [5] Warren
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words? We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance? With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Lunarbite
Member
L 30 Actief the sun watches what I do,
but the moon knows all my secrets