Vos vogelvrij ?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vos vogelvrij ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 

Vind je dat de wet er door moet komen
ja
Vos vogelvrij ? I_vote_lcap0%Vos vogelvrij ? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
nee
Vos vogelvrij ? I_vote_lcap100%Vos vogelvrij ? I_vote_rcap
 100% [ 14 ]
misschien
Vos vogelvrij ? I_vote_lcap0%Vos vogelvrij ? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 14

Wishkit
Member
Vos vogelvrij ? DPKsfdL
Ann, your grandma
208

CAT'S PROFILE
Wishkit
BerichtOnderwerp: Vos vogelvrij ?   Vos vogelvrij ? Icon_minitimeza 28 jan 2012 - 11:13

In België zijn sommige ministers aan een wet aan het werken om de vos vogelvrij te verklaren.
Dat betekend dat elke jager, heel het jaar door vossen mag afschieten.
Het is zogezegt "om de vogels te beschreming" maar de vogelbescherming spreekt dat tegen x'D
Ook was een andere reden omdat er teveel vossen in het land zouden zijn, maar dat spreekt de dierenbescherming dan weer tegen xP.
wat vinden jullie daar van ?, ik vind het persoonlijk een nutteloze wet >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Vos vogelvrij ? 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Vos vogelvrij ?   Vos vogelvrij ? Icon_minitimeza 28 jan 2012 - 11:19

Vogelvrij verklaren hea. Dat zou dus betekenen dat de regering de vos wil laten uitsterven..
Vossenvacht is gewild en duur om het vanuit China te laten komen, + Jagers willen ongetwijfeld wel wat vangen sinds ze veel voor de vacht van een vos kunnen vragen.. Logisch dat de dierenbescherming en Vogelbescherming er op tegen zijn. Ook al jagen vossen op vogels is dat nog lang niet bedreigend voor de vogels. Dus absoluut ik ben er op tegen ze vogelvrij te maken. En ik snap ook niet waarom de regering die wet in zouden willen voegen.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Vos vogelvrij ? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Vos vogelvrij ?   Vos vogelvrij ? Icon_minitimeza 28 jan 2012 - 12:33

Heb je ooit Beestenbos is boos gezien..
Ik haat vossenjacht, k haat het ik haat het ik haat het.
Sws nee dus.
Petalcloud
Member
Vos vogelvrij ? DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Vos vogelvrij ?   Vos vogelvrij ? Icon_minitimeza 28 jan 2012 - 12:36

Ik vindt het een hele slechte wet, straks sterft de vos nog uit in België. En de Vogelbescherming zal wel beter weten dan een paar ministers of vossen zo'n groot gevaar zijn voor vogels. Die wet moet er echt niet komen!
Stormwise
StarClan
Vos vogelvrij ? Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Vos vogelvrij ?   Vos vogelvrij ? Icon_minitimeza 28 jan 2012 - 12:42

Belachenlijke wet -_-''
*Zucht* weer mensen die de cirkel en de wet van de natuur willen verstoren -.- dunno
-MENSEN DE NATUUR REGELT ZICHZELF! xd-
soulheart
Member
Vos vogelvrij ? DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: Vos vogelvrij ?   Vos vogelvrij ? Icon_minitimezo 29 jan 2012 - 12:14

DIE F*CKING D*CK S*UEEZERS!!!!!!!!!!!!!
de vos is een mooi, elegent dier. volgens mij zijn er veeeeeeeeel meer vogels dan dat er vossen zijn, dus ik zou me geen zorgen maken. echt, hoe dom kan je zijn?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Vos vogelvrij ?   Vos vogelvrij ? Icon_minitime

Vos vogelvrij ?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: