Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: [zelf verzonnen Verhaal] Het verhaal van Thunderheart di 21 feb 2012 - 9:09 | |
| - Hoofdstuk 6: Wanneer kan ik terug?:
ik had het een maan geweldig, Spelen met mijn vriend, Die overigens Jayjay heette, Lekker eten, Nooit een regel dat eerst de andere katten moeten eten en daarna 1 klein prooitje over is. Hier mocht ik naar buiten in de kou of als het echt te koud was kon ik weer naar binnen waar het lekker warm was. Later hoorde ik een Monster aankomen die bij dit tweebeen huis stopte. Er kwam een man binnen. ''Ik moest 2 kittens komen ophalen?'' zei hij ik keek op. ''WAT! maar ik wil hier niet weg Jayjay!'' ik keek Jayjay met bange oogjes aan. ''We gaan verhuizen'' zei hij zacht. ik keek de man woedend aan. ik deed mijn oren naar achteren en zette mijn vacht op. Ik blaasde naar de man. De man leek het niets te doen want hij pakte me gewoon op. Toen begon ik keihard te piepen. Mijn gepiep leek hun wel te raken en het kleine meisje begon te huilen en naar me toe te rennen. ''Kunnen we Tatja niet houden?'' vroeg ze huilent aan de andere grote tweebenen. Maar de ouders van het meisje zeiden keihard nee. de man pakte me weer en het meisje begon nog harder te huilen. Ik keek het meisje aan en kreeg een hartverscheurend gevoel in mijn maag. ''Waar gaan we naartoe Jayjay?'' vroeg ik angstig. ''Dat weet ik niet Thunderkit......dat weet ik niet..........'' zei hij zachtjes maar ik kon em niet horen.'' Wat zei je?'' vroeg ik. Jayjay moest lachen en zei ''Dat ik niet weet waar we naartoe gaan!'' zei hij harder. ''Oooooh! Zei dat dan meteen!'' zei ik hard terwijl ik niet wist waarom Jayjsy nu nog harder moest lachen. ik verlangde wel terug naar mijn moeder...... ik keek naarboven naar de sterren. ik zuchtte even. Wanneer zou ik weer thuis kunnen komen? vroeg ik mezelf af.
Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [zelf verzonnen Verhaal] Het verhaal van Thunderheart zo 11 maa 2012 - 9:11 | |
| - Hoofdstuk 7: Het aanbod:
ik werd wakker in een mandje. ik dacht aan wat hij al allemaal is tegengekomen. Hij werd de Thunderclan uitgeschopt en daarna kwam hij bij die aardige tweebenen. Waar hij een geweldige tijd had. Toen werd hij meegenomen in een busje naar andere tweebenen. ''Thunderkit? ben je al wakker?'' vroeg Jayjay. ''Ja....'' zei ik. ''Zullen we naar buiten gaan?'' vroeg Jayjay. Ik sprong meteen op. ''JA!'' riep ik. Ik sprintte door het kattenluikje. Toen kwamen we al bijna meteen in een groot bos uit. En ik sprintte meteen het bos in en botste tegen een grote poes op. ''Wie zijn jullie!'' snauwde ze. ''I-i-ik ben Thunderkit en dat is J-j-jayjay.'' zei ik. ''Maar wat doet een kitten zoals jij dan hierbuiten? Je bent niet van 1 van ons.'' Vroeg de poes. ''Ik ben al 7 manen hoor!'' riep ik. Jayjay stapte naar voren en overlegde wat met de poes wat ik niet kon horen. De poes knikte even. en draaide zich om. ''Dus...... jij komt van de Thunderclan?'' vroeg ze. ik knikte van ja. ''Ken ik niet ehm of wacht ja wel! maar hoe kom je dan hier? dit is toch wel 1 maan lopen.'' zei de poes. ik keek de poes aan. ''ik ben een kittypet geworden en ehm die brachten ons hier heen.'' zei ik. ''Dus eerst een clankat toen een kittypet. och! wat dom van me! ik heb mezelf niet eens voorgesteld! ik ben Lovestar. Leader of The Fangclan.'' Zei de poes, die dus Lovestar heette. ''Cool! Nu ken ik 5 clans!'' riep ik. Lovestar snorde. ''vertel eens welke ken je allemaal?'' vroeg ze. ''Das simpel'' zei ik. ''de Thunderclan, De Riverclan, De shadowclan, de Windclan en The Fangclan!'' zei ik. De poes grinnekte. ''Durven jullie het aan om jullie Kittypet leven opte geven voor een clan leven?'' vroeg de poes opeens. ik keek Jayjay aan Ik wil wel en dat zou hij wel weten maar wilt hij? Ik wist het niet. ik wachtte op wat Jayjay zou zeggen tegen de leader. en anders........ zou het voor hun afscheid worden........
- Thanks <3:
|
|
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| |
| Onderwerp: Re: [zelf verzonnen Verhaal] Het verhaal van Thunderheart | |
| |
|