loïs 247 Actief frageil (fragile & geil)
| |
| Onderwerp: Ja, je moet iets doen als het vriest ;) ma 25 jan 2021 - 22:59 | |
| Halló, wie had de winter uitgevonden en waarom hadden ze het zo koud gemaakt? Dinspots kwam klappertandend het warrior-hol ingelopen na een geslaagde (lees: oersaaie) borderpatrol. Vol overgave liet hij zich in zijn nest ploffen, en krulde meteen in een bolletje op. Zijn staart drapeerde nogal dramatisch over de kat naast hem heen. "Ben ik de enige die straks nog gaat bevriezen?" klaagde hij erg klagelijk en met een diepe zucht kwam hij overeind, waarna hij zijn nest oppakte en deze dichter naar zijn buurman toe sleepte, waarna hij hem verlangend in zijn ogen aankeek. "Geliefde Shadefeather. Wil je met me knuffelen?" vroeg hij vervolgens uiterst serieus terwijl hij de ander aan bleef kijken, en lieflijk knipperde als een sexy hert. - Shadefeather 1st
|
|
Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: Ja, je moet iets doen als het vriest ;) ma 25 jan 2021 - 23:30 | |
|
Het was al laat aan het worden en Shadefeather ging vroeg slapen vandaag. Hij had zich lekker warm opgerold in zijn nest. Dit keer nog alleen, maar heel snel zou hij naar de Nursery verhuizen, permanent voor een paar manen. Daintywhiff wilde graag haar Warrior taken weer oppakken en Shadefeather bleef het liefst de hele dag omringd door zijn kinderen. Dus dat hadden ze perfect afgestemd, maar voor nu lag hij nog even in zijn nest in de Warriors Den. Hij werd wakker uit een lichte slaap toen er een staart over hem heen geslagen werd, gevolgd door wat geklaag en beweging. Shade opende zijn gele ogen en zag Dinspots voor hem staan. 'Geliefde Shadefeather. Wil je met me knuffelen?' De vraag kwam onverwachts en Shade wist eerlijk gezegd niet zo goed hoe hij hierop moest reageren. Hij keek de ander verbaasd aan, zijn ogen wat groter dan normaal. 'Uh... J-Ja, ja hoor..' mauwde hij wat twijfelend, maar hij was een aardige simp dus ja, natuurlijk ging hij akkoord.
|
|