|
|
Francesca 52
| |
| Onderwerp: Ava shopske ^^ wo 25 jan 2012 - 17:03 | |
| Nou, als je de titel hebt gelezen weet je waarschijnlijk wel genoeg. En zo niet dan ben je gewoon DOM. Nou, vraag maar aan, ik bijt niet heuwr ^^ [b]Lijstje: - Code:
-
Naam kat; Kleur kat; Langharig/Kortharig; Kleur ogen; Randje + kleur;[/b] Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Klik
Laatst aangepast door Lotus op vr 27 jan 2012 - 15:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ wo 25 jan 2012 - 17:04 | |
| Naam kat; Redfur Kleur kat; Oranje Kleur ogen;Amber Randje;
|
|
| |
Francesca 52
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ wo 25 jan 2012 - 17:33 | |
| - Spoiler:
Ik weet niet of hij helemaal goed is, kijk maar even. Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Klik |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ wo 25 jan 2012 - 17:37 | |
| Kun je hem misschien iets vrouwelijker en slanker maken? |
|
| |
Francesca 52
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ wo 25 jan 2012 - 18:20 | |
| - Spoiler:
- Spoiler:
Hmm... Het is moeilijk om mooie rode poezenplaatjes te vinden... Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Klik |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ wo 25 jan 2012 - 18:37 | |
| |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ wo 25 jan 2012 - 18:41 | |
| Yay! Beetje tevreden? Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
155
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ vr 27 jan 2012 - 15:49 | |
| Sorry voor DP maar ik heb het lijstje een beetje aangepast. Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind - Andere signature:
|
|
| |
Sophia (Friends call me Pia) 38
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ ma 6 feb 2012 - 18:59 | |
| Naam kat; Icecrystal Kleur kat; Wit Langharig/Kortharig; Liefst kortharige maar heb je nou een hele mooie langahrige gevonden mag het ook! Kleur ogen; BLAUW! Randje + kleur; Doe maar wta mooi is als je het doet dan het liefst weetje kies maar.....
|
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ ma 6 feb 2012 - 19:01 | |
| Ga eraan beginnen. EDIT: Ik heb er 2, kijk maar welke je de leukste vind^^: - Spoiler:
- Spoiler:
Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
73921 253
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ ma 6 feb 2012 - 19:36 | |
| Naam kat; Silverfur Kleur kat; grijs met zwarte stippels Langharig/Kortharig; Kortharig Kleur ogen; groen Randje + kleur;[/b] X
Naam kat; Daisytail Kleur kat; grijs/zwart wit en oranje (lapjeskat) Langharig/Kortharig; langharig Kleur ogen; groen Randje + kleur;[/b] X |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ ma 6 feb 2012 - 20:13 | |
| Kijk maar of je ze mooi vind ^^ - Silverfur:
- Daisytail:
Als er iets mis mee is moet je het zeggen. Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
57
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ di 7 feb 2012 - 17:22 | |
| Naam kat;thickcheek Kleur kat;oranje Langharig/Kortharig;kortharig Kleur ogen;groen Randje + kleur;wit dankje Lotus! |
|
| |
Toma dawg 153
| |
| |
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ di 7 feb 2012 - 20:00 | |
| Stom vergeten eraf te snijden...Over die van Daisytail was ik trouwens niet helemaal tevreden. Maar ik maak die van Silverfur even goed. @Thickcheek die van jou ga ik nu zoeken =3 EDIT: Hier is die van Silverfur: - Spoiler:
Thickcheek hier is die van jou, kijk maar of je hem mooi vind, anders zoek ik een andere: - Spoiler:
Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind
Laatst aangepast door Skywalker op di 7 feb 2012 - 20:09; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ di 7 feb 2012 - 20:08 | |
| Naam: Cheza Kleur kat: Zoals op deze foto Langharig, kortharig: kort kleur ogen: Green Randje kleur: Geen randje
Hoop dat je iets leuks kan vinden. |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ di 7 feb 2012 - 20:18 | |
| Maar die die je nu hebt is toch cute?Nouja, hier zijn ze: - Spoiler:
- Spoiler:
Als er iets niet goed is moet je het zeggen Dani Dan zoek ik nieuwe Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ di 7 feb 2012 - 21:34 | |
| Naam kat; Fileze Kleur kat; wit/grijs Langharig/Kortharig; Halflang harig Kleur ogen; blauw Randje + kleur; Geen
- Spoiler:
|
|
| |
198
| |
| |
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Ava shopske ^^ wo 8 feb 2012 - 14:02 | |
| Hij is wel mooi, maar kan hij wat witter. - Spoiler: