| Mythologie - Kom erover praten! | |
|
|
Ken jij veel van mythologie? | Ja, erg veel! Ik hou ervan! | | 46% | [ 11 ] | Neen, ik vind het maar saai. | | 8% | [ 2 ] | Een beetje, maar ik ben er niet echt in geïnterresseerd. | | 0% | [ 0 ] | Ja, de Griekse vind ik het leukst! | | 21% | [ 5 ] | Ja, de Noorse vind ik het leukst! | | 4% | [ 1 ] | Ja, de Romeinse vind ik het leukst! | | 0% | [ 0 ] | Ja, de Egyptische vind ik het leuktst! | | 8% | [ 2 ] | Een beetje, maar ik verdiep me er niet echt in. | | 13% | [ 3 ] |
| Totaal aantal stemmen : 24 | | |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 13:35 | |
| Ik hou van Griekse, Egyptische en Noorse. De Japanse lijkt me ook wel leuk. In de zomervakantie heb ik een heel dik mythologie-boek gelezen met de meeste mythen van de hele wereld erin. Heb alleen niet alles gelezen omdat niet alles mij intresseerde.. Ik vindt Loki (Noren) wel cool omdat ik toen een boek heb gelezen met hem erin en ik vond zijn karakter erg leuk. Voor de rest vindt ik alle Goden wel leuk.. Die draak is best cool op die foto! alleen jammer dat ie niet echt is |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 13:43 | |
| Ik ken de Japanse en Noorse mythologie niet zo goed, ik ken alleen de Romeinse en Griekse goden.
@ Magicpaw welk boek? And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 14:43 | |
| Egyptische, Romeinse -gewoon andere benoemde griekse mythen-, Noorse, Griekse, Arabische/persische, japanse heel mini beetje o.o, keltische mini beetje, azteekste, inca's en Maya Ftw : 3 en eentje over de Inuit (ook wat kleine thingies over chinees en Indiaans :3)
dat zijn degene die ik ken.
Iig, weet iemand nog wat? Ik wil me horizon verbreden
|
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 19:10 | |
| Ik heb de documentaire erover gezien. Hij was in het Engels en ik was 10 jaar oud XD. Maar ze zijden wel dat het wat trekjes meehad van onze verhalen. (Ze hebben er zelf verbrandde lichamen gevonden. Vreemd?) - Spoiler:
|
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 19:15 | |
| hoeft niet, ik weet niet of je op de hoogte bent, maar in die tijd(WOESJ) heel lang geleden was er veel meer zuurstof dan nu, een bosbrand kon toen al ontstaan wanneer een steen tegen een andere knalde. het kan gewoon toeval zijn. |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 19:32 | |
| Maar toch niet in de bergen tussen ijs en sneeuw in een grot. - Spoiler:
|
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 19:41 | |
| het is mogelijk hoor ^^, ook al is er sneeuw, nog steeds kan er wrijvung ontstaan en wrijving -> warmte -> vuur, en dan is er vuur :p of die mensen hebben zichzelf in brand gestoken, in erg veel culturen WILDEN veel mensen dit. Omdat ze dan zuiver zouden zijn in de hemel of ergens anders x'D voila ^.^ Life's not fair, if they look at the outside.Credits to Darkfire |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 20:06 | |
| Odysseus bedoel je ^^
Sirenen zijn cool |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 20:07 | |
| |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 20:12 | |
| Ik lief de griekse mithologie! Klik hieronder!!!! - Spoiler:
|
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 20:19 | |
| Japanse mythologie FTW <3 Meeste zijn best vaag, maar het is wel erg interessant ;3
I mean, een verlaten hutje in de bergen, waarin een oude vrouw woont die ongeboren baby's vermoord als ze langskomen. Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
"How beautifully leaves grow old. How full of light and color are their last days."
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 20:20 | |
| |
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 20:22 | |
| - Crookedstar schreef:
na de middebare school ga ik als studie Archeologie en paleonthologie doen : 3 -uitgevonden vanavond bij opleidingsavond : 3XD- iig, kan je als bijvak dit doen als t goed is XD das super gaaf! 8D, ik ga eens zien of dat ook in België kan xP Life's not fair, if they look at the outside.Credits to Darkfire |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 20:23 | |
| Ik wil ook archeologie doen, maar ik heb Vmbo-t en kan misschien dit jaar naar havo, dus voor mij zit dat er niet in. |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 20:26 | |
| - Blacksoul schreef:
- Wtf? hoe kan dat?
Als de moeder langskomt, snijd ze de buik open en vermoord zo doende het kindje (: Er zit een heel verhaal achter, maar dat weet ik zo snel niet meer uit mijn hoofd :} Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
"How beautifully leaves grow old. How full of light and color are their last days."
|
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! di 24 jan 2012 - 20:53 | |
| - Icespirit schreef:
- Blacksoul schreef:
- Wtf? hoe kan dat?
Als de moeder langskomt, snijd ze de buik open en vermoord zo doende het kindje (:
Er zit een heel verhaal achter, maar dat weet ik zo snel niet meer uit mijn hoofd :} dat ken ik van ergens ;D er is ook een demoon die hetzelfde doet O__° en een vos die je ziel er op een heel pijnlijke manier uitzuigt O.o Life's not fair, if they look at the outside.Credits to Darkfire |
|
| |
| Onderwerp: Re: Mythologie - Kom erover praten! | |
| |
|
| |
|