|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Kennen clamkatten kunst? ma 23 jan 2012 - 17:17 | |
| Kunnen clankatten dingen als zingen, dansen en tekenen? And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
135
| |
| Onderwerp: Re: Kennen clamkatten kunst? ma 23 jan 2012 - 17:21 | |
| Zingen wel, Dansen misschien met wat grappige pasjes en teken, denk het niet. |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Kennen clamkatten kunst? ma 23 jan 2012 - 17:23 | |
| Is het wel toegestaan dat je kat kan tekenen? (natuurlijk niet met een potlood, maar gewoon met zijn nagels op de grond) Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kennen clamkatten kunst? ma 23 jan 2012 - 17:25 | |
| Ik denk dat Katten alleen kunnen zingen, en een beetje met hun staart zwaaien of rondjes draaien, en met hun Nagels kunnen vormpjes maken, maar dansen en tekenen denk ik niet. |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kennen clamkatten kunst? ma 23 jan 2012 - 17:26 | |
| Ik denk niet dat katten daar bepaald de behoefte voor hebben om te gaan dansen, of te gaan tekenen. Dus het lijkt me een beetje onrealistisch > |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Kennen clamkatten kunst? ma 23 jan 2012 - 17:28 | |
| Ja, dat is waar. Het is niet heel realistisch, maar mag het wel? Of is het te onlogisch? Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kennen clamkatten kunst? ma 23 jan 2012 - 17:30 | |
| Ik denk dat het wel kán, Maar of het logisch is weet ik niet. Een kat kan zingen, maar dan gewoon in zichzelf, ik denk niet dat een kat ooit voor andere katten gaat zingen je weet wel. Tekenen met nagels kan ook, maar gewoon wat kriebeltjes, denk ik. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Kennen clamkatten kunst? ma 23 jan 2012 - 17:31 | |
| Volgens mij kan een beetje tekenen wel, maar niet hele meesterwerken ofzo, gwn krassen, zingen kunnen ze wel. Dansen niet goed maar gwn een paar pasjes denk ik tenminste. I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Kennen clamkatten kunst? ma 23 jan 2012 - 17:41 | |
| zingen kunnen ze wel -hoop ik- want Thornpaw zingt (een accje van mij x') ) Misschien wat heen en weer bewegen met hun staart als dansen maar dan stopt het ook denk ik, maar tekenen, nee dat kunnen ze niet volgens mij Life's not fair, if they look at the outside.Credits to Darkfire |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
135
| |
| Onderwerp: Re: Kennen clamkatten kunst? ma 23 jan 2012 - 17:55 | |
| Tuurlijk wel: perongeluk....
Ach, dit is een beetje Semi-jeweetwel |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kennen clamkatten kunst? | |
| |