| avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) | |
|
|
315
| |
| Onderwerp: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) ma 23 jan 2012 - 15:55 | |
| hey! tot 29 april zijn er veel extra's bij mij!! dussssss: lijstje:
naam acc: naam erop?: foto (als je die hebt): kleur ogen: kleur vacht: langharig/kortharig: sfeer: extra's (alles wat je maar kan bedenken):
doei!!!!!
╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝
Laatst aangepast door soulheart op wo 25 jan 2012 - 15:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
SF-A2 Miki, the insane one. 117
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) ma 23 jan 2012 - 16:04 | |
| Ik wil niet vervelend zijn en Godmodden, maar volgens mij is dit al je derde shopje (: Maarja, zou je een ava voor Twilightsparkle willen zoeken? naam acc: Twilightsparkle naam erop?: Nee foto (als je die hebt): X kleur ogen: Geel kleur vacht: Wit langharig/kortharig: Kortharig en langharige staart. extra's (alles wat je maar kan bedenken): Leef je uit, doe wat je niet laten kan (';
|
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| |
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) ma 23 jan 2012 - 16:22 | |
| ik zal ze maken!!!!! hier nog even een voorbeeld: ik weet, het is al mijn derde, maja. ze zijn allebei niet erg druk bezocht ofzo. ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝
Laatst aangepast door soulheart op ma 23 jan 2012 - 16:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) ma 23 jan 2012 - 16:23 | |
| Oh, ik wil ook een zwart randje van 1 pix om mijn avatar ^^ Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) ma 23 jan 2012 - 16:27 | |
| ik zal kijken wat ik voor je kan doen. diesel: en ook voor diesel: ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) wo 25 jan 2012 - 14:11 | |
| |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) wo 25 jan 2012 - 16:36 | |
| smoketear: falcon: ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) wo 25 jan 2012 - 17:02 | |
| Dankje wel!! Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) wo 25 jan 2012 - 17:23 | |
| asjeblaft! ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
Francesca 52
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) wo 25 jan 2012 - 18:25 | |
| Ik heb een tipje voor je Jazz, misschien is het niet zo mooi als je precies door de kat heen bliksem of zo doet.
naam acc: Onewhisker naam erop?: Nope foto (als je die hebt): x kleur ogen: Geel, groen, maakt niet uit kleur vacht: Lichtgrijze tabby langharig/kortharig: Normaal, niet te kort sfeer: Maakt niet zoveel uit extra's (alles wat je maar kan bedenken): Doe maar wat mooi is
Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Klik |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) vr 27 jan 2012 - 17:59 | |
| ik kan geen geschikte foto vinden, zou jij er een willen zoeken? ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
Maria! (on Facebook: Mariatje Mod) 166
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) vr 27 jan 2012 - 18:13 | |
| Diesel hier Ik vind de ogen niet zo net ingekleurt :/ En de bliksem er doorheen ook niet.. Maar bedankt voor het zoeken. |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) vr 27 jan 2012 - 18:57 | |
| ik kan het beter maken, van welk plaatje? ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) zo 29 jan 2012 - 19:48 | |
| Je kan gwn grey cat of grey tabby intypen.
Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) ma 30 jan 2012 - 20:32 | |
| naam acc: Falcon naam erop?: Nee foto (als je die hebt): Die moet jij dus zoeken kleur ogen: rood kleur vacht: zwarte langharig/kortharig: kort sfeer: donkerrr extra's (alles wat je maar kan bedenken): eeehh X
|
|
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) wo 1 feb 2012 - 17:16 | |
| naam acc: rootpaw naam erop :liefst wel foto:http://www.google.be/imgres?q=bruine+kat&hl=nl&biw=1152&bih=553&gbv=2&tbm=isch&tbnid=0Pw_rmYVtNg8nM:&imgrefurl=http://www.petnews.nl/katten/registratie-van-kat-wordt-vaak-vergeten-bij-het-plaatsen-van-een-chip&docid=HCeLgF3xQZGKxM&imgurl=http://www.petnews.nl/upload/UserFiles/image/09_2008%252520kat.jpg&w=321&h=267&ei=BmUpT4-3K8joOYrYicUC&zoom=1&iact=rc&dur=280&sig=101389368220347812433&page=1&tbnh=148&tbnw=202&start=0&ndsp=11&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=125&ty=77
(beetje lang sorry)
sfeer :met boom erop extra's : maak er zelf maar wat moois van |
|
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) wo 1 feb 2012 - 17:17 | |
| de foto gaat niet maar als je bij google afbeeldingen bruine kat intikt staat ie normaal in de bovenste rij tis de zelfde als die foto <
sorry voor dubbelpost! |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) wo 1 feb 2012 - 18:25 | |
| ik zal het allemaal doen maar nu niet, ik ben misselijk en lig op bed dus kan ik mijn aandacht niet goed bij het maken van foto's houden. als het over is doe ik het echt! ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
48
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) do 2 feb 2012 - 18:28 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker/bewerker. tot 29 april met veel meer extra's!!! (daarna wat minder) | |
| |
|
| |
|