|
| Do you wanna build a snowman?! | |
| Yanthe 85 Actief
| |
| Onderwerp: Do you wanna build a snowman?! zo 20 dec 2020 - 14:39 | |
| Binnenkort zou ze apprentice worden, nog een paar dagen slapen. Dat dacht ze toch. Ze had nog niet zo'n fantastisch gevoel van tijd. Het kwam in ieder geval dichterbij en dat wilde dus zeggen dat ze niet langer in de nursery ging slapen, maar samen met alle apprentices in de apprenticeden. Tansykit had dan ook besloten om vanaf vandaag de jongere katten op te zoeken, vrienden maken. Dat was belangrijk, toch? Hier zat ze dan, vlak aan de ingang van het kamp. Ze wist dat de apprentices meestal rond deze tijd zouden terugkomen van hun training of hun jacht, dus dan kan ze hen meteen treffen op het juiste moment. Daar was er één! Haar oortjes draaide ze enthousiast naar voren en snel liep ze achter de apprentice aan. De rosse, knappe, kater viel goed op met zijn gekleurde vacht. Ze versnelde haar pas zodat ze naast hem kon lopen. "Hi, ik ben Tansykit!" mauwde ze enthousiast.
Eerst Dragonpaw |
| | | Anonymous 55 Actief
| |
| | | | Yanthe 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna build a snowman?! zo 20 dec 2020 - 15:44 | |
| De apprentice ging in op haar begroeting en stelde zich wederzijds voor. “Dag, Tansykit. Mijn naam is Dragonpaw,” Haar oortjes stonden enthousiast naar voren terwijl ze de apprentice flaceerde en naast hem bleef lopen. “Kijk je er al naar uit om apprentice te worden?” "Zeker!" gaf ze snel als antwoord. "Ik kan niet wachten tot de poorten voor me open gaan." zei ze met een glimlachje. Binnenkort kon ze de wereld buiten de kampmuren ontdekken. Wie weet wat haar allemaal te wachten stond. "Wat heb jij vandaag gedaan, daarbuiten?" vroeg ze dan ook snel, nieuwsgierig als ze was. |
| |
| | | | Yanthe 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna build a snowman?! zo 20 dec 2020 - 17:41 | |
| Ze luisterde met bewondering naar wat de iets oudere kater haar te vertellen had. “Ik heb vandaag vechttraining gehad,” Oeh, het klonk in ieder geval enorm spannend. “Ik ben aan het leren om Tunneler te worden en we waren al klaar met de tunnel- en jachttraining, dus de volgende stap was dan vechttraining. Wat zou jij graag willen worden als je apprentice wordt?” Hij vertelde haar nog wat meer, hoe meer info ze kreeg, hoe blijer ze werd. Ze nam informatie op als een sponsje. De vraag had ze echter niet helemaal zien aankomen. Ze wist dat er twee soorten apprentices waren, twee verschillende manieren waarop er getraind werd, maar die toch gelijkenissen hadden. Uhm. Daar had ze eigenlijk nog niet over nagedacht. Ze wilde in ieder geval klaar staan om haar vrienden en familie te beschermen. "I-ik denk dat ik beide even leuk zal vinden." zei ze uiteindelijk dan maar. Ze was niet één van de grootste, zou met gemak in de tunnels passen, maar daarnaast stond ze ook licht op haar pootjes, en zou ze zich met de snelheid van de wind kunnen verplaatsen over de heide. "Zolang ik maar de clan kan helpen." snorde ze vervolgens en vernauwde haar oogjes even in een opgewekte glimlach. |
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Do you wanna build a snowman?! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |