»Quinty« 14 Actief
| |
| Onderwerp: [Sib Search] Found & Lost zo 13 dec 2020 - 14:48 | |
| Ik ben te lui om een sheet te maken hiervoor, bare with me, I'm tired.
Good, welcome to my little sibling search. Half-siblings, to be correct. Ik heb van Kiek toestemming gekregen dat Howl een zoon van Howl is, buiten haar relatie met Claw om, en achtergelaten in de Tribe. Hij wordt gezien als de volledige zoon van Frost from Winters Morning en Blue Ice found in Cave, die op dat moment een eigen nestje hadden.
Ik zoek dus half sibs voor deze vent. Howl is een sceptische tom-cat, hij wantrouwt bijna alles en zoekt zijn comfort in dingen die andere vreemd of eng vinden, dingen die te maken hebben met dood en verderf of met de Tribe of Endless Hunting. Zijn totem is de Raaf en hij heeft dan ook een opmerkelijke band met deze vogels.
Je bent helemaal vrij over uiterlijke, persoonlijkheden en namen. De siblings zijn verbonden via pap, Frost from Winters Morning, en iedereen denkt dat Howl een volbloed siblings is. Iedereen, behalve de ouders <3
xx Quinty
|
|
Marieke 6 Actief Life is a masquerade
| |
| Onderwerp: Re: [Sib Search] Found & Lost ma 14 dec 2020 - 12:39 | |
| Root als halfbroer? (Ik moet z'n leeftijd dan wel ff omhoog gooien maar dat maakt mij niet zoveel uit) |
|
»Quinty« 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Sib Search] Found & Lost di 15 dec 2020 - 14:45 | |
| Yes, sure, lijkt me leuk! ^^. |
|
21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Sib Search] Found & Lost wo 23 dec 2020 - 22:55 | |
| |
|
»Quinty« 171 Actief Well, excuse me for having enormous flaws that I don't work on!
| CAT'S PROFILEAge: Twenty months!Gender: Tomcat ♂Rank: Young Warrior |
| Onderwerp: Re: [Sib Search] Found & Lost za 26 dec 2020 - 14:25 | |
| Yess, dit is besproken en goedgekeurd c: |
|
| Onderwerp: Re: [Sib Search] Found & Lost | |
| |
|