[Gz] Contacten voor Apple

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blossom •
Member
[Gz] Contacten voor Apple DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: [Gz] Contacten voor Apple   [Gz] Contacten voor Apple Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 15:46

Om een beetje leuk van start te gaan in de RPG met kleine Apple, lijkt het me leuk om wat contacten (Over het algemeen vrienden) voor haar te zoeken C: Het lijkt me ook best wel leuk om er verhalen achter te verzinnen etc. Maar goed, het lijkt me het beste om eerst iets over Applekit te vertellen.

Applekit is een kit van Cinderfall en Lostvoice en is hun jongste kitten. Ze heeft het uiterlijk van Cinderfall, maar het innerlijk van Lostvoice. Ze is een beetje verlegen, bescheiden, gevoelig maar wel erg lief. Ze is ietwat klein voor haar leeftijd en kan daardoor nog wel eens geïntimideerd zijn door wat grotere katten. Toch heeft ze een hart van goud en is ze heel erg lief en loyaal.

x Geïnteresseerden

- Stormstar
- Dreamheart
- Avalanchepaw
- Lightkit
- Firepaw
- Mousechaser
- Lionclaw

[Gz] Contacten voor Apple NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Laatst aangepast door Applekit op za 21 jan 2012 - 17:45; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
[Gz] Contacten voor Apple Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Contacten voor Apple   [Gz] Contacten voor Apple Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 15:50

Ze zal natuurlijk haar Clanleader kennen Wink
Die wil wel een grote vriend van haar worden Wink

[Gz] Contacten voor Apple 2UybNaQ
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Contacten voor Apple   [Gz] Contacten voor Apple Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 15:53

Ik vind het prima, al zal het het grootste gedeelte van de tijd eerst de grote ENGE clanleader zijn ;p xD

I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Dreamheart
StarClan
[Gz] Contacten voor Apple 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Contacten voor Apple   [Gz] Contacten voor Apple Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 15:53

Haar (kinda) Tantetje en een van de beste vrienden van de Clanleader en de Mama van Apple wil wel friend zijn :3

I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Fileze
Member
Bo2
149
Actief

CAT'S PROFILE
Fileze
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Contacten voor Apple   [Gz] Contacten voor Apple Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 15:55

Ik zou wel willen.

Mijn idee:
Applekit en Fileze kennen elkaar al hun hele leven en ze zijn beste vriendinnen.
(Kort idee'tje Surprised )

You could be the corpse and I could be the killer
If I could be the devil, you could be the sinner
[Gz] Contacten voor Apple 2u9obrt
You could be the catnip and I could be the dealer
Everything you say is like music to my ears
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Contacten voor Apple   [Gz] Contacten voor Apple Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 15:58

Fileze@ Ik denk dat ik voor beste vriendinnen liever leeftijdsgenoten uit Riverclan zoek. Omdat Applekit zo loyaal is, zal ze zich eerder wantrouwend opstellen tegen rogues dan ze in haar hart sluiten (:

Dreamheart@
Ik zet je erbij.

Prachtig Art door Flo <3

Avalanchefall
Member
128

CAT'S PROFILE
Avalanchefall
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Contacten voor Apple   [Gz] Contacten voor Apple Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 16:29

Avalanchepaw misschien, het is de Apprentice van haar vader.

[Gz] Contacten voor Apple 28l9ib

[Gz] Contacten voor Apple 22
Lightpaw*
Member
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Contacten voor Apple   [Gz] Contacten voor Apple Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 16:38

Lightkit wil wel een maatje worden !!!
Skywalker
Member
198

CAT'S PROFILE
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Contacten voor Apple   [Gz] Contacten voor Apple Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 17:26

Firepaw. wil wel een vriendin zijn.

Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind [Gz] Contacten voor Apple Rainbowdashx

[Gz] Contacten voor Apple 1198ked
Mousechaser
Member
Gasai-san
130

CAT'S PROFILE
Mousechaser
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Contacten voor Apple   [Gz] Contacten voor Apple Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 17:27

Mousechaser of Lionclaw willen wel (:
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Contacten voor Apple   [Gz] Contacten voor Apple Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 17:44

Ik zet jullie er allemaal bij (: Dan weet ik in ieder geval met wie ik allemaal topics kan starten straks :3

Prachtig Art door Flo <3

Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Contacten voor Apple   [Gz] Contacten voor Apple Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 17:55

Als je nog niemand hebt gekozen biedt ik me ook aan met Petalpaw. Ik heb nog niet alles op mijn profiel ingevuld, maar ze is 8 manen en komt ook in RiverClan.
Devildance
Member
91

CAT'S PROFILE
Devildance
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Contacten voor Apple   [Gz] Contacten voor Apple Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 19:25

Ik wil wel vrienden worden met Dreamkit*. Een klein kittentje die denkt dat Skywalker haar vader is.

Devil x Lion:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Contacten voor Apple   [Gz] Contacten voor Apple Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: