We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Icons ala moi <3 vr 27 jan 2012 - 14:28
Ehm Brown just for saying maarre als je wilt dat ze weer pissig word moet je vooral zo doorgaan... Er staat duidelijk dat je precies moet beschrijven hoe je hem wilt...
Onderwerp: Re: Icons ala moi <3 vr 27 jan 2012 - 14:35
Misschien is het ook wel handig als je dat eerst bedenkt en dan pas post... Nja, ben ook een beetje pissig vandaag, en ik wil ook niet zo bazig doen, dus ik hou er maar over op...
Onderwerp: Re: Icons ala moi <3 za 28 jan 2012 - 9:46
Frost schreef:
Ehm Brown just for saying maarre als je wilt dat ze weer pissig word moet je vooral zo doorgaan... Er staat duidelijk dat je precies moet beschrijven hoe je hem wilt...
Brown heeft het goed beschreven... Dus ik vat het probleem niet.. Maar Brown de slots zijn nog dicht ^^ Petal was je voor ^^
I don’t wanna be like Cinderella, Sitting in a dark, cold, dusty cellar, Waiting for somebody to come and set me free I don’t wanna be like someone waiting For a handsome prince to come and save me. Don't wanna depend on no one else. I’d rather rescue myself.
Onderwerp: Re: Icons ala moi <3 do 2 feb 2012 - 16:19
Sorry Petalpaw, het duurde erg lang D: Maar er was vanalles aan de hand in huisse Julie. Hope you liked it~ En bloemetje of wolkjewas erg moelijk. Ds ik hoop dat een ster ook goed is ^^ SLots weer open~
Onderwerp: Re: Icons ala moi <3 do 2 feb 2012 - 17:00
Oeh! ^^ Wil je er een voor Frost maken? Hij is wit met rode ogen, en als achtergrond het BloodClantekentje =3
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Icons ala moi <3 do 2 feb 2012 - 17:09
Ik zal er morgen aan beginnen
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Icons ala moi <3 za 4 feb 2012 - 17:53
Thickcheek schreef:
leuk! Wil je wangetjeskat maken?
Oké, nog 1 keer en ik stop er mee... Lees gvd de regels & slots eens >< Ik ga me enegry niet weer verspillen om helemaal uit mn dak te gaan. Dus nog een keer en ik stop er gwn mee. Frost, die van jou is af. De slots zijn nu wél weer open.
Voortaan ga ik gwn tussendoor posten of de slots open zijn of niet. Hoef ik ook niet zo boos meer tedoen (:
Slots zijn NU open
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
CAT'S PROFILE Age: x 18 moons of my life x Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Icons ala moi <3 za 4 feb 2012 - 17:59
Lionblaze schreef:
Sorry dat ik zo chagarijnig wAs D= Het was gwn f een kt periode. EN srry dat t zo lang duurde.. Rush, hier. IK heb er extra mn best op gedaan vor het lange wachten.
Onderwerp: Re: Icons ala moi <3 za 4 feb 2012 - 22:47
Otterpaw schreef:
Thickcheek schreef:
leuk! Wil je wangetjeskat maken?
Oké, nog 1 keer en ik stop er mee... Lees gvd de regels & slots eens >< Ik ga me enegry niet weer verspillen om helemaal uit mn dak te gaan. Dus nog een keer en ik stop er gwn mee. Frost, die van jou is af. De slots zijn nu wél weer open.
Voortaan ga ik gwn tussendoor posten of de slots open zijn of niet. Hoef ik ook niet zo boos meer tedoen (: