|
m 925 Actief You'll be dead!
| CAT'S PROFILEAge: 64 moonsGender: Tomcat ♂Rank: General of the Armies |
| Onderwerp: ∆ TASK - Crime scene ma 30 nov 2020 - 10:43 | |
| In het midden van het kamp is een moederkat door de captain om het leven gebracht. Nu ligt haar lichaam daar maar zo te liggen, en helaas was Brat al eerder duidelijk geweest dat ze niet zo hield van rottende lijken. Nu de zon bijna onder gaat moet het lichaam geruimd worden. Daar heeft Orchis dus helemaal geen zin. Dus Cutter, aan jou de eer. |
|
| |
73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ∆ TASK - Crime scene ma 30 nov 2020 - 19:29 | |
| Orchis was weer eens een vieze vuile luie kater. Cutter kreeg de taak om een leeg gebloed lijk van een voormalige moederkat weg te ruimen. Bah! Het was maar goed dat het geen Greenleaf meer was anders zou het lijk nog veel erger stinken dan nu. Door de kou van de Leaffall werd het rotten vertraagd, maar dan nog rook het onnatuurlijk dan dat het ooit een levend wezen was geweest. Fijn heel fijn je werd bedankt Orchis! Cutter liep naar de dode poes en dacht even na over hoe hij dit klusje zo snel mogelijk klaren kon. Het moest ver van het kamp weg en ergens begraven worden waar hij genoeg zand had liggen. Maar dit lijkt daarheen slepen aan haar vacht alleen liet de jonge bengaal al bijna kotsten. Zijn blik viel op een afgebroken dennentak waar nog allemaal groene naalden aan zaten. Enkel waar het afgebroken was zaten geen naalden meer aan. Snel liep Cutter er heen en sleepte de tak naar het lijkt toe en begon de dode poes op de tak te rollen. Het lijk was zo stijf dat het niet gemakkelijk mee werkte en steeds als hij zijn neus in haar vacht duwde kwam die stank in zijn neusgaten terecht! |
|
| |
m 925 Actief You'll be dead!
| CAT'S PROFILEAge: 64 moonsGender: Tomcat ♂Rank: General of the Armies |
| Onderwerp: Re: ∆ TASK - Crime scene ma 30 nov 2020 - 20:00 | |
| Het was slim van je om de dennentak te gebruiken om het lichaam te verslepen! Nu kun je toch met een beetje afstand tussen jou en het lijk gaan beginnen met slepen. Enkel, wanneer je bijna bij het kampuitgang bent breekt de tak.. en er lijkt geen meerdere takken meer te zijn die groot genoeg zijn. |
|
| |
73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ∆ TASK - Crime scene wo 2 dec 2020 - 21:12 | |
| Ergernis maakte zich meester van de zwartgevlekte Bengaal en de woede was dan ook letterlijk in zijn ogen te lezen. Nu moest hij alsnog zijn tanden in de pels van het verstijfde lijk zetten. Cutter dacht na. Misschien was er nog een andere manier, maar als hij met zijn klauwen zou gaan werken had hij inderdaad de afstand tussen zijn neus en de walgelijke geur van het lijk, maar dan ging het nog te lang duren voor hij dat ding kon begraven. Dus had de Young one geen enkele keuze en besloot om dus maar de staart van de dode poes tussen zijn kaken te pakken en begon te rukken aan het lijk tot het eenmaal in beweging kwam. He he eindelijk! Nu kon de zwart gevlekte kater weer op pad. Hij sleepte haar het kamp uit richting een stel struiken waar hij een los stok zand had zien liggen. Nog even en hij kon zich van het lijk ontdoen. |
|
| |
m 925 Actief You'll be dead!
| CAT'S PROFILEAge: 64 moonsGender: Tomcat ♂Rank: General of the Armies |
| Onderwerp: Re: ∆ TASK - Crime scene za 5 dec 2020 - 19:40 | |
| Eenmaal aangekomen bij de struikengewas hoor je daar wat geritsel.. Zit er daar nou wat? Als je dichter nadert zie je ineens meerderde kraaloogjes naar je kijken. Ze kijken enkel niet zo blij. Boze ratten blazen je richting op.. voor nu lijkt het nog op een waarschuwing. |
|
| |
73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ∆ TASK - Crime scene ma 7 dec 2020 - 21:54 | |
| Ratten! Het waren een van de wezens waar je voor uit moest kijken, buiten de twolegs om. Maar een ideetje kwam bij hem op. Waarom zou hij een gat moeten graven als de ratten het lijk voor hem zouden kunnen opruimen. Cutter liet de staart los en stapte om het lijk heen en duwde zijn neus onder het stijve kattenlichaam en rolde het zo dat hij zich eronder zou moeten werken, maar de lengte van de dode poes kwam omhoog en viel uit eindelijk net door de buitenste takken heen. Zelf sprong de jonge Young one weg en hield zijn blik op het ongedierte dat zich onder de struiken bevond. Zouden ze het lijk accepteren en het verder onder de struik trekken of dachten ze dat hij een aanval op hen wilde uitvoeren, maar dat was zijn bedoeling helemaal niet geweest als ze dacht zouden denken. |
|
| |
m 925 Actief You'll be dead!
| CAT'S PROFILEAge: 64 moonsGender: Tomcat ♂Rank: General of the Armies |
| Onderwerp: Re: ∆ TASK - Crime scene do 10 dec 2020 - 22:48 | |
| Zomaar word er een lijk gedumpt op hun huis! Een harde piep klinkt ook wanneer het lichaam boven op een rat rolt, gelukkig gebeurd er voor de rest niet veel: enkel wat geknaag en getrippel van wel tientallen pootjes klinken in je oren. Je ziet wat bewegende snuiten tussen het struikgewas door maar meer niet. Alleen.. wanneer je je omdraait en weg wilt lopen hangt er ineens een enorm mollige rat aan je staart! Wow! Die dikzak heeft kattenvlees geproefd en dacht bij jou ook een hapje te halen. |
|
| |
73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ∆ TASK - Crime scene do 24 dec 2020 - 22:26 | |
| Wel pot vol kattensnorren! Cutter draaide zich om en haalde met zijn messcherpe klauwen uit naar de dikke rat die het puntje van zijn staart te pakken had. Fel blazend bleef de jonge kater op de kop van de rat in harken tot hij los liet. 'Ik ben geen dooie!' grauwde Cutter en sprong weg bij de rat. Hij was niet snel bang te krijgen, maar de hoeveelheid ratten onder die struik was moeilijk te zien omdat het een van de struiken was die lang zijn bladeren in de koude manen bleef houden. Cutter sprong nog een paar keer weg voor hij genoeg afstand vond te hebben en spurten toen weg. Zijn poten brachten met weer naar het kamp van de Bloodclan waar hij net zijn voorpoten bij de ingang had neer gezet voor hij weer kalmer begon te lopen en op een drafje opzoek ging naar Orchis. |
|
| |
m 925 Actief You'll be dead!
| CAT'S PROFILEAge: 64 moonsGender: Tomcat ♂Rank: General of the Armies |
| Onderwerp: Re: ∆ TASK - Crime scene za 2 jan 2021 - 12:49 | |
| [ FINISHED ] Hij had een of andere young-one de opdracht gegeven dat lijk van de openplek te halen en ergens te dumpen. Het interesseerde hem niet wat hij ermee deed, als het maar gewoon weg was. Hoewel hij Brat vaak tegen de haren in streek deed hij zo nu en dan wel eens luisteren. Hij wist dat de rode she-cat geen rottende lijken in het kamp wou en dat was een van de weinige dingen waar hij naar luisterde. Maar het zelf opruimen? Dat ging weer te ver. Nee, hij had een zwarte bengaal de taak gegeven en over hem gesproken.. daar kwam hij al aangezet. De tom knipperde wat langzaam met zijn ogen toen hij afwachtend hem aankeek toen de jonge tom op hem afkwam. Het was gelukt zo te zien. Orchis gaf een lik over zijn stoffige borst. ''Ah..'' Begon hij. ''Het lijk is weg, mooi.'' Hij knikte en stond op. Als de tom gekomen was voor een complimentje dan zat hij bij Orchis verkeerd. De tom draaide zich om en huppelde al weer weg tot hij zich nog even wat te binnenschoot. De Captain draaide zijn kop over zijn schouder en mauwde: ''Dat is je tweede afgeronde taak trouwens, na je derde mag je na je final assessment een hondentand claimen.'' Na, dat was het wel. Orchis tippelde het kamp uit en liet de young-one achter in het kamp. |
|
| |
73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ∆ TASK - Crime scene di 5 jan 2021 - 21:23 | |
| Hij wilde net melden dat hij klaar was, maar de Captain had hem al aan zien komen. Cutter knikte bij zijn woorden en draaide zich al om, om te gaan kijken of Beserk nog tijd voor hem had om te gaan trainen, maar Orchis begon weer te spreken en de Young one wachten half om gedraaid op zijn zegje voor de zwarte gevlekte bengaal nog eens knikte en zijn weg vervolgde om zijn mentor te gaan vinden. (Topic uit) |
|
| |
| Onderwerp: Re: ∆ TASK - Crime scene | |
| |
|
| |
|