[FAMILY SEARCH] The lost boys

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flutterpaw'
Member
[FAMILY SEARCH] The lost boys DPKsfdL
Butter
338
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: [FAMILY SEARCH] The lost boys   [FAMILY SEARCH] The lost boys Icon_minitimedi 17 nov 2020 - 21:28

WORDS COUNT
TAG SOMEONE
There was a time
when I was alone.
With no place to call home.
Zeer lang heb ik getwijfeld of ik deze Search zou plaatsen, en toch ben ik uiteindelijk tot besef gekomen dat omdat Flutterpaw een van mijn hoofdaccounts is, hem toch wat meer familie te geven. Hij post heerlijk en mag wel wat meer banden onderhand in Shadowclan hebben, die ook een nieuwe laag kunnen geven aan zijn karakter. Aangezien zijn beide ouders zijn overleden, zullen de mogelijkheden licht beperkt zijn.

MOEDER
[FAMILY SEARCH] The lost boys CSHumv2
Ripplewave† was een knappe blauwe kattin met groene ogen. Haar ouders waren befaamde Warriors en ze had zelf ook wat broers en zussen in de Clan. Welke zich ook ontwikkelden tot trotse en krachtige katten. Ze was de jongste van hen en ook vaak de meest onrustige van het stel. Toch bewees ze zich dikwijls in haar trainingen en was ze een geweldige jager, doodstil tot op het laatste moment. De meeste katten zouden haar wellicht verlegen hebben genoemd toen ze nog onder hen was. Wellicht zelfs asociaal sinds ze niet de meest spraakzame kattin was.

VADER
[FAMILY SEARCH] The lost boys Eyh5QcO
Bouldersong† was een aantal Moons ouder dan Ripplewave en een prachtige bruine tabby was. Zijn ogen hadden een vlammende amberen kleur en hij was een zeer felle kater. Hij had een sterk rechtvaardigheidsgevoel en een nog sterkere mening. Hij was de beste vriend van Ripplewave's broers en daarmee leerden ze elkaar uiteindelijk goed kennen.

Aangezien Ripplewave en Bouldersong oud waren toen ze Flutterpaw' kregen, betekend dit dat er een mogelijkheid bestaat dat ze beide een nest hebben gehad voordat ze echt geheel naar elkaar toe zijn gegroeid. Er zijn twee mogelijke nesten waar mensen zich voor op kunnen geven.

NEST 1
Het eerste nest van Ripplewave, deze zullen nu Warriors zijn van tussen de 30-45 Moons oud. Het is een nest die ze altijd verzwegen heeft. Ze was zwanger van een andere kater  dan Bouldersong en was op dat moment van mening dat het niet het juiste moment was om te settelen. De andere kater bleek namelijk meer banden te hebben met Bloodclan waardoor ze besloot dat het beter was als de kittens met een ander op zouden groeien. Haar zus Meltdown had op dat moment net wat kittens verloren en hierdoor heeft ze hen met veel liefde onder haar hoede genomen. Er is echter wel een kitten van Meltdown in leven gebleven en deze kan dus ook gespeeld worden. Hen is pas na de dood van hun moeder bekend geworden dat Meltdown in werkelijkheid hun tante was.

NEST 2
Het eerste nest van Bouldersong. Dit is een nest die hij als een grotere trots zag dan zijn jongste zoon Flutterpaw. Immers zag hij in hen de krachtige Shadowclanners, de goede Shadowclanners maar hij kon het nooit goed vinden met de kattin waarmee hij hen heeft verwekt. Sandstone was namelijk een tikkeltje te aanhankelijk en hoewel hij vroeger vrienden met haar was geweest en haar een nest had geschonken omdat ze heel graag moeder wilde worden maar geen kater het met haar aan durfde, had hij daar al snel spijt van. Hij was immers al stiekem geïnteresseerd in Ripplewave, dit betekende dan ook dat hij af en toe ineens uit het leven van de kittens verdween. De kittens wisten ervan, maar Flutterpaw' wist er niks van simpelweg omdat er niet veel over gesproken werd en omdat hij geen sterke band met zijn vader had. Dit nest zal tussen de 25 - 35 Moons oud zijn.

Natuurlijk is het ook mogelijk om een paar andere rollen te spelen.
Neef/Nicht De enige biologische kitten van Meltdown, hij/zij is opgegroeid met de andere kittens alsof het broers/zussen waren.
Ooms In ieder geval aan zijn moeder's kant had hij enkele ooms, dus hiervan kan er een of meerdere gespeeld worden.
Tantes Hij had aan zijn moeder's kant ook tantes. In ieder geval een heeft al een naam, namelijk Meltdown, of deze nog leeft of niet is nog niet bekend.

Vanuit zijn vader's kant is er weinig bekend, dus daar is ook zeer veel in mogelijk.

Graag zou ik in de aanmelding zien welke rol, of welk nest de kat deel van uit zou kunnen maken! Ook welke leeftijd je het liefste zou hebben! Liggende aan de hoeveelheid aanmeldingen zou het kunnen dat er maar een nest zal zijn, of dat er twee zeer kleine nesten waren. Ook zou ik willen verzoeken dat als de kat inactief raakt dat ik hem of haar dan weg zou mogen geven. Dit gebeurd natuurlijk niet zonder een kort gesprek!

Graag hoor ik van jullie!

Liefs,
Butter

I am a lost boy..
Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: