We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Niet..Niet..Niet die film DX Ik heb me KAPOT liggen huilen om die hond, ik vind het echt erg .. Wat mij nog het ergste is is dat die stomme baasjes die hond nooit het overleden baasje hebben laten sien toen hij gestorven was, wat denken die wel? Dat de hond het baasje kan vergeten terwijl hij niet eens weet dat die dood is >.>
URGH die film is zo erg, had hem iets van 2 jaar geleden gezien, heb de hele tijd liggen janken. We hebben 'm op DVD, en voor die op tv kwam had k hem weer gezien. Had mezelf opgesloten in de badkamer.
Het is en blijft een mooie film......... Maar hij blijft om t3 janken D: en zelfs mijn vader moest janken en die jankt bijna nooit........ Als je em op DVD hebt is ie minder erg dan in de bioscoop..... Geloof me..... ik was in de bioscoop D:
Deze film.. Ik hem 'm gisterenavond gezien.. Omg, ik heb nog nooit gejankt bij een film, maar op het laatse stukje sprongen de tranen met massa's mijn ogen. Ik kon het gewoon niet meer laten. Meh, ik zou er alles voor doen om dat standbeeld in Japan er een keer van te zien. <3
Argh, deze film... Ik heb me kapot zitten huilen. Telkens, elke weer weer naar dat plekje. Om de zelfde tijd. Zo erg. Argh! Ik heb me echt kapot zitten huilen. Ik had me op gesloten op de wc, en daar zitten snotteren. Zo lang geleden heb ik hem nog niet gezien. Echt, als ik 'm nog een keer zie, ga ik weer huilen, net als bij two brothers.
Gosh iedere keer blijf ik tranen in mijn ogen krijgen als het baasje overlijd >.< HEt is gwn... het is waargebeurd.. Dan is het voor mij nog emotioneler D: