We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [HALLOWEEN EVENT] Look at what you do to me di 10 nov 2020 - 23:07
Inkspots
Het leven van een ouder was veel zwaarder dan dat hij ooit had gedacht. Hij had het altijd van alle kanten gehoord hoe zwaar het leven was, maar je leerde pas hoe zwaar het was als je er echt een ouder zelf was. Erg vond hij het niet, though. Het was oprecht ook wel leuk om ouder te zijn, maar hij wist dus niet zeker hoe alles in de toekomst zou gaan verlopen. Zouden de kittens ooit de waarheid te weten komen? Zouden ze hem dan haten? Dat soort dingen hielden hem nu vaak wel bezig, onzekerheden die hij niet gewend was om te hebben in zijn leven want hey- hij had altijd een leven zonder zorgen geleefd. En nu had hij verantwoordelijkheden die ook nog eens heel erg uit de hand konden gaan lopen als alles een keer bekend zou worden en ook dat was eh- slikken. Hij zuchtte even zachtjes terwijl hij zijn ogen opende en even om zich heen keek. Huh? Hier was hij niet in slaap gevallen toch? ”Sick.” was echter het eerste wat uit zijn bekje kwam. Een nieuw deel die hij nog nooit zo had gezien! Hoe was het mogelijk?
Onderwerp: Re: [HALLOWEEN EVENT] Look at what you do to me wo 11 nov 2020 - 14:15
Dit zou waarschijnlijk geen makkelijke kat gaan worden deze keer. Hij had tenslotte het karakter waar ze het slechtste mee om kon gaan, maar ergens gaf haar dat ook juist een uitdaging. Een waar ze stiekem wel eens zin in had in plaats van al die katten die makkelijk te beïnvloeden waren. Toch had ze wel haar onderzoek gedaan voor het geval het nodig mocht gaan zijn, maar ze had het gevoel dat dat misschien allemaal niet nuttig zou zijn. Tenslotte zat hij verwikkeld in allemaal leugens die mogelijk ooit zijn ondergang zouden worden. "Inkspots," Begroette ze de kater, terwijl ze naar hem toeliep. "Wat vind je van deze plek?" Tenslotte leek hij er niet met afschuw naar te kijken zoals sommige dat deden.
Onderwerp: Re: [HALLOWEEN EVENT] Look at what you do to me wo 11 nov 2020 - 23:41
Inkspots
Goed, als hij had geweten waar hij was het moment dat hij wakker was geworden, dan had hij er misschien wel een beetje anders hierover gedacht. Maar nu was hij toch echt wakker aan het worden en ja, het was cool dit. Hij wist echter niet dat hij hier was gaan slapen, maar aan de andere kant, wat maakte het uit? Hij was ook al oud aan t worden, har har, dus misschien vergat hij nu gewoon waar hij nokkie ging. Wist hij veel. "Inkspots," Een stem trok zijn aandacht, waarop hij zijn groene ogen richtte op een zwart-witte poes. Wow-ie hij wist niet waar hij precies was beland maar dit mocht zeker wel door gaan! "Wat vind je van deze plek?" Hm? Was dat niet duidelijk dan wat hij hiervan vond? "Het ziet er echt cool uit, ik wist niet eens dat deze plek bestond! Maar ik zou het niet erg vinden om hier vaker te komen als jij me gezelschap houdt." sprak hij met een knipoogje. Classic Ink.
Onderwerp: Re: [HALLOWEEN EVENT] Look at what you do to me vr 18 dec 2020 - 21:19
Hier kwam het al, het geflirt. Ze probeerde om haar glimlach aan te houden terwijl ze naar hem keek en hopelijk niks prijs te geven van hoe ze hier eigenlijk allemaal over dacht. Als dit de manier was om hem naar haar kant te krijgen, dan zou ze ermee proberen om te gaan. "Dat is goed om te horen, ik zou niet willen dat je je hier niet op je gemak zou voelen." De meeste katten wilde hier tenslotte zo snel mogelijk wegwezen, maar misschien was Inkspots anders en zou ze de tijd hebben om hem mogelijk in te palmen. "Zou je meer van de omgeving willen zien?" Het was een risico om dat te doen, maar ze had het gevoel dat dat met hem misschien wel goed zou komen.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: [HALLOWEEN EVENT] Look at what you do to me