Playing games from the start
Sinking your nails in my heart
Welkom bij de search voor deze gestoorde dame. Wat zoek ik, vraag je me? Nou simpel; Iemand die een crush op Skadi gaat krijgen en die ze aan het lijntje kan houden.
You bring out the worst in me
You bring out the worst in me
Maar wat houd dat nou precies in? Skadi gaat nooit echt iemand zijn die haar diepste gevoelens gaat delen of echt verliefd gaat worden in de nabije toekomst. Ik zoek iemand die een crush op haar gaat krijgen, of dit nou een domme tienerhormonen crush is omdat ze knap is of iemand haar hel boven water echt leuk vind, dat maakt me niet echt uit. Maar iets waarmee Skadi kan spelen. Iemand die ze aan het lijntje kan houden en eventueel, mochten ze ‘puur’ zijn, kan verpesten. Iemand met wiens moralen ze misschien wat kan spelen dus.
Looking back in my rear view
Nothing, no nothing can change you
Op het eind ziet deze kat in dat Skadi alles behalve goed is. Dat ze een slechte invloed is die hen misschien veranderd. Dat ze zelf niet gaat veranderen. Misschien vinden ze haar wel gewoon een totaal monster. Dat laat ik aan jullie over, maar ze heeft al wel een paar keer iemand bijna vermoord (zonder de intentie ze te vermoorden, maar ze voelt zich er ook niet schuldig over).
I decided to play when I knew you were fire
It started off warm and now I hear the choir
Het word dus drama met een messy einde. Ruzies along the way en alles. Maar Skadi reageert niet goed op minder behandeld worden, tweede keus zijn of aan de kand gezet worden, dus hou dat wel in gedachten.
Who do you think you are?
Leaving your keys in my car
Ik hoop dat er wat animo is voor dit!