| [aangeboden] een paar acc van moi | |
|
|
Gabs 401
| |
| Onderwerp: [aangeboden] een paar acc van moi wo 18 jan 2012 - 17:44 | |
| okee dit doet dus pijn =,='' maar ik heb even geen keus. er zijn een aantal accounts die ik weg ga geven. Ik heb echter wel eisen voor als je hen wilt. -Abn in je posts -actief, ik heb ze al inactief laten worden wil dat niet zien gebeuren -Als ik ergens bezwaar tegen heb of mijn bedenkingen heb wil ik de mogelijkheid om ze terug te vragen -ik wil nog wel inspraak hebben op drastische gebeurtenissen en veranderingen -niet spammen dus minimaal 5 regels Naam: Cloud Vroegere Namen: - Volgende Namen: - Leeftijd: 3 months Clan: eenling Ouders: Indi x Onbekend Crush/Partner: - Apprentice/Mentor: - Uiterlijk: een wit katertje met rode vlekken Innerlijk: Deze kater is heel avontuurlijk, eigenlijk de avontuurlijkste van allemaal. Dit instinct heeft hij sinds toen hij geboren werd al vrij snel ontwikkeld, en kan nooit wachten om het land te verkennen. Tot énige bezorgdheid van zijn moeder soms. Meestal kan hij het hol ofzo wel uitglippen, maar hij komt nooit verder dan een diameter van 1km.
Naam: Rose Vroegere Namen: - Volgende Namen: - Leeftijd: 1 maand ong Clan: kittypet Ouders: Silver x Yucka Broers/zussen:Mimi Crush/Partner: - Apprentice/Mentor: - Uiterlijk: Een knappe gestreepte poes met lichte ogen Innerlijk: Rose is een arrogante jonge poes. Ze is behoorlijk trots en haat anderen die in de buurt komen van haar schoonheid.
Naam: Lovetear Vroegere Namen: Lovekit, Lovepaw Volgende Namen: - Leeftijd:192 moons Clan: ShadowClan Ouders: - Broers/zussen:- Crush/Partner: Crush on Icestripe Apprentice/Mentor: - Uiterlijk: Een donkere tortie kater met lichte ogen Innerlijk: Lovetear is vriendelijk en rustig. Maar hij is bang om te tonen dat hij niet op poezen valt, maar op katers. En ik wil ook een graag een paar acc delen:
Naam: Whitewing Vroegere Namen: Whitekit, Whitepaw Volgende Namen: - Leeftijd:11 moons Clan: ShadowClan Ouders: Deathwing[Dead,Mom] & Jetscream[Dead,Dad] Broers/zussen:- Crush/Partner: Tigerwing was de kater die ze leuk vond maar hij heeft haar verraden Apprentice/Mentor: Apprentice: Harepaw Uiterlijk: Een Ragdoll poes met blauwe ogen Innerlijk: whitewing is bitchy maar als ze je mag is ze heel aardig. Ze wil eigenlijk wraak op iedereen die haar heeft laten zitten. Ze is kwaad omdat al haar mentoren niet of nauwelijks naar haar omkeken en omdat ze dus verraden is door Tigerwing.
Misschien komen er meer bij, maar voorlopig deze =C xx Gabs Put me to sleep evil angel Open your wings evil angelFly over me evil angel. Why can't I breathe evil angel?- Spoiler:
Laatst aangepast door Heartkit op di 13 maa 2012 - 14:24; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] een paar acc van moi wo 18 jan 2012 - 18:10 | |
| Hust ya know ^^ Whitewing weet niet dat Tiger al een ander heeft, dus als het kan is ze nog steeds veriefd op hem ^^ |
|
| |
Gabs 401
| |
| |
| |
Gabs 401
| |
| |
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] een paar acc van moi do 2 feb 2012 - 20:56 | |
| ahh komaaan! neem ze aub van me af want ik kan ze echt niet meer actief krijgen |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] een paar acc van moi vr 3 feb 2012 - 8:02 | |
| Ik wil Cloud wel I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] een paar acc van moi vr 3 feb 2012 - 16:52 | |
| zolang je hem wel actief kan houden en zijn karakter niet veranderd mag je hem hebben, ik stuur je een pb mt het ww =3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] een paar acc van moi vr 3 feb 2012 - 17:03 | |
| Oke maar ik heb 1 vraagje.Kan je zijn profiel in het nederlands zetten ???Ben echt slecht in engels ?? I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
alexandra 75
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] een paar acc van moi vr 3 feb 2012 - 17:10 | |
| Oke.Wie speelt zijn moeder ?? I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] een paar acc van moi vr 3 feb 2012 - 17:25 | |
| Indi, ik weet niet precies welke andere acc ze heeft |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] een paar acc van moi vr 3 feb 2012 - 17:30 | |
| Oke.Maar mag hij weglopen I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] een paar acc van moi vr 3 feb 2012 - 20:59 | |
| Zolang je hem maar uit de BloodClan houdt |
|
| |
alexandra 75
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] een paar acc van moi vr 3 feb 2012 - 21:17 | |
| okee, en als je een drastische verandering wilt invoeren aan hem zou ik het waarderen als ik een pb'tje ontvang van je |
|
| |
alexandra 75
| |
| |
| |
12
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] een paar acc van moi za 4 feb 2012 - 15:46 | |
| Ik wil wel wat met Rose proberen XD - Spoiler:
- Rooie:
Dit acc'je is een jongere versie van mijn pas overleden kat Rooie. Ik probeer zo veel mogelijk z'n karakter na te spelen maar dat gaat natuurlijk niet helmaal goed. (die foto is iets te groot, sorry krijg 'm niet kleiner)
|
|
| |
Viktor 119
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] een paar acc van moi zo 5 feb 2012 - 20:50 | |
| @Goldrush ik stuur je het ww met dezelfde eisen als met Cloud =3
@Morningpaw je moet hem wel met mij nog delen hea =3 want ik kan dr niet volledig weggeven. Als je dat geen probleem is mag je mij een pb sturen =3 |
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] een paar acc van moi zo 5 feb 2012 - 20:51 | |
| Oke (ik ben ook Morningpaw*) |
|
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] een paar acc van moi | |
| |
|
| |