kip 355 Actief they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!
| |
| Onderwerp: [TS] uitstel van executie vr 16 okt 2020 - 23:32 | |
| Hoi hallo
Oké ik mag dit topic eigenlijk echt nog niet aanmaken van mezelf want ik heb nog rustig twee tentamens volgende week maar hey, zie ik eruit alsof ik ooit een verstandige beslissing kan maken? Zeker niet.
ANYWAYS. Ik zoek topics. B) Niet voor al mn accounts though, vooral omdat mijn inspiratie nu wat sporadisch is. Het kan ook zijn dat ik door school soms wat later reageer <3
Routnose - Windclan maar nu Shadowclan? - 30 moons- Routje is de medicine cat van Windclan. Op het moment is ze op 'werk' vakantie in Shadowclan, waar ze nog wel een paar maanden blijft. Ik zoek dus vooral Shadowclanners voor topic!
Rabbitcharm - Windclan - 20 moons- Rabbit heeft nogal de reputatie van een 'sloerie' in Windclan en houdt deze titel zonder problemen hoog. Topics met alle clans welkom (:
Coppertusk - Thunderclan - 45 moons- Mijn nieuwste aanwist! Coppertusk heeft een handje vol siblings en er ook een handje van om stennis te schoppen. Nogal een ass.
Amberkit - Riverclan - 2 moons- Kindje van Settleddust en Seamist, wilt graag vriendjes! Is een leuk vrolijk kindje dat wel een beetje sassy kan zijn en aandacht nodig heeft.
Airwisp - Shadowclan - 17 moons- Momenteel beetje een slechte reputatie omdat ze claimt twee kits te hebben achtergelaten. Is nu gescheiden van haar twee 'kinderen' en heeft alleen baby Adderkit.
That's all! Vooral voor Copper en Rabbit zoek ik lekker veel topics. Als je een topic wilt met een van m'n andere accounts (Rookpaw, Faintlight, Littlepaw, Wolfblood, Farai, Jackdaw, Coyote, Rigde, Cyanide) kan je dat altijd vragen, maar dan post ik waarschijnlijk zeer traag!
Also, last but not least, ik zou het waarderen als je ook meteen aangeeft wie welk topic maakt <3
xx Kipje
|
|
236 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] uitstel van executie vr 16 okt 2020 - 23:35 | |
| aurorapaw en Amberkit Moonflow en Routnose |
|
Anonymous 523 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] uitstel van executie za 17 okt 2020 - 0:42 | |
| Rabbit x Storm? Copper x Icepaw en/of Blazekit? Airwhisp x Sharkkit? Routnose x Thawrage? |
|
Sofie 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] uitstel van executie za 17 okt 2020 - 9:10 | |
| Copper x Shadowspark Rout x Eaglepaw Amber x Dawnkit
Zeg maar welke je wilt, of allemaal :3 |
|
| Onderwerp: Re: [TS] uitstel van executie | |
| |
|