| ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· | |
|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· zo 15 jan 2012 - 18:31 | |
| ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•·Dit LostClan topic is niet voor RPG of aanmeldingen, maar om dingen te bespreken over LostClan. Het is handiger om dit in één topic te hebben staan zodat iedereen zich in eventuele discussies kan mengen. Leden van LostClan mogen hier posten, maar ook mensen die niet in de Clan zitten en misschien iets te zeggen hebben of een idee hebben voor de Clan.
Speciaal voor alle zaken zoals: * Discussie over prophecies en verhaallijnen. * Ideeën voor dingen die spelen tussen de katten, zoals partnerschappen. * Het aankondigen van het zoeken naar kittens. * Discussie over wat er zich in de RPG plaatsvind. * Wat jullie van LostClan vinden. * Eventuele tips of ideeën om LostClan beter te maken. * Discussies over zaken zoals hoe veel katten er in de Teams moeten zitten etc. Official LostClan TopicLostClan AanmeldingstopicStatus: Open Je mag je hier niet aanmelden of RPGen! Dit is het derde LostClan topic. In de regels staat dat er alleen een derde topic mag komen wanneer er een goede reden voor is en eventueel overleg met de admins. Van mijn part mag iedere geïnteresseerde een discussie topic voor zijn Clan openen, aangezien dat heel handig werkt voor verhaallijnen etc.
|
|
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· zo 15 jan 2012 - 18:54 | |
| Heey! Ik zoek misschien nog wat kittens voor Flora dus Zusjes/Broertjes voor Star ^^ Wie wil? PS: Ik wil ook zo'n Discussie topic Dat je dat weet dat ik dat heb bij The Fangclan |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· zo 15 jan 2012 - 22:02 | |
| Ja ik zag t al ^^
Wat vinden jullie van LostClan??
Trouwens, als er genoeg leden zijn neem ik er een Team bij. Alleen hoe veel katten vinden jullie dat er in een team moeten? |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· zo 15 jan 2012 - 22:29 | |
| 8 tot 10 ofzo?
Ehm ik vind Lostclan echt super epic. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· di 17 jan 2012 - 9:56 | |
| Dank je Sanne Iemand misschien een ideetje voor een verhaallijn? Er moeten meer leden komen D: |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· di 17 jan 2012 - 11:49 | |
| Verhaallijn:
Het virus breidt zich erg ver uit, en het wordt steeds moeilijker om niet bestemt te raken.
Zoiets? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· di 17 jan 2012 - 13:19 | |
| Ik dacht misschien aan:
3 rogue katten worden op het LostClan terrein gevonden. Deze worden mee naar het kamp genomen, aangezien ze daar niet alleen willen blijven. Crusifix bied hen een plaats aan in de Clan, alleen zijn ze allemaal niet zo gewend aan leven in een grote groep en verzorgen nogal wat problemen. 1 van hen raakt op een gegeven moment besmet. Deze wordt weggestuurd door Crusifix. De overgebleven twee zijn daar heel erg boos over. Een van hen loopt het kamp uit om de kat te gaan zoeken. Deze komt uiteindelijk terug met een paar besmette katten achter hem/haar aan. Crusifix weigert de deur te openen, aangezien dit veel te gevaarlijk is en dus word de kat ook aangevallen en kan vertrekken. De derde rogue blijft in LostClan, maar koestert grote wrok en haat voor Crusifix, aangezien in zijn/haar ogen, de handelingen niet juist waren. Hier kan eventueel nog meer uit vloeien. Dat deze kat opzettelijk probeert de katten van LostClan in de val te laten lopen enzo. Een prophecy daarbij zou kunnen zijn..
Trouble is coming to disturb the peace, a group of clouds is shielding the sun, preventing it's fire from lightening the Clan. Lost in the darkness, there will be one cat who can't be trust, but without a light, no one will know who's hiding in the dark.
Zoiets misschien?? |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· di 17 jan 2012 - 18:01 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· di 24 jan 2012 - 12:12 | |
| Wat vind de rest ervan?? En zijn er eventueel mensen die deze katten willen spelen? |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· di 24 jan 2012 - 12:13 | |
| Ik ozu een Rogue willen spelen ^^ |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· di 24 jan 2012 - 12:19 | |
| Mooi, leuk verzonnen. Ik zou ook wel een rogue willen zijn :3 - misschien Rogue 3? - |
|
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· ma 30 jan 2012 - 23:57 | |
| Rush jij mag rogue 3 best spelen. Zijn er nog andere mensen die een van de katten wil spelen? Deze gaan dood uiteindelijk, dus lang zit je er niet aan vast ^^ |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· di 31 jan 2012 - 7:21 | |
| Ik zou rogue 2 wel willen zijn. |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· di 31 jan 2012 - 16:11 | |
| Ik zou er ook wel een willen zijn... |
|
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· do 2 feb 2012 - 17:20 | |
| Prima Prima. Maken jullie even een dingetje, aanmeldings. Dan kan ik die toevoegen. De verhaallijn gaat dus door.
PS: Mensen moeten actiever worden! |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· do 2 feb 2012 - 18:32 | |
| Ben ik dan Roque 1? Dan moet ik nog even goed lezen wat er gebeurt als ze ziek worden xD Mag het dan zo zijn dat er een kat is waar mijne verliefd op is, en die ook op de mijne is? Dan is het extra dramatisch.. |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· do 2 feb 2012 - 20:53 | |
| Mag ik zelf alles van naam, leeftijd, verleden, karakter, enz. verzinnen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· do 2 feb 2012 - 21:51 | |
| Jullie moeten wel bespreken over verleden enzo. Aangezien de drie rogues samen zijn opgegroeid lijkt mij. Verder mag je gewoon zelf bedenken.
En Brown, ja je mag jouw eigen kat verliefd op diegene laten zijn. |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· do 2 feb 2012 - 22:15 | |
| @Fireheart, het maakt me eigenlijk niet uit wie verliefd is, het hoeft ook niet, maar ik moet nu nog ff een naam verzinnen... Ember of Falcon... Poes of kater... Hmmm... Ik kan echt niet kiezen <3 |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· vr 3 feb 2012 - 20:06 | |
| We kunnen namen doen die iets met elkaar te maken hebben. Dan doe jij bijv. Ember, ik Cinder en Rushcoat dan nog iets dat met vuur te maken heeft misschien, als jullie dat leuk vinden. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη Discussietopic ..✝●•· | |
| |
|
| |
|