We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hey hoi, en welkom op de markt! Wij hebben hier alleen de meest verse, kwalitatieve accounts in de aanbieding! Twee halen, één betalen B )
Hehe, oké, niet helemaal, maar ik heb een hele hoop accounts die dingetjes zoeken
Wolfblood - Ik mag Wolfblood haar vader Thornfang en volle zus Ferretpaw weggeven!
Papa Thornfang:
Thornfang is een echte knapperd met zijn grijs-witte vacht en gele ogen. Van origine was hij iemand met een erg zachtaardig en zorgzaam karakter die wellicht wat naïef was eerst (Sinclaw is alleen met hem in zee gegaan om Innerstar pijn te kunnen doen, niet uit liefde) maar wel in staat is op z’n strepen te staan.
Thornfang is al een tijdje inactief, maar eigenlijk is zijn verhaal een beetje dat hij merkte dat Sinclaw niet goed was voor zijn kinderen, waarna hij het uit maakte. Zijn dochter Stainedkit is door mensen meegenomen in de bergen voor zijn ogen en later gestorven. Wolfkit en Thornfang waren hier samen bij, waar ze later erg veel ruzie over hebben gehad. Na de breuk met zijn ex trokken Feverpaw en Ferretpaw heel erg naar hem toe, terwijl Wolfpaw hem af begon te stoten en duidelijk voor haar moeder koos. In de bergen is Thornfang ziek geworden door de ziekte, waarna het mis is gegaan. Het plan was eerst dat hij zou sterven, maar dat is niet gebeurd. De ziekte heeft hem hard geraakt, wat ook zijn karakter heeft aangepast. Hij en Wolf botsten alleen maar meer waarbij ze beiden besloten dat ze niets met elkaar te maken wilden hebben. Hoe en wat kunnen we uitzoeken.
En dan zijn we bij het heden! Je bent erg vrij om te doen met Thornfang wat je wilt, het enige dat ik wel graag wil is dat zijn karakter vrij geswitcht is na zijn ziekte. Hij zal niet meer de lieve zachtaardige teddybeer te zijn van vroeger. Ook blijft het zo dat Wolf en hij een slechte band hebben, waar we zelf mee kunnen kijken hoe dat loopt Hoe Thornfang heeft gereageerd op het hele gebeuren met Bloodclan, Feverpitch(Vlinder) en Sinclaw ben je vrij in!
Zusje Ferretpaw:
Ferretje! Dit is de volle zus van Wolfblood en Feverpitch(Nu Vlinder) en dochter van Sinclaw en Thornfang. Ze zal inmiddels 19 moons-ish zijn en dus wel al warrior. Wat mij betreft mag je eventueel de naam aanpassen, omdat ze in eerste instantie vernoemd is naar haar vreemd lange lichaam als kitten. Dus als jij bedenkt van 'hey, ze wilt deze naam niet meer want het doet haar aan Sinclaw denken' moet je Acornstar/Cynthia even heel lief aankijken en vragen of het mogelijk is een andere naam te krijgen.
Hieronder staat hoe haar karakter beschreven is in de originele kitten aanmelding, van mij mag je hier zoveel mee sjoemelen als je wilt! Wel is ze vroeger altijd erg onzeker, verlegen en lief geweest, zij en Wolfblood waren als kittens het meest close. Toen Thornfang en Sinclaw echter uit elkaar gingen heeft Wolfblood de kant van mama gekozen en Ferretpaw overduidelijk de kant van hun vader, dus is hun relatie erg verslechterd. Hoe dat nu zit na de dood van Sinclaw en het vertrek van feverpitch/Vlinder kunnen we altijd kijken
Ferretpaw schreef:
Om alles wat er in het hoofd van deze poes samen te vatten; Ferret is een verlegen kat. Het is best wel zeldzaam als ze zelf een gesprek start maar als het eenmaal goed op gang is zal ze wat meer opener en spraakzamer worden. Een ander typisch kantje van deze poes is haar onzekerheid. Ze is verlegen omdat ze gewoon onzeker is over haar zelf, onzeker om iets verkeerds te zeggen of om iemand in verlegenheid te brengen. Bovendien is ze ook onzeker over haar uiterlijk. Ze is als de dood om gepest te worden door haar vachtkleur en nogal rare lichaamsbouw. Boven dit alles is deze poes heel vriendelijk als je haar eenmaal kent. Je hoeft alleen door haar verlegen, schuwe buitenste te dringen en er komt een hele andere kat tevoorschijn.
Routnose - Ik mag Routnose haar tweeling broer Tomtitgaze weggeven!
Tweelingbroer Tomtitgaze:
Tomtitgaze is Rout haar tweelingbroer en hoewel ze niet eeneiige zijn (want geslachtsverschil) lijken ze wel ontzettend op elkaar. Ook hij is een typische windclanner met korte vacht en heeft een bruin tabby patroon met witte vlekken. Zijn ogen zijn gifgroen. Qua karakter mag je hem wat tweaken, al lijkt het me leuk als je de basics een klein beetje hetzelfde houdt! Tomtitgaze is een vrij evenwichtige, rechtvaardige kater die er alles aan doet om zijn dierbaren en clan te beschermen. Hij zweert om de clan zo goed mogelijk te dienen en is niet alleen een hardwerkende, loyale warrior, maar ook een ambitieuze. Hetgeen dat hem in de weg zit is dat hij soms wat vast zit in zijn manieren; de regels moeten altijd gevolgd worden, ongeacht wat. De clan staat boven alles en door zijn koppige doorzettingsvermogen wilt hij nog wel eens over zijn eigen, of de grenzen van andere heen gaan. Een beetje kortzichtig, soms. Rout en hij hebben altijd een erg goede band gehad, het enige punt waar ze nog wel eens op botsen is Tomtit zijn ijver. Terwijl Rout de regels wel degelijk serieus neemt, wilt ze er ook nog wel eens van afwijken.
Dan komt er echter, uh, het leukste! Tomtit en Rout hebben nog een ander broertje, Cobradusk van Lianne (hun verleden kan je lezen op Rout haar profiel, maar basically is Cobrakit ooit met papa naar riverclan gegaan). Ding is een beetje dat bij het laatste gevecht Cobradusk op Tomtitgaze is gesprongen en geprobeerd zijn strot door te bijten. Oeps. Tomtit heeft dus heel lang in de medicine cat den gelegen en het op het nippertje overleefd. Je kan doen dat hij evt er iets aan over heeft gehouden (een schorre stem, ademtekort, idk) maar dat hoeft niet. Wel is hij waarschijnlijk een beetje boos op Cobra, whoops.
Coppertusk - Ja ja, die kennen jullie nog niet B) Wel zijn papa, misschien. Jinx is een ex-bloodclanner en ex-partner van de overleden commander Zira. Jinx heeft ooit een nestje gehad met Littleface in Thunderclan, en daar komen onderandere Copperfang en Creekthistle(Babs) vandaan! Nu zoek ik meer nestgenoten
Hele hoop namen, i know maar guess wat! Je mag ze helemaal aanpassen naar hoe je wilt. Namen staan niet vast, uiterlijk staat niet vast, noch karakter. Het enige wat vast staat is dat ze 45 moons zijn. Kom gezellig de familie van Coppertje en Creek joinen, is gezellig en Thunderclan verdient liefde <3
Eisen
Yeah, heel weinig. Ik hoef niet perse een grote aanmelding, als je een beetje een idee geeft van wat je met het karakter wilt of wat dan is het top. Het belangrijkste voor mij is dat ze lekker actief worden! Ik ben dan ook een ienie miene beetje picky, de aanmeldingen blijven heel eventjes open en de karakters zullen misschien niet naar de eerste de beste gaan. Thank u!
-Kipje
Laatst aangepast door Routnose op vr 9 okt 2020 - 22:08; in totaal 1 keer bewerkt
Waterfall
StarClan
ryan ! 380 Actief In a state of emergency
Who was I trying to be?
gun Thornfang il heb plannen vriendelijke groeten, Ei
Nee grapje whHAHA, ik zou heel graag Thorn willen omdat ik potential in hem zie. I promise i will treat him right. Ik zal hem zeker een personaliteit switch geven, because bittere katjes zijn altijd cool Misschien dat ik verder beter beschrijf, en als je vragen hebt dan hit me up via discord (a)
thanks voor de interesse al iedereen ;u; ! Reminder dat je aanmelding echt niet heel erg uitgebreid hoeft te zijn <3 een omschrijving van hoe je het karakter wilt spelen maakt me al blij!!
Ik zal hier twee aanmeldingen neer zetten, en wel uitgebreid omdat ik dat zelf prettig vind om een karakter op die manier neer te zetten. Ik heb voor beide evenveel interesse dus als ik de kans zou krijgen een of beide te spelen, zou ik dat fantastisch vinden! Geen zorgen over activiteit ik zal sowieso (ligt er aan hoeveel topics er zijn) elke week wel posten, ook als ik weer een baan vind en mijn best doen leuke dingen te verzinnen voor beide. Als eerste zal ik de aanmelding voor Ferretpaw doen, en als tweede die van Tomtitgaze.
don't leave me
I am trying
Naam Ferretpaw Reden Het lange lichaam waarmee ze geboren is, deed denken aan een fret, zeker samen met haar in verhouding kortere poten. Toekomstige Namen Ferretnose[?], Ferretsong[?], Ferretwhisper[?] of Limestone Reden De eerste drie zouden opties kunnen zijn als Ferret ervoor kiest om haar oude naam te houden ondanks het feit dat ze zich er niet geheel prettig bij zou voelen, het drukt namelijk op haar onzekerheid. Ze verdiend beter dan dat. Hierdoor zou ik komen op de volgende naam Limestone, dit omdat het een link geeft met de rotsen en bergen, want kalksteen kan grote grotten, rotsen en bergen vormen, maar ook heeft het nog een zacht randje omdat dit een relatief zwak gesteente is. Daarnaast is Lime, een zure vrucht en zou dat een link kunnen zijn met het licht zure gevoel dat ze op dit moment heeft, en de blik in haar ogen die ondanks de warmte en het frisse ook licht zuur is, de pijn van het verleden.
Vachtkleur Rood, zwart en wit Patroon Calico Vachtlengte Kort Oogkleur Amber Neus Roze Pootkussentjes Roze Bouw Lang en slank Poten Relatief kort Staart Lang en dun Klauwen Stevig en scherp Snorharen Wit en normale lengte
Extra Ze is te dun Stem Onschuldig, zacht en licht hees Geur Kleine pimpernel, moederkruid en honing Littekens Geen
Ferret is een apart gebouwde kattin, die ondanks alles nog best knap kan ogen als men haar verhouding van haar poten en lijf vergeet. Ze heeft prachtige amberkleurige ogen die op een goede manier de aandacht naar haar slanke, licht ronde gezicht trekken en rood en zwarte vlekken die haar lichaam sieren. Hierdoor is ze knapper dan dat ze zelf denkt. Het geeft haar een opvallende verschijning die ergens sierlijk oogt door haar lange, dunne staart en mooi afgeronde oren. Dat gezegd hebbende loopt ze vaak in een onzekere houding en lijkt ze moeite te hebben om de weg te vinden die bij haar past waardoor ze zwakker oogt dan ze waarschijnlijk is. Ook heeft ze duidelijk moeite met op het gewicht blijven door de stress die ze mentaal ervaart.
Houd van Wolfblood, Eenzaamheid, Veiligheid, Bloemen Houd niet van Stress, bloed, gedwongen worden een positie in te nemen, leugenaars Haat Sinclaw, Bloodclan Angsten Alleen staan op de wereld
TRIVIA
Ze weet niet meer wat haar plek op de wereld is, waardoor ze zeer erg aan het zoeken is in zichzelf, en een poging doet de kracht te vinden die toch ergens verstopt is onder haar angsten.
Ze mist de band die ze met Wolfblood had als kittens en nu haar vader niet meer de zachte kater is waar ze een groot deel van haar leven naar op kon kijken, hoopt ze dat ze nog samen met haar zus kan staan. Zodat ze niet alleen op de wereld is. Dit betekend echter wel dat ze moet leren uit haar schulp te kruipen, en of ze zo ver komt is nog maar de vraag.
Ferret is door haar leven heen behoorlijk veranderd. Zelfs al zijn de kernpunten hetzelfde gebleven, ergens diep vanbinnen begint ze haar eigen kracht te vinden en minder bang te worden voor wie ze daadwerkelijk is. Ook al heeft ze nog een lange weg te gaan. Ze is vriendelijk tegen de meeste katten, zelfs al heeft ze geleerd dat deze vriendelijkheid niet altijd beantwoord wordt, waardoor ze al snel denkt dat zijzelf iets fout heeft gedaan of dit gewoonweg niet verdiend. Kort door de bocht gezegd is ze gewoon super onzeker over zichzelf. Ze is de dochter van Sinclaw en hoewel ze haar wellicht niet in haar moeder zien, kan niemand het ontkennen dat ze de dochter blijft van haar en Thornfang. De warmte die ze van nature heeft wordt af en toe geschaad door haar teruggetrokkenheid, ook al is het duidelijk dat ze het beste voorheeft met de Clan en haar best doet de schaduw van Sinclaw te verbergen. Ferret is trouw naar de katten toe die dit verdienen en hoewel ze ook trouw wilt blijven aan haar vader, wordt dit wel lastiger nu hij zo veranderd is en probeerd ze gewoonweg de Clan op de eerste plek te zetten. Ondanks het feit dat ze onzeker is, heeft Ferret best wel ambities om een betere clangenoot te zijn dan zoveel anderen in har familie. Toch voelt ze zich vaak niet in staat om uit de schaduw te stappen en haar verlegenheid te laten varen. Ferret doet erg haar best om onopvallend te zijn, wat best moeilijk is met haar opvallende uitstraling.
Hoewel ze verlegen is en haar stem vaak niet gehoord wordt door de Clan, heeft ze toch hierdoor ook een bereikbare uitstraling. Ze is makkelijk om tegen te praten en heeft geen probleem om een luisterend oor te zijn. Stil zijn is het prettigste voor haar, omdat ze zich dan niet op een plek gezet voelt, en liever niet in het spotlight staat, zolang ze niet opvalt, vallen haar mogelijke fouten ook niet op. Echter werkt het ook voor haar positieve kanten maar daar heeft ze nog niet over nagedacht. Hoewel ze aanhankelijk is naar haar geliefden toe, is ze op dit moment gewoonweg niet zeker van haar plek waardoor ze een tikkeltje onhandig is, ze accepteert liefde en kruipt maar al te graag tegen anderen aan maar durft het niet. Kattenschuw is ze ook wel een beetje, ze wilt erg graag de perfecte Warrior worden, maar durft zich niet te mengen met katten die ze niet zo goed kent. Bang dat ze net zoals Sinclaw haar of haar familie zullen kunnen gebruiken of afdanken als ze het niet waard is. Toch is de kattin onbewust opofferingsgezind en zal niet twee keer nadenken om zich voor een ander te gooien als deze in gevaar is.
Ferret is erg onzeker over wie ze is en haar plek in de wereld, maar is vastbesloten een plek te vinden in Shadowclan. Ze wil het liefste hier blijven wonen, en zal dan ook niet zo snel vertrekken zoals Wolfblood en Feverpitch deden, al zou ze hen wel achteraan zijn gegaan als Wolfblood ook definitief uit de Clan was gezet. Ze staat er om bedenkt zeer bedachtzaam te zijn maar komt hierdoor ook niet altijd op tijd in actie. Tot slot is Ferret gesloten en kwetsbaar waardoor ze een makkelijk slachtoffer is voor katten die niet het beste met haar voor hebben.
MOTIVATIE
Wolfblood en diens familie is echt awesome, zoveel verschillende soorten katten, die allemaal andere inzichten hebben op de realiteit en die wellicht gevormd en geschaad zijn door het verleden. Het brengt dan ook altijd zeer leuke mogelijkheden om in te ontwikkelen, gewoonweg omdat het karakter een historie heeft die veel invloed kan hebben op de angsten, geloof en kracht in het karakter zelf. Ik ben zelf van plan dit dan ook in Ferret te ontwikkelen, zoals dat ook is uitgelegd in de verdere aanmelding.
No matter how devastating our struggles, disappointments, and troubles are, they are only temporary. No matter what happens to you, no matter the depth of tragedy or pain you face, no matter how death stalks you and your loved ones. I promised to be there with you.
Naam Tomtitgaze Reden Vernoemd naar de vogel en daarna naar de kleur van zijn ogen.
Vachtkleur Bruintinten en wit Patroon Tabby Vachtlengte Oogkleur Gifgroen Neus Roze Pootkussentjes Roze Bouw Slank en klein Poten Lang Staart Lang en sierlijk Klauwen Krachtig Snorharen Wit en normaal
Extra Hij stottert door de klap op zijn nek en raakt wat sneller buiten adem Stem Hees, warm en streng Geur Brandend hout, kamille en pimpernel Littekens Over zijn nek en keel - door Cobradusk
Tomtitgaze lijkt zeer veel op zijn zus Routnose, alleen valt hij net een slagje groter uit. Hij is even slank, maar heeft iets meer spieren doordat hij natuurlijk een Warrior is en wat meer traint. Echter is hij een groot deel van deze spieren kwijtgeraakt toen hij zijn ernstige verwonding op liep en hierdoor iel, zwak en lichtelijk ziek ogend. Hij staat normaal gesproken als hij gezond is sterk op zijn slanke poten en heeft een rustige maar krachtige uitstraling die op dit moment door zijn verwonding is verzwakt. Zijn vacht houdt hij vaak verzorgt en zijn ogen zijn fel, streng met een vriendelijke ondertoon.
Houd van Routnose, de Clan, het Warriorschap Houd niet van Opstandigheid, Onruststokers, Respectloosheid Haat Cobradusk, Regelbrekers Angsten Zijn zus niet kunnen beschermen, Cobradusk in de ogen moeten kijken
TRIVIA
Tomtigaze kan er nog niet overheen dat zijn zus, de Medicine Cat, hem heeft moeten beschermen tegen hun broer.
Hij is van mening dat geen goede Warrior een andere dood en hierdoor is hij vastbesloten Cobradusk nooit meer in de ogen te kijken, dat verdiend hij niet. Hij is geen broer meer voor hem.
Ergens voelt het alsof zijn eer geschaad is, en dit maakt dat hij zich nog harder vast klampt aan de regels dan hij hiervoor al deed. In de hoop deze terug te winnen.
Tomtitgaze is vaak een evenwichtige en rechtvaardige kater die er alles aan doet om een goede Warrior te zijn. In zijn ogen betekend dit dat hij zijn dierbaren en Clan moet beschermen. Hij is er dan ook erg op gefocust om een goede Warrior te zijn en hoopt dit ooit uit te kunnen breiden naar vaderschap wanneer hij een stuk ouder is, als hij een goede kat in de Clan kan vinden want hij wilt geen banden smeden met andere Clans. Hij is zeer plichtsgetrouw en probeert dan vaak ook zo snel mogelijk weer aan het werk te gaan na een verwonding. Hij weigert zijn lichaam te besparen als hij hulpgevend kan zijn aan anderen, en doet erg zijn best zijn beste poot voor te zetten. Hij is zeer loyaal naar Windclan en zal dan ook niet gauw een verkeerd woord spreken over de andere katten in de Clan. Ondanks het feit dat hij soms onbereikbaar lijkt, is hij een zeer zacht gekookt ei, en een vriendelijke kater die door het vuur zal gaan voor zijn goede vrienden en Routnose.
Tomtitgaze is zeer beschermend over de meeste katten in de Clan, en dat maakt dat hij af en toe net zoals zijn zus keuzes maakt die niet altijd goed uitpakken. Waar Routnose op vrede gericht is, is hij op het beste van hun eigen Clan gericht, wat ervoor kan zorgen dat hun visies af en toe botsen. Toch wilt hij enkel het beste, voor haar en de Clan. Als het er op aan komt, zou hij ook wel een andere Clan helpen, maar het liefste laat hij Riverclan vallen, sinds zijn broer hem bijna vermoord had. Tomtitgaze is zeer doorzettend en hoewel dit goed kan zijn, zorgt dit er ook wel eens voor dat hij de grenzen vergeet en deze overschrijd. De kater is standvastig in het feit dat hij zich met geen mogelijkheid van zijn pad laat duwen. Ook bezit hij door zijn bijna doodervaring zeer waakzaam in elkaar, en dit betekend dan ook dat hij af en toe ogen in de achterkant van zijn hoofd lijkt te hebben zitten. Bovenal is hij zeer loyaal naar hen die het in zijn ogen verdiend, de Clan en zijn zus. Dat laatste kan ervoor zorgen dat hij af en toe de insteek van Routnose boven die van zichzelf verkiest.
Tomtitgaze is getraumatiseerd doordat hij bijna gedood is door zijn broer, zijn familie die in een andere Clan is opgegroeid. Dit zorgt ervoor dat hij zich minder open lijkt te stellen aan katten van andere Clans maar soms ook zijn clangenoten. Hij heeft moeite met zijn nieuwe normaal te vinden en zijn stem is nog lang niet de oude. De kater is streng en dit maakt hem dan ook echt een kat om niet te kruizen met gekke verhalen of ideeën. Ongeacht de leeftijd hij eist trouw van een Windclanner aan Windclan. Ergens is Tomtitgaze een solitair ingerichte kater omdat niet iedereen zijn normen en waarden zal volgen en hij voelt zich prettig op zijn eigen poten met zijn eigen gedachten op zijn tijd. De kater is strikt in zijn geloof en dwaalt hier dan ook niet makkelijk vanaf, enkel zijn zus kan soms tot hem doordringen als de rest dit niet voor elkaar krijgt. Tomtigaze wantrouwd op dit moment de wereld en ziet niet in dat niet iedereen uit is naar elkaars dood op dit moment.
MOTIVATIE
Routnose is natuurlijk zoals iedereen weet een geweldig karakter. Ze is zeer goed ontwikkeld en ontworpen en ik houdt gewoon van de bruin met wit gevlekte kattin die zoveel met zich mee heeft gedragen. Ik was altijd blij om topics met je te doen, ongeacht of het Routnose was of een ander, maar de kans om een broer van Rout te kunnen bespelen kan ik niet voorbij laten gaan. Ik heb dan ook wel wat ideeën voor hem. Zeker door het hele Cobradusk en Tomtitgaze gebeuren.
Met twee broers die nogal een, hoe noem je dat netjes? Pessimistische kijk hebben op de wereld, is wat positiviteit niet misplaatst. Dit toont zich in de vorm van hun lieftallige zus, Rainflower. Hoewel degene die haar niet kennen het niet zo gauw zullen zeggen, is Rain een schat. Ze heeft echter een beetje last van haar resting bitchface, die anderen wat afschrikken om haar te benaderen. Rainflower heeft er gelukkig geen moeite mee om op anderen af te stappen, dus vrienden heeft ze wel. Echt diepgaande vriendschappen misschien wat minder, al komt dit vaker door de andere partij dan door haar. Ze is een goede warrior voor haar clan, en een leuke tante voor haar nichtjes. Er is bij haar geen twijfel over haar loyaliteit - al is ze wel een typische Thunderclan warrior; vriendelijker naar buitenstaanders dan enig andere clan. Rainflower is over het algemeen vriendelijk, leuk en gezellig om mee om te gaan. Ze is supportief, maar laat niet over zich heen lopen; als ze het ergens niet mee eens is, zal ze dit ongetwijfeld zeggen. Ze houdt van socializen en hierdoor indirect wat geheimen of roddels los te peuteren bij haar clangenoten, die overigens niet bij haar zullen blijven. Ze is een actief persoon die niet van stilzitten houdt, al is echt hard werken ook niet voor haar weggelegd. Er is wat betoverends aan haar uiterlijk. Op het eerste oog lijkt ze afstandelijk en intimiderend, maar is ze ook duidelijk prachtig om te zien. Haar vacht is mooi zilvergrijs met donkere strepen, en haar ogen zijn betoverend groen. Her smile is like a breath of spring, her voice is soft like summer rain. Rainflower is voor mij deels gebaseerd op iemand die ik ken van de middelbare school; een populair meisje, die intimiderend en zelfs wat gemeen leek op het eerste gezicht, maar toen kwam ik naast haar te zitten en bleek ze een hartstikke leuk, gezellig meisje te zijn. Ze is heel mooi om te zien, en als je haar eenmaal kent is haar vrolijkheid ook van haar gezicht af te lezen. Ook is ze deels gebaseerd op Miriam van The Prince of Egypt en Margaery van Game of Thrones. Als laatste heb ik ook inspiratie gekregen door het lied Jolene van Dolly Parton.
Het eerste deel van zijn naam klinkt misschien duister, maar Shadowspark heeft een hart van goud. De kater is vernoemd naar zijn lange zwarte vacht, en zijn energieke karakter als jonge kat. Heel “energiek” kan je hem nu niet meer noemen, maar lui ook zeker niet. Shadowspark is een echte ervaren warrior, en heeft niks meer van het naïeve dat hij had als jonge krijger. Hij weet altijd waar hij mee bezig is en is nooit impulsief, dat hij heeft lesje hij ondertussen wel geleerd. Vroeger was de kater een echte rebel, nooit toonde hij respect naar zijn meerdere en altijd was hij ongehoorzaam. Hij wordt hier liever niet aan herinnerd, en wil deze tijd zo ver mogelijk achter hem laten. Toch heeft hij wel respect voor de apprentices, en hun enthousiasme. Shadowspark blijft kalm in de meest stressvolle situaties en is een wijze kat. Soms zegt hij dingen waar anderen niks van begrijpen, maar boos wordt hij niet snel. In echte noodsituaties is hij bereid om te vechten, en fel ook, hij is een geweldige vechter. Contacten met andere clans heeft hij, maar echte banden opbouwen gebeurt niet snel, hij is loyaal aan zijn clan. Shadowspark is behulpzaam en een echte vriendelijke kat, hij heeft een enorm warm hart. Natuurlijk heeft hij ook een duister kantje in hem, hoe klein ook. De clan zal altijd voor gaan, en hoe lastig het soms ook kan zijn, familie staat op plek 2.Hierdoor kunnen zijn keuzes misschien niet goed begrepen worden, maar de warrior probeert altijd het beste voor de clan te doen. Shadowspark is niet alleen maar wijs en kalm, hij heeft ook zijn hartelijke karakter. Een echte vriend, broer, en misschien ooit wel vader. Hoe serieus hij soms ook kan zijn, je kan met hem lachen en altijd bij hem aankloppen voor hulp. Hij staat positief in het leven en heeft een hart van goud
Ik wil me hierbij graag aanmelden om Tomtitgaze over te nemen.
Algemene informatie: Een rustige, over het algemeen vriendelijk kater. Tomtitgaze is de kalmte in de familie tussen Routnose en Cobradusk. Hij probeerde altijd de rust tussen zijn siblings te bewaren, terwijl hij ondertussen ook nog zijn taken binnen Windclan wilde doen. Als halfblood, had hij altijd het idee dat er katten waren die hem met de nek aankeken en juist hierdoor was hij altijd geneigd om nét een stapje verder te gaan dan andere. Dit ambitieuze werk van hem zorgde ervoor dat hij zichzelf meer als fullblood Windclan was gaan zien, dan een halfblood. Hierdoor was de aanval van Cobradusk bij de oorlog tussen Riverclan en Windclan nog pijnlijker. Hij moest zijn zusje beschermen, maar daarmee had hij ook de band met zijn broer bijna volledig verbroken. Het feit dat hij hierdoor in de Medicine Den terecht was gekomen, stak zijn trots nog meer dan dat hij andere zou zeggen.
Plannen: De aanval van Cobradusk heeft Tomtitgaze kapot gemaakt, letterlijk en figuurlijk. Zijn trots is gebroken en hij ziet Cobra niet meer als zijn broer. Hij wilt hiermee niet zijn zusje pijn doen, maar zal haar wel beschermen tegen zijn broer als dit noodzakelijk zijn. Maar in zijn ogen bestaat Cobra niet meer als broer. Daarnaast heeft de aanval ervoor gezorgd dat Tomtitgaze bijna permanent last heeft van zijn keel. Zijn stem zal schoor en rasperig klinken en hij heeft soms last van kortademigheid. Dit zorgt ervoor dat andere gaan twijfelen aan zijn kunnen als warrior. Hierdoor wordt Tomtitgaze nog ambitieuzer om zich te bewijzen, zijn clan te laten zien dat hij een warrior kan zijn en dat net zoveel Windclan is als ieder ander. Daarnaast wilt hij beter gaan trainen om zijn zusje te kunnen beschermen, al weet hij diep van binnen dat ze dat best zelf kan doen. Mocht het zover komen dat hij Cobradusk tegen komt, kan 't zijn dat hij, voor het eerst, de Warrior Code aan z'n laars zal lappen. Of niet, who knows.
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Anyway ik was even stom en vergeten te zeggen dat Shadowspark van Sofie ook een sib is. Again, aanmeldingen voor de rest blijven nog heel even open staan maar de sibs zijn basically gewoon first come first serve B ) Er is nog plaats voor eventueel 1 sibling in het nest
In case dat jullie dit nog leuk vinden om te gebruiken voor je geschiedenis; ik zal even omschrijven hoe Littleface was/is als moeder! Ik ben niet van plan om actief te worden met haar, afgezien van een postje hier en daar wellicht, maar het is (vind ik) altijd handig om een beetje te weten hoe ouders waren voor een goed (synchroon) achtergrondsverhaal.
Littleface is redelijk jong bevallen van haar kittens; ze was 17 moons oud. Zonder partner voelde ze zich alleen, en omdat haar nest zo groot was verliep de opvoeding ook niet helemaal vlekkeloos. Als jonge moeder was ze niet de beste mama van het jaar. Hoewel ze van haar kittens hield, maakten zij ook de wond achtergelaten door Jinx zijn verraad iedere keer dat ze hen zag opnieuw open. Dit betekend dat zij redelijk afstandelijk was richting haar kittens tot ze jonge apprentices waren, wat ervoor kan zorgen dat jouw karakter nu bijvoorbeeld hechtingproblematiek vertoond! Vooral haar donkerdere kinderen (voor nu dus Coppertusk en Shadowspark) had ze meer moeite mee, omdat ze haar herinnerde aan de man op wie ze zo verliefd was geworden, en die haar toen volledig in de steek gelaten had. Zij zullen in hun jeugd dus echt minder liefde van hun moeder gevoeld hebben. Uiteindelijk zal Littleface hier zich overheen gezet hebben, dit ging langzaamaan en uiteindelijk zag ze al haar kinderen als gelijken rond hun 10e moon. Hoewel ze nu dus echt van al haar kinderen hield, met heel haar hart, is haar opvoedingsstijl nooit ontzettend liefdevol geweest. Ze is een stuk terughoudender geworden met haar liefde namelijk na Jinx's verraad, en laat dit dus niet zomaar meer zien. Toen ze ouder werd, en haar kinderen rond de 20/25 moons waren, kreeg ze erg veel spijt van de manier waarop ze haar jongere kittens niet goed opvoedde en vooral om hoe ze Coppertusk en Shadowspark altijd wat achtergesteld heeft op de rest. Zij heeft hier toen haar excuses voor aangeboden, in de hoop dat haar kinderen haar hiervoor konden vergeven. Of zij dit gedaan hebben is jullie keuze! Nu Littleface 72 moons is, en met haar problemen heeft leren om te gaan, staat zij als een rots klaar voor haar kinderen. Ze zal alles voor hen doen. Wel is het zo dat zij nooit echt heel erg haar liefde laat zien op een duidelijke manier, eerder subtiel en met respect. Fysieke affectie tonen zal ze echt vrij weinig doen (denk aan een lik over de kop), en ook de woorden 'ik hou van jou' uitspreken zal je in je hele leven misschien maar één of twee keer van haar gehoord hebben. Ze zal haar liefde laten zien door bijvoorbeeld prooi langsbrengen, je uitnodigen om mee te gaan op patrouille en dat soort dingen. Ze is redelijk streng voor haar kinderen, maar niet onredelijk. Als haar kinderen ooit een partner wil zou ze die graag eerst willen goedkeuren. Enkele normen en waardes die zij aan haar kinderen meegegeven heeft; - Laat nooit zomaar je liefde zien voor iemand, wees erop voorbereid dat iedereen je zomaar verraden kan - Weet wat je doet, neem geen overhaaste beslissingen, denk alles goed door voordat je iets besluit - Don't let them know what you're against or what you're for - Heb respect voor anderen hoger in rang - Als je fouten heb gemaakt, kom hier dan voor uit en probeer jezelf te beteren
Hopelijk hebben jullie hier iets aan! <3
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Ik zeg er trouwens nog wel even bij dat ik natuurlijk niet van je verwacht dat je iedere dag post, maar als je uiteindelijk toch geen interesse meer hebt en het account inactief laat worden zou ik ze wel graag weer door willen geven <3
Ik stuur jullie nu de wachtwoorden!
Alle accounts zijn weg, er is nog wel plek voor één extra sib van Copper, Creek, Thyme, Spark & Rain
Tomtitgaze
Member
Quinty 191 Actief "Pure blood is no guarantee of virtue!"