Danny 141 Actief
| |
| Onderwerp: [TS] Searching topic do 1 okt 2020 - 11:51 | |
| Ik zoek een topic waarmee ik kan RPGen. Mag in thunderclan zijn of bij fourtrees.
Ik zoek ook een topic naam, als je een leuke weet stuur een reactie hieronder. |
|
Anonymous 523 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Searching topic do 1 okt 2020 - 12:08 | |
| Ik heb Stormflight en/of Icepaw voor je? |
|
Danny 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Searching topic do 1 okt 2020 - 12:14 | |
| - Stormflight schreef:
- Ik heb Stormflight en/of Icepaw voor je?
Allebei is prima, fourtree? Lijk me wel logisch, rivierclan kat op thunderclan grond lijk me niet handig. Ik zal anders een reactie plaatsen onder gathering. |
|
Anonymous 523 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Searching topic do 1 okt 2020 - 12:32 | |
| - Runningwind schreef:
- Stormflight schreef:
Allebei is prima, fourtree? Lijk me wel logisch, rivierclan kat op thunderclan grond lijk me niet handig.
Ik zal anders een reactie plaatsen onder gathering. Nee, je kunt ook bij de Steppingstones. Dat is de grens tussen River- en ThunderClan. Ik zal anders Storm x Running wel doen als jij Running x Ice doet |
|
Danny 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Searching topic do 1 okt 2020 - 12:41 | |
| - Stormflight schreef:
- Runningwind schreef:
- Stormflight schreef:
Allebei is prima, fourtree? Lijk me wel logisch, rivierclan kat op thunderclan grond lijk me niet handig.
Ik zal anders een reactie plaatsen onder gathering. Nee, je kunt ook bij de Steppingstones. Dat is de grens tussen River- en ThunderClan. Ik zal anders Storm x Running wel doen als jij Running x Ice doet Prima, even kijken naar een leuke topic naam. Ik doe wel in het bos tijdens het jagen. |
|
Danny 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Searching topic do 1 okt 2020 - 12:55 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: [TS] Searching topic | |
| |
|