Ema 60 Actief It's your reflection looking back to pull you down
'Cause love is to let someone point a gun to you
And trust them to never pull the trigger
| CAT'S PROFILEAge: 10 moons forever ♥Gender: She-cat ♀Rank: Apprentice |
| Onderwerp: Spicy Noodles za 26 sep 2020 - 12:51 | |
|
Ze kwam net terug van een geweldige training, het ging vlot en ze had al spijt dat het zo snel voorbij was. Maar morgen kwam er meer en dat was het beste nieuws van de dag. De lucht was lichtelijk bewolkt, maar zeker nog ver van de regen, alhoewel het voor de apprentice niet zoveel uitmaakte. Van haar mocht het altijd wel regenen, regen was erg leuk, maar ja. Vrolijk trippelde de asgekleurde poes over het kamp heen en zag ze daar een poes staan, de medicine cat apprentice dan nog wel. Daar kon ze toch een goed gesprek mee hebben? Kon ze zo haar tijd verdoen om morgen sneller te doen komen. “Heeeey Shrimp! Alles ok met jou?”, vroeg de poes met heel veel zin in dit gesprek, het was te merken in de toon van haar stem.
+Shrimppaw
|
|
Camilla 949 Actief Shrimp is the fruit of the sea
| |
| Onderwerp: Re: Spicy Noodles zo 27 sep 2020 - 21:43 | |
|
Shrimppaw zat een beetje in elkaar gedoken met haar ogen half gesloten weg te dommelen. Het was een rustig dagje geweest voor haar, dus ze was lekker lui aan het doen. Maar dat mocht eens in de zoveel tijd wel, vond Shrimp. Af en toe lekker je koppie leegmaken. Ze vond het heerlijk zo. Een beetje helaas was het wel toen haar naam opeens geroepen werd. Ze opende haar ogen en keek in die van Risingpaw, die op haar af kwam en vroeg of alles oké ging. 'Oh, uh.. Ja hoor,' antwoordde ze met een glimlachje. 'Met jou?'
|
|
Ema 60 Actief It's your reflection looking back to pull you down
'Cause love is to let someone point a gun to you
And trust them to never pull the trigger
| CAT'S PROFILEAge: 10 moons forever ♥Gender: She-cat ♀Rank: Apprentice |
| Onderwerp: Re: Spicy Noodles ma 28 sep 2020 - 21:47 | |
|
Met een glimlach antwoordde de poes dat het goed met haar ging en wederkeerde de vraag naar haar toe. Ze kon het niet helpen om ook te glimlachen, een vrolijke blik in haar ogen te hebben. “Alles gaat echt awesome!”, zei de asgekleurde apprentice vervolgens, want het was wel zo, haar leven was op het moment precies goed. Misschien soms wat hobbels, maar zo lang ze haar zelfzekerheid had en haar acties goed uitvoerde, ging alles gewoon goed. “Fijn om te horen dat alles ook goed met jou gaat”. Zo zo, ze hadden elkaar gezegd dat het goed met elkaar ging, maar dit ging natuurlijk hun gesprek niet verder zetten. De jonge kattin keek Shrimppaw aan met haar oranje ogen terwijl ze op het punt stond nog wat te zeggen. "Wat heb je allemaal gedaan vandaag? Ik heb getrained, gegeten en heel erg veel gepraat met anderen", gaf ze toe en keek haar benieuwd aan. Ze bedacht, wow, een medicine cat apprentice moet toch allemaal van die gave dingen doen?
|
|
Camilla 949 Actief Shrimp is the fruit of the sea
| |
| Onderwerp: Re: Spicy Noodles do 22 okt 2020 - 20:32 | |
|
Risingpaw vertelde dat ook alles met haar goed ging, en dat het fijn was te horen dat het met haar ook goed ging. Shrimppaw glimlachte naar haar en knikte. Dat was zeker fijn ja. Het ging met haar prima, ondanks alle onderliggende dingen die er nog steeds wel speelde. Toch ging het een stuk beter dan manen geleden. Dat was pas een rollercoaster van emoties geweest. Nee, nu zat alles wel redelijk goed. 'Wat heb je allemaal gedaan vandaag? Ik heb getrained, gegeten en heel erg veel gepraat mt anderen,' klonk Risingpaws stem plots weer. Shrimppaw richtte haar blauwe ogen naar de poes en glimlachte weer. 'Vandaag was best een rustig dagje voor me. Ik heb wat kruiden gesorteerd en geleerd. En ik ben even wezen wandelen.'
|
|
| Onderwerp: Re: Spicy Noodles | |
| |
|