Hey iedereen,
Nog niet zo lang geleden heb ik deze nieuwe poes aangemaakt,
Ashfeather. Nu ik haar history en personality een beetje heb uitgewerkt, leek het me tijd voor een search voor haar!
History in het kort:Ashfeather is geboren uit een relatie tussen een Winclanner als moeder en een onbekende vader. Na de geboorte heeft haar moeder haar terug naar het windclan kamp gebracht, en daar groeit ze op, maar wel zonder haar ouders te kennen. Haar vader loopt waarschijnlijk nog ergens rondt, als clankat, kittypet of rogue. Haar moeder is nog steeds in de Winclan, maar wie het is is onbekend, in ieder geval onbekend voor Ashfeather.
Een beetje over Ashfeather zelf:Ash is een verlegen en onzekere kat met weinig vrienden, ze is niet heel erg sociaal dus. Dit komt deels doordat ze gepest is vroeger, en nu soms nog steeds. Haar onbekende ouders en haar niet zo sociale karakter maakte haar een makkelijk doelwit. Ze probeert zoveel mogelijk bij de groep te horen, en gaat ook vaak met hun ideeën mee. Achter haar onzeker buitenkant schuilt echter een vriendelijke kat. Als je haar vertrouwen eenmaal wint is ze erg behulpzaam en betrouwbaar. Een erg goede vechter is ze nooit geweest, maar een denker die de moeilijkste problemen oplost zeker wel. Helaas durft ze haar ideeën niet vaak uit te spreken.
Alles is welkom voor dit nieuwe karakter, maar ik zal hier ook wat dingen op een rijtje schrijven:
·Een goede vriendAshfeather is niet zo sociaal, maar langzaam zal ze een echte goed band met iemand kunnen opbouwen. Aangezien Ash niet veel mensen heeft om tegen te praten, zal ze er alles aan doen om deze band te behouden.
·Een of meer (ex-)pestkoppenZoals ik eerder al zij werd en wordt Ashfeather gepest, dus hier ben ik ook naar opzoek. Een of meer pestkoppen die haar het leven zuur maken, of een ex-pestkop, van toen ze nog apprentice was.
·Een broer of zusHier ben ik heel erg vrij in, haar broer of zus kan in de Windclan leven, maar ook in een andere clan of als rogue/kittypet aangezien de vader geen windclanner was. In het laatste geval zullen ze elkaar vooral langs de grenzen spreken. Qua leeftijd moet deze in ieder geval apprentice zijn, maar ook niet heel veel ouder dan Ashfeather, ze kunnen natuurlijk ook uit hetzelfde litter komen.
·Een liefdeIk zie Ashfeather nog niet zo snel met iemand de bosjes in duiken, en het hoeft ook helemaal geen serieuse relatie te worden, maar een geheime liefde is altijd leuk! Op sociaal gebied is ze niet geweldig, dus dit kan een hoop ongemakkelijke gesprekken opleveren.
Andere dingen zijn natuurlijk ook altijd welkom! <3