Wat wil je bereiken?Ik ben al lang op zoek naar enig teken van LightClan, de Clan waar mijn moeder ooit leider van was. Ik wil weten wat er met deze groep gebeurd is sinds Whisperstar hen verlaten heeft.
Wat heb je nodig?Kennis, misschien iemand die meer weet over LightClan of Whisperstar.
Wat heb je werkelijk nodig?Hoe moet ik dat nou weten?
((Een duwtje in de richting van gezond verstand en minder obsessief gedrag over LightClan/Whisperstar))Hoe ver zou je willen gaan om dit te bereiken?Het is niet zo dat ik mijn leven zou riskeren voor de waarheid, ikzelf ben belangrijker dan het verleden maar mijn nieuwsgierigheid is wel erg aanwezig.
Wat staat er in je weg om dit te bereiken?Er is letterlijk niemand die ooit van LightClan of Whisperstar gehoord lijkt te hebben, maar mijn moeder was er zo zeker van dat zij ooit de Clanleader van LightClan geweest was dat het geen leugen zou kunnen zijn.
Wie zou je helpen?Ik kan zo snel geen namen noemen want niemand lijkt me te kunnen helpen. Was er maar iemand die meer leek te weten over LightClan.
Wie zou je tegenwerken?Zij die mij blijven vertellen dat "er geen LightClan is" en mij voor gek verklaren.
Wat zijn de voor en nadelen van je doel bereiken?Ik zou meer te weten kunnen komen over mijn moeder, ze is al lang weg uit mijn leven en het maakt niet uit hoe vaak ik ook naar de sterren kijk en bid, ik krijg geen antwoorden op de vragen die ik over haar heb.
Waarom wil je dit doel bereiken?Ik wil meer weten over dit LightClan gedoe en mijn moeder, wat er daadwerkelijk gebeurd is en hoe ze was als leider.
Wat zou er gebeuren als je dit doel niet haalt?Niks speciaals, ik zal waarschijnlijk gewoon verder gaan met leven zoals ik nu doe.
Wat hoop je te leren in zoektocht naar je doel?Meer informatie over het verleden van Whisperstar en LightClan. Wie zij was, en hoe haar Clan is.
Wat leer je als je je doel bereikt hebt?Hopelijk dat LightClan het goed doet met een nieuwe leider, misschien dat ik me zelfs bij hen kan voegen.
((Dat LightClan niet bestaat en mijn moeder nooit een echte Clanleader geweest is. Alles is een leugen, een verzinsel, wat moet ik hier nou weer mee?))Wat veranderd er positief aan je als je je doel bereikt?Weet ik niet, hopelijk zal ik me kunnen focussen op andere dingen wanneer ik mijn grote "quest" voltooid heb.
Wat veranderd er negatief aan je als je je doel bereikt?Hopelijk niks.
((ik zal minder snel vertrouwen wat anderen zeggen, zelfs al lijken ze goede personen))Welke minpunten heb jij die je tegenhouden dit doel te bereiken?Ik ben misschien iets te enthusiast in mijn zoektocht?
Welke kwaliteiten heb jij die je helpen dit doel te bereiken?Ik ben niet bang om tegen anderen te praten over mijn zoektocht, integendeel!
Wie hoop je te houden in je zoektocht naar je doel?Ik hoop dat er meerdere katten zijn die mij willen helpen in mijn zoektocht.
Wie verwacht je te verliezen in je zoektocht naar dit doel?Weet ik niet, hopelijk verlies ik niets.
((Ik verlies mijn vertrouwen in anderen, en mijn hoop op het vinden van de rest van mijn familie))Ben je tevreden als je dit doel hebt behaald?Ik hoop van wel.
((Nee, ik ben niet tevreden met het antwoord. LightClan en Whisperstar zijn echt! Het zijn geen leugens! Het kunnen geen leugens zijn, het mag niet...))Waar ben je bang voor in deze zoektocht?Dat ik geen antwoord zal vinden op mijn vragen, wat geen groot probleem is maar het zou erg jammer zijn als de verhalen van LightClan verloren zou gaan als ik sterf.
selecteer/highlight de zwarte stukken voor mogelijke spoiler zooi I guess?