[KS] Children of the River

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Crystalstar
Moderator
[KS] Children of the River E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1548
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimewo 16 sep 2020 - 22:08

Children of the River

In een moeilijke tijd in hun beide levens hebben deze twee katten elkaar gevonden en aangevuld. Zij een Leader, hij een hardwerkende warrior.

Crystalshellstar en Smokegaze krijgen een nestje! Na een korte vriendschap, waarin de twee enorm veel doormaakten, en die al gauw meer bleek te zijn, hebben zij een romantisch momentje met elkaar doorgebracht. En uiteraard is het, ongepland, direct raak. Crystalshellstar is opnieuw zwanger en er is geen twijfel mogelijk over wie de vader is.

Dit nestje zal bestaan uit drie kittens, en jullie hoeven je geen zorgen te maken om namen, aangezien wij die al klaar hebben liggen! De drie kinderen zullen namelijk vernoemd worden naar familieleden van hun ouders. De namen die hiervoor beschikbaar zijn en hun verbonden familieleden vind je hier:

Namen:

Qua uiterlijk wordt er wel wat vrijheid gegeven, gezien de uitgebreide familie aan Smoke's kant. Toch zouden we het leuk vonden als er een aantal attributen van minstens één van de ouders in de kittens worden verwerkt.

Een deadline wordt later bekend gemaakt, we kijken uit naar jullie aanmeldingen!

Bo3 & Nath

CrystalshellstarDeputy Leader

Crystalstar heeft al eerder twee kittens gehad: Icecream en Fireside, die dus ook de halfbroers van deze nieuwe kittens zullen zijn. Zij is op dit moment de Deputy van Riverclan en zal dus ondanks haar zwangerschap keihard door blijven werken. Ook na haar bevalling zal ze snel haar taken weer oppakken en de zorg voor de kittens delen met andere queens.

Ze is een compleet monochrome zilvergrijze kattin. Ze is iets groter dan de gemiddelde kattin en goed afgewerkt: Een mix van slankheid en spieren. Haar ogen zijn zeegroen van kleur.

Smokegaze • Warrior

Voor Smokegaze zal dit de eerste ervaring zijn als papa. Hij is Warrior binnen Riverclan en heeft het de afgelopen tijd erg zwaar gehad, deze kittens zullen voor hem dus het lichtpuntje aan het einde van een hele lange tunnel zijn. Hij zal zich veel bezig houden met de kittens, wetend dat zijn mate soms niet genoeg tijd heeft.

Hij is een donkerbruine tabby met bruin/zwarte strepen in zijn lange vacht. Hij is fors gebouwd en gespierd. Zijn brede schouders en gespierde lichaam geven hem een krachtige uitstraling. Hij heeft Oranje ogen.

Laatst aangepast door Crystalshell op ma 5 okt 2020 - 19:08; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[KS] Children of the River DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimewo 16 sep 2020 - 22:35

Thistlechaser / Frozenchirp

Name: Thistlechaser / Frozenchirp [Voor consistentie vanaf nu Thistle, geen voorkeur]
Reason:
Thistle - Haar zilvergrijze vacht doet denken aan de plant en de broer van Smokegaze
Chaser - Haar impulsieve natuur

Frozen - Haar zilvergrijze vacht doet denken aan bevroren velden, vernoemd naar vader van Crystalshell
Chirp - Brain to mouth filter? Wat is dat?

Sexuality: Heteroseksueel?

Bloodline: 100% Riverclan

Appearance: Zoals haar beide ouders is Thistlekit groter dan gemiddeld. Ze heeft haar moeders slankere bouw gekregen, maar je ziet ook duidelijk wel de lange, dikke vacht van haar gespierde vader terug. Haar vacht is een typische, dikke Riverclanvacht en Ze staat hoog op haar poten en heeft brede voeten, perfect voor zwemmen.

Haar pels is als een besneeuwde winterdag, gemeleerd met koude grijze kleuren en witte aftekeningen. Ze heeft haar kleuren duidelijk van haar moeder gekregen, maar een prachtig Tabby patroon van haar vaders kant meegekregen. Haar ogen zijn licht, ijzig blauw en doen denken aan Butterstar.

Personality: Thistlekit is een wilde. Ze is rebels en trekt graag haar eigen plan. Hierdoor kan ze nog wel eens als een moeilijk kind gezien worden. Haar in het kamp houden blijkt lastig en ze heeft geen enkele moeite om bovenop een andere kit te springen en deze in elkaar te rammen indien deze ruzie met haar zoekt. Ze is dus een klein vechtersbaasje. Ze heeft een grote fantasie en kan daarom de grootste avonturen uit haar duim zuigen. Ze heeft geen enkel probleem met dingen bij haar verhalen verzinnen en liegt zichzelf het liefste uit vervelende situaties. Als ze echt in een hoek gedreven wordt, dan wordt het uiteindelijk met een 'weet niet' en een schouderophaal beantwoord.

Regels zijn moeilijk voor Thistlekit. Als ze het nut er niet van inziet, dan zal ze zich er niet aan houden. Hierdoor zal ze nog wel eens buiten het kamp weggeplukt moeten worden. Als ze later apprentice wordt, is dat dus niet verbazingwekkend. Impulsiviteit is haar ook niet vreemd. Ze springt zonder na te denken in situaties en zal hierdoor op haar eigen manier juist heel oprecht zijn. Ze is wel erg slim en streetwise. Ze is niet voor één gat te vangen en kan snel denken. Dit is handig, aangezien ze zich af en toe behoorlijk in de nesten zal werken. Ze is ook wel erg loyaal aan haar familie en vrienden. Talk shit? Get hit. Oh wee als je aan de katten komt waar ze op gesteld is.

Motivatie: Ik ken Smokegaze natuurlijk al sinds hij een kleine baby was, waar ik hem emotioneel heb mogen mishandelen met Ashlily. Dat schept toch een band haha. Nee even zonder gekheid, ik vind Crystalshell en Smokegaze allebei hele fijne en leuke karakters en de families eromheen ook heel gaaf. Toeval wilde dat ik een tijdje terug een design had gekocht bij Jamie die hier ook nog heel goed bij paste. Ook luister ik op dit moment The Golden Compass van Philip Pullman als audioboek en ben ik gek op Lyra Belacqua, wie als inspiratie diende voor dit karakter. Al met al was deze aanmelding en dit idee, wat al een tijdje spookte, redelijk snel op papier gekomen en hier zijn we dan! Ik wens jullie heel veel succes en wijsheid met kiezen. Het zal hoe dan ook een super leuk nestje worden! <3

Laatst aangepast door Seamist op wo 16 sep 2020 - 22:59; in totaal 1 keer bewerkt
Littlefish
Member
[KS] Children of the River BBTakD
Bunny
415
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimewo 16 sep 2020 - 22:43

Ik ga me afmelden, het spijt me!

Laatst aangepast door Littlefish op wo 30 sep 2020 - 12:31; in totaal 2 keer bewerkt
Acornstar
StarClan
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimedo 17 sep 2020 - 16:45

[KS] Children of the River F8LYYG
Name: Crowkit
Future name: Crowberry
Reason for name:
Crow - Gekregen vanwege zijn grijze vacht
Berry - Voor zijn wat kleinere postuur
Parents: Crystalshell x Smokegaze
Clan: Riverclan

Appearance
Pelt color: Grey and white
Eye color: Amber
Fur length: Short
Size: Vrij klein, maar wel stevig gebouwd. Spieren zullen ook duidelijk te zien zijn wanneer hij volwassen is en training gehad heeft.
Extra: Heeft sproetjes in zijn gezicht en als je goed kijkt kun je in zijn vacht soms wat lichtere haren zien tussen de grijze.

Personality
Good: Admirable, Calm, Clever, Confident, Firm, Hardworking, Perfectionist, Reliable, Strong
Neutral: Ambitious, Outspoken, Proud
Bad: Arrogant, Calculating, Obsessive, Power-hungry, Strong-willed

Crowberry zal vanaf een jonge leeftijd al vrij ambitieus zijn. Hij zet doelen voor hemzelf neer die hij wilt halen en zal dan ook niet opgeven tot hij ze gehaald heeft. Dit zijn wel doelen, waarin hij rekening houdt met de clan en denkt het beste voor ze te willen, maar als iemand hem in de weg zit zal hij niet bang zijn om zijn mening te uiten. Hij wil tenslotte ook niet dat er iets mis gaat in zijn plannen en heeft vaak alles al precies uitgedacht. Hij denkt dan ook dat hij daardoor geen fouten kan maken en is dan ook trots op wat hij zelf doet. Doordat hij niet de grootste is, heeft hij vanaf een jonge leeftijd al door dat hij soms wat harder moet werken dan anderen en dat zal later ook te merken zijn als hij een warrior is. Hij zal beter in vechten zijn, dan in jagen en zal ook zeker sterk zijn, fysiek, maar ook mentaal.
Snappingturtle
Member
[KS] Children of the River Unknown
Ema
122
Actief
"Turtles aren't slow, they are just more patient with each step they take into the future"

CAT'S PROFILE
Snappingturtle
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimedo 17 sep 2020 - 17:55

Ik trek me terug, sorry!

Laatst aangepast door Snappingturtle op vr 2 okt 2020 - 13:00; in totaal 5 keer bewerkt
Stormflight
Member
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimedo 17 sep 2020 - 18:50

Naam: Stormkit
Geslacht: She-cat
Clan: RiverClan

Uiterlijk: Stormkit zal een donkergrijze tabby vacht hebben. Haar ogen zullen groen van kleur zijn, haar pootkussentjes lichtroze en haar tanden zullen iets scherper zijn dan de gemiddelde kat. Ze zal ook wat robuuster zijn dan se gemiddelde she-cat.

Innerlijk: Hoewel Storm's prefix vooral gebaseerd zal zijn op het familiale aspect zal haar karakter daar ook zeker niet voor onderdoen. Storm zal een pittige tante zijn die weet en vecht voor wat ze wil en een eigen mening zal hebben, waarbij ze zich door niets of niemand van de wijs zal laten brengen. Ze zal een sterk imago opzetten en haar zware emoties voor haar houden. Ze zal meer een papa's dan een mama's kindje worden en zal alles doen om haar ouders tevreden te houden. Ze zal op willen leven naar de rang van haar moeder en de reputatie van haar vader, ervoor zorgend dat ze vrij serieus in het leven staat en op latere leeftijd niet veel ruimte laat voor speelsheid. Ze zal een groot hart voor haar familie hebben en altijd voor ze klaar staan als ze haar nodig hebben, maar zal hun ook een standje durven geven als ze naar haar idee te ver gaan. Hoewel ze erg loyaal zal zijn naar haar Clan zal haar avontuurlijke kant er wel eens voor kunnen zorgen dat ze hier en daar een regeltje breekt. Vriendschappen sluiten met andere Clankatten zal ze echter vermijden: daar is ze te trots voor.

Motivatie: Ik ken Smokegaze uit eerdere ervaringen van tien ik vroeger op de site zat en weet wat voor leuk karakter het is. De dynamiek ontdekken tussen hem en mijn aanmelding zou me wel ontzettend leuk lijken. Crystalshell ken ik minder goed, maar dat is voor mij des te meer reden om me aan te melden om te zien wat het geeft. En nog een account in RiverClan zou zeker geen straf zijn, zeg nou zelf Smile Veel succes met kiezen!
Brat
Member
[KS] Children of the River QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimedo 17 sep 2020 - 20:49

Mouseflight

[KS] Children of the River Gl8epV9

General

Name: Mousekit-Mousepaw-Mouseflight
Reason: Ze zal vanaf het moment dat ze geboren word al erg klein zijn, iets wat best vreemd is aangezien haar ouders beide nogal aan de grote kant zitten. Om de ironie te benoemen zal ze haar naam 'Mousekit' ontvangen. Daarbij heb ik ook voor 'mouse' gekozen omdat het dier in de spirituele wereld bekend staan voor bad luck. Iets wat perfect past bij haar karakter.
Clan: Riverclan
Ranks: Kitten
Orientation: Asexual

Appearance:
Zoals ik al eerder zei zal Mouse klein zijn, iets wat haar hele leven zal aanhouden en ze zal dus uiteindelijk een kleine warrior worden. Die tevens ook niet erg gespierd is, ze zal wel over wat spieren beschikken. Maar ze zal voor een groot deel een scharminkel zijn. Hoe dan ook is er zeker wel wat van beide ouders in haar terug te vinden. Haar pallet zal uit twee kleuren bestaan; wit en grijs. Niet het donkere variant als haar moeder, de hare is een lichtte tint. Wel net zoals haar moeder is haar vacht kort, maar glad en altijd netjes bij gehouden. Mouse haar ogen zullen een diepe Amber kleuren hebben, en daarom veel op die van haar vader lijken.

Character:
Mousekit begint al snel op een verkeerde manier, ze zal in het begin van haar leven erg schrikachtig zijn. Nieuwe geluiden, andere geuren, en vreemde gezichten. Ze vindt het allemaal dood eng, en ligt het liefste tegen haar moeder aan. Zoals je wel kan begrijpen is dit niet de beste houding als je vrienden wil maken. Wat dan ook een probleem voor haar zal worden, zeker als ze wat ouder en de werden meer complex word. Ze heeft veel emoties door haar lichaam heen gaan en weet niet hoe ze daar mee om moet gaan of hoe ze die moet uitte. Dankzij dit word ze erg onzeker en zal ze veel in zichzelf gekeerd zijn. Het enige waar ze een beetje te tevreden over is zal haar uiterlijk zijn, ( en waarschijnlijk ook de reden dat ze niet heel hard gepest word ) aangezien ze een mooie verschijnsel is. Al zal dat niet de voornaamste reden zijn voor Mouse. Een korte vacht hebben is veel handiger als je in een waterrijk leeft. Vooral als je de aquatisch wereld inruilde voor het droge; iets wat niet zo fijn is als je een dikke natte pels moet mee sleuren. Mouse zal veder een echte pechvogel zijn, altijd het pispaaltje van het universum en zal daarom veel voor haar kiezen krijgen. (Al zullen sommigen dingen zeker wel haar eigen schuld geweest zijn) Gepaard met haar al onzekere persoonlijkheid zal haar mening over haar zelf en de wereld nog negatiever worden naarmate ze ouder wordt. Met deze gedachte gang zal de poes niet de meest loyale clan genoot zijn. En interesse hebben in de wereld buiten Riverclan.

Motivatie:
Ik moet echt mijn karakters uitbreiden, ( en ook echt actief houden oops) en voor mij werkt dat echt het beste als ik een leuke en interessante familie om mijn karakter heen heb. Want Smoke en Crystal zijn beide echt super leuke karakters! Daarbij is het voor mij ook wel een tijd geleden dat ik een kitten heb mogen bespelen, en ik zou het heel graag weer eens willen doen ^^ Ik ben niet zo goed in motivaties schrijven en zal er ook niet een heel verhaal van maken. Ik wens jullie beiden met zoeken en ik weet zeker dat het een leuk nestje gaan worden!

xoxo

Laatst aangepast door Brat op ma 5 okt 2020 - 13:42; in totaal 1 keer bewerkt
Flutterpaw'
Member
Butter
338
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimezo 20 sep 2020 - 13:11

There
is another alphabet,
whispering from every leaf, singing from every river, shimmering from every sky.

GENERAL
Naam Creamykit or Butterkit [voor gemak gebruik ik de naam Creamykit in de verdere aanmelding]
Reden De kitten wordt geboren met een crèmekleurige vacht, welke dus doet denken aan de twee overleden Riverclanners.
Toekomstige Namen Creamypaw, Creamypuff or Butterpaw, Buttermilk[?], Butterweeds[?], Butterfish[?], Butternuts[?]
Reden Puff staat voor puffen, blazen, een zware ademhaling. De kattin is zeer bedreven en komt daardoor nogal eens te laat op afspraken waardoor ze de eerste minuten hijgend voor diegene staat. Aangezien dit een bekend fenomeen is, zal ze hierna vernoemd worden.
Milk, staat voor haar witte poten, borst en kin.
Weeds, Fish en Nuts, klonken goed samen, echter is daarvoor nog geen reden verzonnen.

Geslacht Kattin [vrouwelijk]
Bloedlijn 12,5 % Windclan & 87,5% Riverclan of
100% Riverclan [?]
Seksualiteit Hetero
Leeftijd Ongeboren
Nestgenoten Onbekend
Halfbroers Fireside & Icecream
Ouders Crystalshell & Smokegaze

APPEARANCE
Vachtkleur Crème, rood en wit
Patroon Enkele zeer lichte strepen op haar gezicht en staart
Vachtlengte Kort
Oogkleur Zeegroen met een klein amber vlekje in elk oog or blauw
Neus Roze
Pootkussentjes Roze
Bouw Slank, gespierd, lijkt iets aan de stevige kant.
Poten Stevig, slank
Staart Pluizig, lang, zacht
Klauwen Stevig, normaal
Snorharen Wit, normaal

Extra Fysiek gezond, mentaal licht opvliegend
Stem Hees, zacht en warm, klinkt door het heze af en toe ook nors.
Geur Kleine pimpernel, moederkruid en honing
Littekens Nog geen

Creamykit is een knappe kattin die een licht pluizige vacht draagt in tegenstelling tot haar beide ouders. Dit komt voort uit de genen verder in de lijn, van Luvon en dus van Butterstar, al is deze kattin nooit zelf pluizig geweest. Haar ogen dragen de zeegroene kleur van haar moeder, al zitten er in beide ogen een zeer klein gouden vlekje, dat een kleine hint is naar haar vader. Mogelijk zou ze ook blauwe ogen kunnen hebben maar dat laat ik aan jullie over. Ook is haar vacht grotendeels effen zoals bij haar moeder, al heeft ze enkele strepen op haar gezicht die de wat krachtigere gezichtsvorm van haar vader beamen. Ook heeft ze gestreepte ringen om haar staart. Ze is slank, groot en gespierd, dit allemaal door haar actieve karakter en leven. Ze is over het algemeen een fysiek gezonde kattin.

PERSONALITY
Positieve eigenschappen Beweeglijk, Fier, Hulpvaardig, Leergierig, Sociaal, Plichtsgetrouw
Neutrale eigenschappen Gezellig, Listig, Onverschrokken, Opmerkzaam
Negatieve eigenschappen Extravert, Kwetsbaar, Nors, Roekeloos

Houd van Familie, Bloemen, Zon, Leaffall
Houd niet van Onrust, Angst, Verdriet
Haat Dood
Angsten Water, Bliksem, Donker

TRIVIA

• Hoewel haar stem niet altijd vriendelijk klinkt, staan haar ogen bijna altijd speels en warm in haar gezicht.
  • Als ze bang is dan tilt ze vaak haar rechterpoot in de lucht alsof ze verstijfd is voordat ze zich abrupt omdraait en de situatie uit loopt
  • Boosheid valt nauwelijks af te lezen aan haar, naast haar licht samengeknepen ogen dan.
  • Ze speelt graag met veertjes, zelfs al zijn deze niet altijd in het kamp, ook mieren en vlinders zijn geweldig.
  • Creamykit is bang voor het water nadat ze er een keer door een bliksemflits in het donker er in valt. Dit zorgt ervoor dat ze het liefst droog blijft.

Creamykit is een zeer beweeglijke, gezonde kitten met een ietwat opvliegend karakter. Ze is altijd in de weer, speelt graag ruig en is niet bang om met kleine verwondingen de Nursery in te komen. Ze huilt dan ook zelden als ze ergens gewond is geraakt en lijkt zich vaak een tikkeltje stoer te gedragen. Dit alles gaat echter niet ten onder aan haar fiere houding en karakter. Ze is trots op haar afkomst, haar ouders en leert al vroeg dat haar moeder belangrijk is, niet alleen voor haar maar zeer zeker ook van anderen. Dit maakt niet dat ze zichzelf als hoger op de sociale ladder zit maar zorgt er wel voor dat ze zich altijd statig en krachtig op stelt om net als haar moeder op een positieve manier in het spotlicht te staan. Creamykit is hulpvaardig naar anderen toe zodra ze door heeft dat ze kan helpen. Ze is niet altijd in staat door haar karakter om daadwerkelijk een verschil te maken maar doet altijd haar best. De kitten is zeer leergierig en vraagt anderen dan ook de oren van het lijf als ze dingen wilt weten. Echter heeft ze soms moeite haar aandacht lang genoeg vast te houden, want er is altijd wel wat dat ze kan doen. Sociaal is ze zeer zeker, ze probeerd altijd met anderen om te gaan en te spelen, maar soms kan ze net een tikkeltje nors en hard overkomen. Ook is Creamykit zeer plichtsgetrouw en wilt ze vanaf het moment dat ze snapt wat de hiërarchie in de Clan is al een befaamd Warrior worden.

Creamykit is meestal wel gezellig om rond te hangen. Ze heeft altijd wel een verhaal maar vergeet soms goed te luisteren of haar zinnen af te maken in haar enthousiasme. Hoewel anderen het wellicht niet verwachtten kan de kitten ook behoorlijk listig zijn en anderen op de verkeerde poot zetten als ze het absoluut nodig acht, wat er wel eens toe kan leiden dat haar ouders haar streng aan moeten spreken. Soms neemt ze namelijk het recht in eigen poot. De kitten is niet snel bang, afgezien van een paar angsten die bijna elke kitten heeft. Ze is zeer onverschrokken en brengt zichzelf hierdoor wel eens in de problemen omdat ze gevaren niet ziet. De kitten kan op zijn tijd opmerkzaam zijn en dingen zien tussen de lijntjes door, dit maakt dat ze als ze zich genoeg focust meer kan begrijpen dan zijzelf door heeft.

Creamykit is een extravert waardoor ze niet altijd in staat is om op de juiste manier met anderen om te gaan. Ze is soms gewoon te luid, de aanwezig. Toch is de kitten ergens zeer kwetsbaar en kan haar hoop op het goede en niet altijd goed inzichten haar in een ongemakkelijke positie brengen welke haar of hem die ze lief heeft in gevaar kunnen brengen. Ook durft ze niet altijd haar angsten en verdriet te delen, wat een zwakte kan zijn. Creamykit klinkt door haar stem vaak nors en kortaf en hoewel ze dit ook een beetje is, bedoeld ze het vaak niet zo. De kitten is zeer roekeloos wat er voor zorgt dat ze vaker wel dan niet met kleine wondjes rond loopt, want ze heeft zeer veel te leren voordat ze begrijpt dat ze wat rustiger moet worden.

MOTIVATIE

Waar moet ik beginnen. Ten eerste wat een leuke kittensearh, Smoke en Crystal zijn echt super schattig samen. Mijn hart! Daarnaast was ik altijd zeer gek op Crystal en het verhaal tussen haar en Creamyfrost! Die twee waren ook zo leuk en heb ik een poosje geleden met Honor een geweldig topic met de (nieuwe) Deputy gehad wat er op neer komt dat ik graag vaker in Riverclan kom met verschillende karakters. Smoke heb ik ook heel lang gevolgd sinds ik op het forum ben en vind hem echt super tof. Zijn hele verhaal is geweldig en zijn manier van doen!! Kortom ik moest en zou een kitten aanmelding maken. Ik verwacht met al deze mooie aanmeldingen niet gekozen te worden maar hoop er toch op aangezien dit meisje anders is dan hoe ik mijn meeste katten neer zet.

Succes met kiezen en aan allen die zich aangemeld hebben heel veel succes!

Het wordt een geweldig nest, ongetwijfeld!

Liefs,
Butter
@[Character Name]

Laatst aangepast door Flutterpaw' op do 24 sep 2020 - 13:16; in totaal 1 keer bewerkt
Hermitshell
Member
[KS] Children of the River Hermit10
Eline
883
Actief
B*tch don't kill my vibe

CAT'S PROFILE
Hermitshell
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimedo 24 sep 2020 - 13:03

[KS] Children of the River Tearcl10
transparant maken lukte ff niet want ik ben een boomer

Basics
Name: Tearkit, Frozenkit of Quickkit (Tear is mijn voorkeur, maar de rest is ook erg leuk)
Future name: Tearcloud, Frozen? of Quick?
Meaning name:
Tear/Frozen/Quick: een vernoeming
cloud: omdat ze altijd zo met haar hoofd in de wolken zit, ze lijkt ook een beetje op een regenwolkje met haar grijze vacht (en ze huilt veel)

Appearance
Tearkit is met haar grijze vacht en slanke bouw een duidelijk kind van haar moeder, al zal ze altijd wat kleiner blijven dan de gemiddelde RiverClanner.  Ze staat hoog op haar poten, wat weer aan haar vader te danken is. In de eerste instantie blinkt ze nergens fysiek in uit en blijft ze op elk gebied een beetje in de middenmoot, maar uiteindelijk zal ze zich waarschijnlijk goed ontwikkelen op het gebied van jagen, zwemmen en het maken van snelheid. Het feit dat ze een harde werker is zal hier ook zeker bij helpen. Haar vacht is vacht is zilvergrijs, al dan wat donkerder en ze heeft verschillende witte plekken op zoal haar buik, poten en nek. Haar ogen zijn zeegroen.

Personality
Positive Charmant, empathisch, fantasierijk, gepassioneerd, nieuwsgierig;
Tear is een charismatische en charmante dame en anderen hangen al snel aan haar lippen. Haar inlevingsvermogen is groot en ze kan dus perfect voor “therapeut” spelen. Ook heeft ze een enorme fantasie, wat gepaard met haar grote passie en nieuwsgierigheid tot geweldige ideeën en avonturen kan leiden. Als kitten zal ze dan ook een goede spelleider zijn, ook omdat ze iedereen erin wilt betrekken.

Neutral Zelfstandig, competitief;
Hoewel zelfstandigheid op veel vlakken een goed eigenschap is, kan ze soms iets té zelfstandig zijn. Zo wilt ze veel zelf doen en ziet een aanbod van hulp al snel als belediging. Ze is dan misschien wel sociaal, maar samenwerking voelt voor haar als een vertraging omdat ze het zelf nou eenmaal beter weet. Ook is ze vrij competitief. Zo legt ze de lat hoog voor zichzelf en weet zo vooral in haar apprenticetijd veel te bereiken. Hiertegenover staat wel dat dit ten koste kan gaan van haar gezondheid (mentaal en fysiek) en haar relatie met anderen. Ze is namelijk geneigd om van elk klein dingetje een competitie te maken en dat is erg vermoeiend, zowel voor zichzelf als anderen.

Negative Makkelijk gestrest, snel onzeker, onvoorspelbaar, ongeduldig;
Van veel dingen die voor anderen te overzien zijn, schiet Tearkit al in de stress. Zo kan een ongemakkelijk gesprek meteen al haar hele dag verpesten, wat ook te danken is aan haar zwakke zelfvertrouwen. Het ene moment vind ze zichzelf geweldig, maar wanneer er iets niet goed loopt weet ze alles aan zichzelf te wijten en vreet ze zichzelf van binnen op. Haar gedachten maken dingen veel groter dan ze daadwerkelijk zijn. Zo is ze ook weer erg onvoorspelbaar. Omdat haar gemoedstoestand snel verandert doet ze vaak dingen die een ander niet had kunnen zien aankomen. Een discussie kan voor haar zó uitlopen tot een ruzie terwijl er voor diegene niet veel aan de hand was, omdat ze in haar hoofd de situatie compleet heeft verdraaid. Tot slot heeft ze weinig geduld. Haar passie en nieuwsgierigheid maken dat ze ook maar elk vage construct al wilt uitvoeren of bespreken. Ze is totaal niet het type om op ideeën te broeden. Het wachten op lange termijn plannen is al helemaal verschrikkelijk, zoals het moment waarop ze apprentice of warrior wordt.
Crystalstar
Moderator
Bo3
1548
Actief

CAT'S PROFILE
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimevr 25 sep 2020 - 20:11

Bedankt voor alle aanmeldingen! Voor degenen die zich nog willen aanmelden, de deadline is maandag 5 oktober In die week zullen we ook de gekozen aanmeldingen bekend maken!
Eaglepaw’
Member
Sofie
149
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Eaglepaw’
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimezo 4 okt 2020 - 18:21

General information

Name: Butterkit - Butterpaw - Buttersky (1e keus)
   Butter: Named after Butterstar, who looks almost exactly the same as Butterkit
   Sky: Has bright blue eyes, with the colour of a clear sky
Name: Frozenkit - Frozenpaw - Frozeneye(s) (2e keus)
  Frozen: Named after Frozenlake. She is quiet and doesn’t move a lot as a kit, just like a frozen statue
  Eye(s): Again because of her clear blue eyes, just like frozen ice
Parents: Crystalstar & Smokegaze
Bloodline: Full Riverclan

Appearance

Fur color: White with red/orange markings
Fur length: Short, but as a kit still a little bit fluffy
Fur patern: Flame point
Eye color: Bright blue eyes
Tail: long and short-haired
Build: A little bit smaller than average, but strong
Scars: No scars yet

Butterkit is bijna een exacte replica van Butterstar, haar oma. Ze is een flame point, en heeft dus helemaal niks van de ouders geërfd, maar wel van de moeder van Smokegaze. Dit is natuurlijk ook waarom ze Butterkit zal heten, en daarna Buttersky, door haar opvallende blauwe ogen. Ze zijn helderblauw, bijna glimmend, en kunnen je soms met een haast kille blik aankijken. Vandaar ook Frozeneye(s). Butterkit is kleiner dan een gemiddelde Riverclan kat, maar zal tot een redelijk normale poes uitgroeien, ook al zal ze zeker niet de grootste zijn. In het begin zal deze kleine kitten een pluizig vachtje hebben, net zoals bijna elke Riverclanner, maar als ze groter wordt wordt haar vacht veel minder pluizig, een nadeel dus als je in de rivier moet zwemmen. Dit weerhoud Butter er echter niet van om een uitstekende zwemmer te worden door haar sterke poten. Er is wel één ding bijzonder aan Butterkit, ze is namelijk geboren met longproblemen. Vanaf de geboorte heeft ze al moeite met ademen, en dat is gevaarlijk voor een kitten. Daarom moet ze vanaf het eerste moment dat ze buiten mama's buik is vechten voor haar leven, en dat kan deze kitten, ze is sterk. Deze problemen met ademhaling zullen haar ontwikkeling in de weg zitten, daardoor loopt ze iets achter met de andere kittens. Misschien wordt ze ook wel een maan later apprentice, maar dat weten we nog niet. Deze problemen zijn gelukkig niet heel ernstig, en Butterkit zal gewoon een warrior kunnen worden, alleen met wat meer moeite. Gelukkig is ze een echte vechter.

Spoiler:

Personality

Butterkit is een echte pittige tante, en kan behoorlijk fel zijn, dus pas maar op als je haar kwaad maakt. Ze heeft haar eigen mening en laat die ook maar al te graag horen, wat iemand anders ook vind.  De kleine kitten kan heel goed voor haarzelf opkomen, maar is ook snel opgefokt. Loyaliteit en trouw zijn heel belangrijk voor haar, haar clan staat op 1, en daarna haar familie en vrienden. Verraders heeft ze een hekel aan, geen medelijden, die mogen zo de clan uit worden geknikkerd. Haar clan is alles voor haar en Butter doet er dus alles aan om deze te beschermen, zelfs haar leven heeft ze ervoor over. Je kan dus zeker zeggen dat ze dapper is, ze durft bijna alles. Geen uitdaging is te groot, en de te grote uitdagingen gaat ze maar al te graag aan, ze zal vechten tot het einde. Zoals ik al eerder zij is ze dus een echte vechter, ademhalingsproblemen overwin je niet zomaar als een klein bolletje wol. Door haar problemen en achterstand heeft ze wel het gevoel dat ze iets moet bewijzen, haarzelf moet bewijzen. Butter is de dochter van een clanleider, vernoemd naar een van de grootste Leaders en is zelf zo zwak en klein. Ze wil haar ouders en haar hele clan trots maken, en laten zien dat ze alles kan en niet zwak is, en dat is ze ook zeker niet.

Good traits: Brave - Fearless - Fighter - Independent - Confident - Loyal
Bad traits: Quickly reared - Fierce - Agressive - Bitchy
Fears: To be seen as weak

Motivation

Oké, ten eerste ben ik slecht in motivaties schrijven, dus daar gaan we dan. Ik vind het geweldig leuk om kitten accounts te hebben, en die zijn altijd leuker om te bespelen in een familie. Zeker deze, Crystal en Smoke zijn zo leuk samen^^ De aanmelding is een beetje laat, omdat ik niet te veel accounts wil, en ik had me ook nog opgegeven voor een andere search, maar hier ben ik dan toch met Butterkit, ik kon het niet laten. Een extra kitten kan geen kwaad toch? Zelf heb ik nog geen topics met Crystal of Smoke gehad, dus extra reden om me aan te melden en ze beter te leren kennen! Ik wens jullie in ieder geval veel succes met kiezen tussen al deze mooie aanmeldingen.<3
Shatteredice
Member
[KS] Children of the River Untitl10
Mark
563
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimema 5 okt 2020 - 12:22

''But my heart it is brighter-

General

Name: Stellularkit

adjective:

having the form of a small star(s)
spotted with stars.

Reason: It is not a name from the list but one that refers to everyone who is now in starclan. Can also extra refer to Crystalstar who has even been in starclan to receive her nine lives.

Bonus reason: Stellular is born with a bright pale white pelt, that shines like the stars.

Gender appearance: Feminine
Sexuality: Panromantic, asexual

Zodiac: ☼ sun sign: Libra - ☾ moon sign: Gemini
Type of bender: Airbender
Game of Thrones: House Tyrell

Personality

Commonly known as the peacemaker, but it's more than that. He seek balance from all the extremes people bring. He open people's minds to whats possible.

Good traits:
efficient | charming | patient | easygoing | romantic | fair | artistic | thoughtful

Fair
Has a strong sense of justice. They want to make sure everyone gets heard, and are passionate about making sure that things are balanced, especially when it comes to group events.

Idealistic
Always prefer to look on the bright side. He sees the best in all people in all situations. He have great intentions and think the best of people and ideas. Always have high hopes for starting new projects and learning new things.

Social
He love being with people, and loves meeting new people, too. He thrive on companionship, and he surround himself with interesting people that can introduce him to new things. Being social is one of the most fundamental elements of the Libra personality.

Clever
He is witty, smart, and an excellent conversationalists. He have active imaginations and are quick on their feet, which makes him a great company- and great problem solver.

Bad traits:
materialistic | unmotivated | detached | disorganized | superficial | indecisive

Indecisive
His love of balance can get in his way. He will spend hours weighing the pros and cons of even the smallest decisions. He want to please everyone and have trouble committing to one thing or another, even if it seems inconsequential.

Non-Confrontational
He's a peacemakers by nature. He's great at finding compromise within groups, whether it's between friends or in business settings, but this means he also have trouble facing his own problems and will put off difficult discussions for as long as they can.

Unreliable
He will be known for being flighty. While he's a lot of fun to be around, he's not always the most reliable. He's stays a wonderful and loyal friend, even though he may not show up to your plans on time.

Vain
He loves beautiful things, including himself. You may find him looking at his mirror image everywhere he goes, or spending lots of time on pampering and appearances. They may be critical about how other people look or be reluctant to hang out with people who they think are less attractive.

Love trait:
One of the most notorious characteristic is his love of love. With his tendency to gravitate toward beauty and excitement, he can get easily love drunk. However, while he will enjoy lots of flings and enjoy the company of romantic partners, he's very serious when it comes to committed relationships. He choose carefully when it comes to life partners.

Platonic trait:
You're pretty much guaranteed to have a great time with Stellular. In addition to being lots of fun, he love to try new things and will help people in their lives become and stay open-minded. He dedicated to making sure people in their lives achieve balance too, and the his outgoing nature and idealism can rub off on their friends and family.

Professional trait:
Leadership comes naturally to him, and as such he excel professionally when he's allowed to let his leadership skills and creativity shine. Stellular does his best when left alone to develop projects. However, he don't have the best follow-through, so it's also important to make sure he's surrounded by grounded people who are good at taking direction and getting things done.

Libra:
⋆ Charming yet apathetic
⋆ Can push others away with overwhelming self-doubt, indifference, shallowness, or conceitedness.
⋆ Charming and seductive
⋆ Excellent mediator
⋆ Struggling to express his own opinion
⋆ Strong sense of justice
⋆ Hates bluntness and coarseness
⋆ Critical thinker

Gemini:
⋆ Sociable yet independent
⋆ Can push others away due to shallowness, inconsistency, and some pick fights or start drama for entertainment.
⋆ Constantly busy in his head
⋆ Avoid conflicts
⋆ If you bother him, he'll take revenge
⋆ Craves attention but very independent
⋆ Have no time for whining and complaining

Appearance and physical mannerisms

Stellular displays the look of an athletic animal, solid, graceful and lithe. It is alert to its surroundings and shows great vitality. This powerful athletic, yet graceful, he will be particularly noted for his "rare and very feminine, yet beautifull appearance".

Fur color: White with silver/gray tones
Pattern: Random lightly striped
Fur length: Long but thin
Unique eye color: Left: Mint green - Right: Apricot Orange
Nose and pawpad color: Pastel pink outlined in black.
Voorpoot: Black with one pastel pink spot
Achterpoot: Pastel pink
Whiskers: Black with a few white ones

Some discerning physical mark His black outlined eyes and nose

Breed: Maine coon x mixed Russian blue
Build: Rather long-bodied, solid, with an extreme athlete appearance. Graceful and elegant, very feminine.

Head: The skull is a modified wedge showing a slight curve from the muzzle to the cheeks, with a visible, but gentle rise from the bridge of the nose to the brow.
Muzzle Slim and well defined with a suggestion of squareness and in profile shows good length.
Chin/Jaw Strong with a firm jaw with a proper bite.

Neck: The head is carried gracefully on an arched neck.

Eyes: Normal, almond in shape, outlined in black.
Ears: Moderately large, pointy. Ear tufts extending vertically from the tips of the ears
Placement Set at 45° angle

Fur: Smooth and satiny in texture with a lustrous sheen; tight, close lying and sleek. Long of length but no woolliness or thickness.
Legs: Medium long, of good substance and well muscled by swimming, powerful and in good proportion to the body.
Paws: Oval and compact, with size proportion to the legs.
Tail: Very long, medium slim, very fluffy. Moves elegant when he walks.

Trivia

Favorite things:

⋆ Stone: Lapis lazuli
⋆ Crystal: Emerald

⋆ Flower: Snowdrops
⋆ Herb: Water hemlock

⋆ Season: Winter
⋆ Time of the day: Midnight
⋆ Day of the week: Friday

Strengths/talents:

⋆ Special connection with animals
⋆ Knows everything about history and the stars
⋆ Extremely fast swimmer
⋆ Very strong hearing

Miscellaneous

⋆ Won’t drink still water, only moving water like in the river or rain
⋆ Don't like fish and never eats it, even when starving.

Extra

⋆ Is into astrology and very spirituality
⋆ Tarot card: Justice
⋆ Planet: Venus

⋆ Is very vain and often washes himself, it will turn into a nervous pull to wash his coat.
⋆ Always smells good, his scent is mixed with mint and sage
⋆ His pelt shines like stars
⋆ Does not feel cold

than all of the many stars in the sky.''  

Laatst aangepast door Shatteredice op ma 5 okt 2020 - 20:49; in totaal 7 keer bewerkt
Shrewpaw.
Member
[KS] Children of the River 5ErKaGd
Daan
112
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shrewpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimema 5 okt 2020 - 19:15

creamykit only in the darkness can you see the stars.
"My name is Creamykit, as you might have noticed already. I was born in RiverClan, as a son of Crystalshell and Smokegaze. As you might know too, or let's say, should know as it is part of your general knowledge, my mother is the leader of RiverClan, and my father is a descendant of the great Stormstar. I wish to become great one day too."

Creamykit is een nieuwsgierige kater. Hij is nieuwsgierig naar het onbekende. Wanneer iemand hem zegt dat hij iets niet mag doen, of ergens niet heen zal gaan, zal hij juist het tegenovergestelde doen. Dit zal hem hoogstwaarschijnlijk wel vaker in de problemen gaan brengen. Niet alleen is hij geïnteresseerd in plekken, hij zal ook op een jonge leeftijd veel interesse tonen voor meer zakelijke onderwerpen, zoals de Warrior Code. Creamykit zal al snel constateren dat dappere, slimme katten veel worden gewaardeerd, en hij zal zich daar dan ook zeker naar gaan vormen. Echter zal de drang om dingen te doen die niet de bedoeling zijn blijven. Dappere en slimme katten zijn er genoeg, maar waarom zou hij iemand willen zijn die hij niet werkelijk is? Deze vraag zal vroeg in zijn leven al naar boven komen. Creamykit trekt graag zijn eigen plan, gezien hij op die manier egoïstisch is. Langzaam maar zeker zal hij zijn ietwat donkere kant gaan omarmen. Hij zal uitvinden dat hij zich veel comfortabeler voelt wanneer hij neerkijkt op anderen. Natuurlijk zal hij proberen om zelf een klein groepje leeftijdsgenootjes om zich heen te krijgen, want alleen staat niemand sterk. Creamykit zal altijd proberen om de dominante van de groep te zijn, al doet hij dit op een subtiele en sluwe manier. Creamykit zit wat dat betreft in een grijs gebied. Hij is niet goed, maar of hij slecht te noemen is kan in twijfel getrokken worden. Het feit zal zijn dat hij het zelf ook niet helemaal zal weten.

"Een wijze elder vertelde mij ooit dat het licht en de duisternis elkaar nodig hebben. De sterren zouden niet kunnen schitteren zonder de donkere nacht. Goede katten zouden niet goed zijn als er geen kwade katten zouden bestaan. Misschien ben ik dan ook wel de duisternis voor de sterren."
general   Name: Creamykit
Door zijn moeder vernoemd naar haar oude geliefde Creamyfrost.

Clan: RiverClan
Sexuality: Bisexual

looks   Fur: Creamykit heeft een halflange tot lange flame point vacht. Zijn vacht is enorm dik, waardoor hij het niet snel koud heeft. Door de vele vissen die hij van jongs af aan zal eten, zal zijn vacht goed waterdicht zijn.

Eyes: Hij zal worden geboren met een paar helderblauwe ogen. Tegen de tijd dat hij een apprentice is zal één van zijn ogen groen kleuren. Met zijn blauwe oog zal zijn zicht altijd iets slechter zijn, maar niet slecht genoeg om geen warrior te kunnen worden.

Built: Creamykit zal al vanaf het moment dat hij geboren wordt een flink katertje zijn. Dit is logisch, met twee ouders die groter zijn dan de gemiddelde kat. Uiteindelijk zal hij net zo breed en gespierd worden als zijn vader.
trivia  
• Creamykit is dol op zwemmen en is hier dan ook heel goed in.
• Zijn favoriete seizoen is de herfst.
• Creamykit ziet minder goed met één van zijn ogen, waardoor hij wat vaker moet knipperen om zijn zicht scherp te stellen.
• Zijn persoonlijkheid bevindt zich in een grijs gebied. Hij denkt graag na over goed en kwaad, zal zich afvragen waarom zijn moeder de clan boven haar eigen kinderen verkiest, en zal deze twee zaken aan elkaar gaan koppelen. Misschien is dit het pad wat zijn voorouders voor hem in gedachten hebben.

Note: Ik ben natuurlijk nog maar kort terug op WarriorCats, maar ik moest gewoon een poging wagen bij dit nestje. Ik ken Smoke al heel lang en best goed, Crystal niet zozeer, maar van wat ik heb kunnen lezen en van wat ik mij nog herinner klinkt dit als de perfecte match om een kitten van te spelen. Op dit moment heb ik alleen Shrewpaw, en ik zou graag een account in een andere actieve clan willen voor de diversiteit.
Crystalstar
Moderator
Bo3
1548
Actief

CAT'S PROFILE
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimema 5 okt 2020 - 21:08

Nogmaals bedankt voor alle aanmeldingen, jullie hebben het kiezen van favorieten nog erg moeilijk gemaakt. Maar we zijn er uit!

De gekozenen:

Gefeliciteerd! De accounts kunnen direct aangemaakt worden, ergens deze maand zal een geboortetopic gepost worden!
Flutterpaw'
Member
Butter
338
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimema 5 okt 2020 - 21:11

Gefeliciteerd aan hen die gekozen zijn!!
Shatteredice
Member
[KS] Children of the River Untitl10
Mark
563
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimema 5 okt 2020 - 21:17

congratz!!
Peppermint
Medicine cat
[KS] Children of the River 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimema 5 okt 2020 - 21:17

Aaaahhh hartstikke bedankt <333
Shrewpaw.
Member
[KS] Children of the River 5ErKaGd
Daan
112
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shrewpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimema 5 okt 2020 - 21:18

Gefeliciteerd gekozenen!
Stormflight
Member
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimema 5 okt 2020 - 21:21

Gefeliciteerd!
Tearcloud
Member
[KS] Children of the River 6cd91c10
Eline
194
Actief
"Please step inside my soul, I’d love to watch you gasp"

CAT'S PROFILE
Rank: Apprentice
Tearcloud
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitimema 5 okt 2020 - 23:12

Gefeliciteerd Sans en Babs! Tear staat al paraat
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Children of the River   [KS] Children of the River Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: