124 Actief
| |
| Onderwerp: Some history [GZ] di 8 sep 2020 - 23:51 | |
| Hallootjes iedereen, dit is Foxtrail hier. En Foxtrail is een broer van Rabbitcharm, maar ook meer dan dat. Dus ik zoek wat kleine dingetjes voor hem, zodat hij een goeie start kan maken. Eigenlijk zoek ik drie dingen voornamelijk en we beginnen bij het begin.
Foxpaw was geen brave Apprentice en was best wel een pestkop, dat is dus wat ik als eerste zoek. Katten die hij in zijn apprentice tijd gepest heeft, al is hij inmiddels niet meer zo'n pestkopt. (Meestal). Het liefst wel een beetje rond dezelfde leeftijd, maar een paar maanden verschil kan wel. Hij zal ook echt wel nog kittens en zelfs oudere Apprentices hebben gepest.
Ten tweede was hij ondanks dat wel populair, want hij was toch wel een echte rebel soms en niet de lelijkste. Dus ik zoek ook nog wat vroegere aanhangers, dit kunnen ook eventueel katten zijn die hij eerst gepest heeft. (Altijd leuk). Graag weer een beetje rond dezelfde leeftijd.
En ten derde hebben Foxtrail en Rabbitcharm een ding gemeen, ze houden beide wel van een beetje geflikzooi. Al is het wel zo dat Foxtrail het maar zelden naar de eindbasis neemt, omdat hij liever nog geen kinderen wilt. Wel zal hij wel wat poesjes en misschien ook katers verleiden. Dit is dus het derde wat ik zoek. Katten voor een gezellige 'date'. Mag van mij ook buiten Windclan.
Dus dit is het momenteel, hoop dat er interesse is.
|
|
111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some history [GZ] wo 9 sep 2020 - 0:11 | |
| Ik heb Aquamoon en firesong wel voor je als dating subjects. XD |
|
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Some history [GZ] wo 9 sep 2020 - 15:22 | |
| Is goed wat mij betreft^.
|
|
fox 141 Actief Living in a ghost town
Feeling like a class clown
Running with the magpies
Walking like a crow
| |
| Onderwerp: Re: Some history [GZ] wo 9 sep 2020 - 18:46 | |
| Alss je drama wilt bied ik opnieuw Crowflight aan waar hij best wel wat dates mee kan hebben, extra leuk omdat Crow ook met Rabbitcharm wel eens praat (:< |
|
111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some history [GZ] wo 9 sep 2020 - 20:11 | |
| |
|
124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some history [GZ] do 10 sep 2020 - 22:01 | |
| ik maak wel voor Firesong, kan jij voor Aqua maken? |
|
111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some history [GZ] vr 11 sep 2020 - 22:04 | |
| |
|
124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some history [GZ] ma 21 sep 2020 - 17:39 | |
| |
|
Sofie 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some history [GZ] ma 21 sep 2020 - 22:00 | |
| Ik heb Ashfeather nog wel voor je? Als iemand die Foxtrail vroeger heeft gepest? Ashfeather was/is erg onzeker en verlegen en haar vader was een rogue, dus het zou niet onlogisch zijn als ze gepest zou worden. Ze verschillen 4/5 moons dus kan net denk ik. |
|
| Onderwerp: Re: Some history [GZ] | |
| |
|